|
|
|
|
#1 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Vi startet på nytt med Ronja røverdatter til 6-åringen i kveld, og nå sitter den godt, tror jeg. :yess!: Ellers er vi akkurat ferdige med Paddington.
|
|
#2 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Emil i Lønneberget.
|
|
#3 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Erlends Loe sin "Fisken" for sikkert 4.gangen, alle ungene elsker den og jeg knegger med jeg også.
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?"Percy Jackson og monsterhavet". Kjempespennende. |
|
|
#6 |
|
Bedreviter
|
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Også har jeg glemt å oppdatere at vi har lest Mary Poppins av P. L. Travers. Det var et frydefullt gjensyn, og jeg anbefaler boken på det varmeste. Den hadde virkelig ikke tapt seg. |
|
|
|
|
#7 |
|
kamerat
|
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Teo, din nostalgifristerinne!
|
|
#9 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Vi elsker Gruffalo, vi. Har også fått tak i Den Vesle Heksa på loppis... |
|
|
|
|
#10 |
|
Borte
|
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Vi leser ikke så mye sammen lenger, men jeg har endelig fått Vesla til å fatte interesse for skattene mine. Hun er nå på tredje "Damms barnebibliotek"-bok i løpet av kort tid. Først falt hun pladask for "Anne kommer igjen"
|
|
#11 |
|
flisespikker
|
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Vi leser ikke noe sammen for tiden - tror mannen og Poden har en slags plan om å lese Tordivelen flyr i skumringen snart (den fikk han til jul). På egen hånd holder han nå på med Løven, heksa og klesskapet og Der kleine Wassermann.
|
|
#12 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Vi er i gang med å lese Doktor Proktor og verdens undergang. Kanskje. Vi har lest de to andre også, stor suksess. Den første på grunn av prompingen, og den andre på grunn av all dramatikken. I tillegg så lo vi oss tvekrokete av korpsbeskrivelsen i begynnelsen av boka. Jeg syns Nesbø skriver veldig godt for barn, uten å bli for enkel.
|
|
#14 |
|
kamerat
|
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Mest Heidi, Teo (jeg har jo ikke lest Mary Poppins engang
|
|
#16 |
|
kamerat
|
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Det kan bli vanskelig å unngå.
|
|
#18 |
|
I farta ...
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Vi leser alt for lite for Snuppa. Det blir til at hun leser selv eller hører lydbok. Nå leser hun frøken Detektiv og ett-eller-annet og så har hun begynt på Doktor Proktor og verdens undergang parallelt. Hun hører lydbok stort sett hver dag. Eeelsker det. Jeg var på biblioteket på lørdag og lånte nye lydbøker og nå har hun alt pløyd gjennom fem stykker |
|
|
|
|
#19 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Nå er det Doktor Proktor og tidsbadekaret(synest jeg å huske at den heter.) |
|
|
|
|
#20 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Vi er godt i gang med den fjerde Harry Potter-boken. I tillegg leser 6-åringen Superdrømmeren av Klaus Hagerup for oss.
![]() |
|
|