Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Facebook – fine ord i statusfelt

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-05-11, 00:39   #761
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Medlem siden: Oct 2006
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Så lenge med digre fritidsbåter får kjøre på avgiftsfri diesel (mens rutebusser, selv i konsesjonskjøring, fint får gå på vanlig avgiftsbelagt diesel), så må gjerne innvandrerne få kjøre på avgiftsfritt drivstoff for min del om det kan ha positiv effekt på integreringen.

Sonja Sockersöt er ikke aktiv  
Gammel 13-05-11, 09:57   #762
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Hvis jeg skriver et flammende leserinnlegg i VG om at jeg synes at innvandrere bør få egen køfri fil på motorveien med ubegrenset tilgang på avgiftsfri bensin, og signerer med "Irma Bygdetulling" så får jeg kanskje en egen engasjert gruppe på FB!?

Gammel 13-05-11, 10:02   #763
Albertine
Passiv

Standard

Jeg har et nek på FB-lista mi og hun har de utroligste statuser. Man ser med en gang hvilke som er stjålet fra andre, for de er uten feil... Denne kom i dag:

Hvis noen har såret deg og sviktet deg.
Tilgi dem, fordi de har hjulpet deg
med å lære om virkeligheten av det
å være forsiktig med hvem du åpner
ditt hjerte til...♥

Gammel 13-05-11, 10:49   #764
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh, den var jo reint rørende, Albertine!

Gammel 13-05-11, 10:54   #765
Albertine
Passiv

Standard

Ja ikke sant? Det betyr jo at jeg bare kan gå rundt og såre og svikte folk, for jeg gjør dem jo bare en tjeneste.

Gammel 13-05-11, 20:13   #766
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen ganger savner jeg tiden før FB. Da man ikke visste så mye om folk. At naboen er FrP-tilhenger, og at den tidligere kompisen er Rasist™. For eksempel. Men så kom BIM, NM og FB (jeg holdt på å skrive FP ) på løpende bånd. Og jeg lærte om virkeligheten av virkeligheten, for å ta det siste sitatet litt på alvor.

Gammel 15-05-11, 09:54   #767
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen ganger savner jeg tiden før FB. Da man ikke visste så mye om folk. At naboen er FrP-tilhenger, og at den tidligere kompisen er Rasist™. For eksempel. Men så kom BIM, NM og FB (jeg holdt på å skrive FP ) på løpende bånd. Og jeg lærte om virkeligheten av virkeligheten, for å ta det siste sitatet litt på alvor.

Ikke sant! Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har tenkt "å nei, ikke du også!" i løpet av min FB-tid. Fyren som var så hyggelig på videregående har nå meldt seg inn i gruppa "Nei til gratis førerkort til innvandrere" f.eks.
Forresten, hva er dealen med den gruppa? Har det noen gang vært på frågan at alle innvandrere skal få gratis førerkort?

rine er ikke aktiv  
Gammel 15-05-11, 10:24   #768
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Forresten, hva er dealen med den gruppa? Har det noen gang vært på frågan at alle innvandrere skal få gratis førerkort?

Sånt er så teit. Kanskje vi skal lage en gruppe for Oss som er imot å benytte hundekjøtt i pølser eller noe sånt, en indignert gruppe som IKKE synes det er akseptabelt å begynne å blande hundekjøtt i maten. Det kunne jo være det kom opp som et tema en gang, og da er vi forberedt!

Pepper Lemon er ikke aktiv  
Gammel 15-05-11, 11:34   #769
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Ikke sant! Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har tenkt "å nei, ikke du også!" i løpet av min FB-tid. Fyren som var så hyggelig på videregående har nå meldt seg inn i gruppa "Nei til gratis førerkort til innvandrere" f.eks.

Ikke mindre enn FEM av mine "venner" er med i den gruppen!

Gammel 15-05-11, 13:01   #770
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette er bakgrunnen for førerkortgruppa.

Gammel 15-05-11, 14:11   #771
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette er bakgrunnen for førerkortgruppa.

Mente jeg hadde lest noe om det en gang, ja. Jeg synes sponset førerkort er en God Ting hvis noen har bruk for det for å komme seg til jobb/få seg en jobb, hva som helst, samme om det er etniske nordmenn eller innvandrere. Å ukritisk gi førerkort til alle innvandrere synes jeg ikke er en god idè, men det har det jo heller ikke vært snakk om. Men klart, det er lett å ta på seg harnisket hvis man hører ordet gratis og innvandrere i samme setning, og da er veien kort til å trykke "liker" på en slik gruppe.

rine er ikke aktiv  
Gammel 15-05-11, 14:25   #772
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Standard

Jeg er enig med deg rine. Jeg har jobbet par sosialkontor sentralt i Oslo, og jeg ser det å kunne unngå ghettoer av innvandrergrupper som en fin ting. Spørsmålet er om stønad til førerkort holder for folk som opprinnelig kommer fra millionbyer og synes at Granskauen™ er en pine uten like. Tilstrømmingen av ferske asylsøkere/flyktninger fra landlige strøk og til Oslo var problematisk den gang jeg jobbet i Oslo iallefall. Innvandrere som var bosatt ute i bygdekommunene flyttet til Oslo på tross av at de da mistet bosted, rettigheter til sosialhjelp/trygd, språkopplæring osv. (Stønader fra det offentlige er knyttet til bosettingskommune, det er derfor man mistet rettighetene.)

Gammel 15-05-11, 16:23   #773
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Sånt er så teit. Kanskje vi skal lage en gruppe for Oss som er imot å benytte hundekjøtt i pølser eller noe sånt, en indignert gruppe som IKKE synes det er akseptabelt å begynne å blande hundekjøtt i maten. Det kunne jo være det kom opp som et tema en gang, og da er vi forberedt!

Det er en gruppe jeg kunne støttet.

Gammel 15-05-11, 16:39   #774
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

NEI til GRATIS hundekjøtt til UTLEDNINGER.

Gammel 15-05-11, 19:35   #775
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Gammel 16-05-11, 21:21   #776
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

På tide å rydde litt?
"Hvem av dere er oppmerksomme?
Hver enkelt av dere på min venneliste er et resultat av en bevisst beslutning. Jeg ønsket dere der. Jeg er ikke bare glad for å telle dere med som venner, men også som familie.
La oss se, hvem av mine venner, som er oppmerksomme.
Kopier og sett dette i din status..
Jeg vil så gjerne se, hvem som virkelig gjør dette..ha en flott kveld "

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 16-05-11, 21:49   #777
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Standard

Gammel 16-05-11, 23:44   #778
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

På tide å rydde litt?
"Hvem av dere er oppmerksomme?
Hver enkelt av dere på min venneliste er et resultat av en bevisst beslutning. Jeg ønsket dere der. Jeg er ikke bare glad for å telle dere med som venner, men også som familie.
La oss se, hvem av mine venner, som er oppmerksomme.
Kopier og sett dette i din status..
Jeg vil så gjerne se, hvem som virkelig gjør dette..ha en flott kveld "

Samme hadde en venn av meg. Jeg var så oppmerksom at jeg svarte han under statusen, hehe.

Gammel 17-05-11, 01:23   #779
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sånne statuser overser jeg glatt. Om de ekskluderer meg fra venneflokken av den grunn, får det bare være.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 17-05-11, 01:29   #780
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Standard

Du er så ufølsom!

Lukket tråd

Emneord
facebook staus, facebookstatus, status på facebook

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:07.