|
|
#741 |
|
snur
|
Sv: Billetter i skuffen 2
Jeg synes også det var veldig merkelig så jeg bestilte tre og tenkte å hente ut to på utsalgsstedet men de fikk heller ikke til å ta ut bare to, merkelig. Kanskje jeg skal tilby min billett til enda ei venninne så kan jeg stikke ut å spise med søstra mi mens jentene er på konsert
|
|
#742 |
|
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
#743 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Billetter i skuffen 2Barcelona første uken i juli. |
|
|
|
|
#744 |
|
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Billetter i skuffen 2Barna og jeg skal til London en uke i påsken! |
|
|
|
|
#745 |
|
snur
|
Sv: Billetter i skuffen 2Flybilletter og billetter til Da Hilde ble 50 til meg, mamma, søsteren min, mamma sine to søstre og mitt søskenbarn. Overraskelsestur til mamma i bursdagsgave. Gleder meg stort til å gi henne gaven, hun har hatt det tøft den siste tiden, nettopp mistet bestevenninnen sin til kreft 50 år gammel. Og det er veldig sjelden hun og søstrene hennes gjør noe sammen siden de bor på hver sin plass av landet.
|
|
#746 |
|
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Billetter i skuffen 2Konferanse i California i mars!
|
|
#749 |
|
Med nebb og klør
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() |
Åh...vi er Nice fans hele familien.Var der ifjor pg 2011 samt x-antall ganger før. Sliter litt med anstendige juniorsuite hoteller der...Skriv gjerne hva /hvor og om dere er fornøyd. Ifjor bodde vi på Nice Riviera. Grei standard men liiite rom til oss fire Frøkna lærte seg å svømme i bassenget der og det var en høydare! |
|
|
|
|
#751 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Billetter i skuffen 2Shopping i Orlando med søster'n på Black Friday + Thanksgiving! 1 uke med ren shopping! Fordi vi fortjener det!
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 14-02-14 kl 22:49. |
|
|
|
|
#753 |
|
prøver å være tål***ig
|
Du får si fra om du plutselig kan ha med en ekstra. Kjenner ei på 12 som hadde likt det veldig
|
|
#756 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2014
![]() |
Sv: Billetter i skuffen 2Island i mars og en tur til Gran Canaria i april:-) Kunne fint spredd reisinga litt mer ut, men gøy blir det! |
|
|
|
|
#757 |
|
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Billetter i skuffen 2Over 4 uker i Florida til sommeren. Skal bli deilig. Vi leier hus, håper å få det samme som i fjor for det var fantastisk! |
|
|
|
|
#758 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Billetter i skuffen 2Nettopp kommet hjem fra Disneyland Paris!
|
|
#759 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Dette er ikke uvanlig. Det står ofte på slike billettsider at det ikke er lov til å la enkeltseter bli stående. Grunnen er selvsagt at disse er umulig å selge. Så skal man kjøpe f.eks tre billetter må man gjøre det der det er bare tre ledige på rekke, eller minst fem, og da plassert slik at de to ledige blir stående ved siden av hverandre.
|
|
#760 |
|
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Billetter i skuffen 2Sommerferie bestilt! To uker på to greske øyer pluss Athen, blir bra!!
![]() |
|
|