![]() |
#761 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Uvanlig frisk i fargene i dag, til meg å være, med petrolgrønn singlet under cardigan fra Indiska som er spraglete i petrol, gressgrønn, lime og turkis, og sitrongult skjerf fra Zara. Har samme ankelboots og smale, mørkeblå jeans som i går.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 25-04-14 kl 09:43. |
![]() |
![]() |
#762 |
intro
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Mørkeblått skjørt med blomster (det eneste Boden-plagget som noen gang har passet til meg), blå topp og irrgrønn jakke:
![]() |
#763 |
biffvase
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Kjole fra Louche, svart tynn genser under, sorte strømper og pumps med ankelrem fra Chie Mihara:
#764 |
kamerat
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Veldig stilig, Ruslebiffen!
#765 |
biffvase
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Takk! Jeg anbefaler virkelig kjoler fra det merket (Louche), feminine og gode snitt og ikke så aller verst pris heller.
#766 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Svart bukse, grå t-skjorte og rosa cardigan, samme lysegrå Converse som i går. |
![]() |
![]() |
#767 |
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Gule Converse, tette svarte strømpebukser, shortsskjørt og en mørkeblå genser.
#769 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Svart bukse og svart singlet med grå chiffon-bluse over. Svart cardigan i tillegg hvis det blir kaldt.
#771 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?I dag er jeg litt mer presentabel. Mørke smale Diesel-jeans, en dypblå kortermet fløyelstopp, dongeriblå bomullscardigan, et blåmønstrete Noa Noa-skjerf, turkisblå briller, og halvhøye blå Clarks snøresko med kilehæl. Slår også til med smykker i dag: Svart skinnarmbånd med charms av perler og turkis glass, og små turkise sølvøredobber. |
![]() |
![]() |
#772 |
biffvase
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?
Og så selges de på Syvende Himmel i Stavanger.
#773 |
Glamorøs
|
Hvordan er de i størrelsen? Jeg liker ikke de korte kjolene som er overalt om dagen.
#775 |
biffvase
Jeg liker heller ikke korte kjoler, og foretrekker at kjolene går til midt på kneet eller litt under. De to kjolene jeg har fra Louche går begge til midt på kneet, men det kan virke som om de har modeller som er kortere også.
#776 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Eneste formen for klær og sko jeg har liggende på jobb er noe ala disse elegante kreasjonene.
#778 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Lyse jeans, nye boots, hvit bluse, blått og hvott stort skjerf med stjerner og lys, stor cardigan.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
#779 |
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du på deg i dag? |
![]() |
![]() |
#780 |
Med nebb og klør
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Den var fin Adele - har de virkelig sånne ordentlige kjoler på Bik Bok? Ser ut som om den er fint sydd også - må sannelig stikke nesa innom tror jeg! |
![]() |
![]() |
|
|