Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Barnemat

Bursdagskaker (bilder)

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-05-12, 19:39   #761
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Jepp, ser ut som de er på nettbutikken, i alle fall.

Hvordan får man tårnene til å stå?

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv  
Gammel 30-05-12, 20:34   #762
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sukk... Dette gir meg bare dårlig selvtilit kjenner jeg. Jeg tror jeg bare må leie dere inn alle sammen, hvis jeg noen sinne får barn jeg må lage bursdagskaker til.

Dere er utrolig flinke, må jeg si.

Gammel 31-05-12, 02:06   #763
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Får du slottene på Cacas-butikken, mˆ2? Som vanlig har jeg jo ikke tid til å vente på eBay.

Du kan alltids hente det hos m^2. Hun har fortsatt mitt, hvis jeg ikke husker feil.

Teofelia er ikke aktiv  
Gammel 31-05-12, 02:06   #764
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Hvordan får man tårnene til å stå?

Man lager hull i kaken og stapper dem nedi.

Teofelia er ikke aktiv  
Gammel 31-05-12, 09:36   #765
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Du kan alltids hente det hos m^2. Hun har fortsatt mitt, hvis jeg ikke husker feil.

Jeg trodde du hadde fått det tilbake ?
Må sjekke skapet mitt skjønner jeg.

m^2 er ikke aktiv  
Gammel 31-05-12, 18:20   #766
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å, det hadde jo vært supert! Jeg har lagt av en til i morgen, så jeg får tak i, altså, men det blir jo ikke mange gangene, ser jeg for meg.

Gir du meg et ord hvis du finner det, mˆ2, så kan jeg få det sendt tilbake til Trondheim?

- No. 4 -
Gammel 05-06-12, 15:46   #767
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Her er dagens (og gårsdagens) dont:

- No. 4 -
Gammel 05-06-12, 15:57   #768
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Steike!

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv  
Gammel 05-06-12, 16:09   #769
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Wow, Candy!

Hvordan fikset du takene på tårnene? : sammenligner notater:

Teofelia er ikke aktiv  
Gammel 05-06-12, 16:41   #770
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Jeg klæsja eggehvite og farget sukker rett på plasten. Det vil si, ett av dem har fondant på, men det ble ingen forskjell. Det var noe svineri, og ble ikke så veldig pent, men det er greit nok.

- No. 4 -
Gammel 05-06-12, 19:14   #771
Tilde
Jordbærpiken

Tilde sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Lekkert.

Tilde er ikke aktiv  
Gammel 20-06-12, 23:41   #772
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mens jeg har vært borte i kveld så har mannen laget bursdagskake til barnebursdagen til lillebror i morgen. Ser jo hjemmesnekret ut, men synes den blir bra jeg. Vi får pynte med litt legobiler og greier foran på fatet. Den røde ble litt mindre rød enn planlagt, men han har brukt cacas farger, så synes det egentlig var rart at den ble så mye svakere enn de andre fargene. Det er sjokolade langpanne med smørkrem og marsmallows.

Elisabet er ikke aktiv  
Gammel 20-06-12, 23:42   #773
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

WOW! Legokaken ble kjempefin!

Gammel 22-06-12, 20:09   #774
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Mye flotte kaker!! Legokaken ble jo kjempefin.

I morgen skal vi ha fotballbursdag og jeg har bakt fotballkake.
Det tok sin tid å få den gjennomstekt.

Gammel 22-06-12, 20:12   #775
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Standard

Dritkul fotballkake!

Gammel 22-06-12, 21:07   #776
millact

millact sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Så flott lego-og fotballkake!

Gammel 23-06-12, 08:57   #777
ingling

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Fine kaker! Jeg tar sjansen på å vise frem min debut som bursdagskakemaker for småtasser, til veslas bursdag som feires i dag:

Gammel 23-06-12, 14:23   #778
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Ikke akkurat kake, men fotballgele..

Gammel 18-07-12, 22:00   #779
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

17-åringen har feiret dagen sin Replika av Harry Potters kake som han fikk hos Hagrid da han fylte 11 år.

Også forsøkte jeg å lage cake pops for første gang. Brukte browniesbunn som jeg smuldret og blandet med 1 1/2 smeltet kokesjokolade. Resultatet var formidabelt, knallgode, mektige og konfektaktige, med et tykt lag hvit sjokolade utenpå. Enkle å lage er de også, og man slipper å dra kakefat med seg i barnehagen, f eks

Gammel 18-07-12, 22:12   #780
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Tror jeg må prøve cakepops til 26årsdagen min, eventuelt 1årsdagen til lillebror. Tror det er noe for meg.

Her er 5årstoget til storebror.

Kaken ble bakt 3uker tidligere. Tok glasur på og puttet den i frysen. Tok den opp når vi kom hjem fra ferie dagen i forveien. Plasserte de fryste bitene utover og så tinte den oppå det store fatet. Om morgenen lagde jeg en liten porsjon glasur som jeg brukte til å feste pynten med. Kaken smakte fantastisk, og man kunne ikke se at den var laget så lang tid i forveien.

Isolde er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:43.