|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Vi har spist rester av Lasagne med nylaget salat.
|
|
#3 |
|
Unik
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Planen var heilstekt indrefilet med fløtepoteter. Men Dinochef har svikta meg så eg sitter her med ein sjokolade.
|
|
#4 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Fikk servert pinnekjøtt av onkel og tante i dag. Skulle egentlig bare innom på en kaffe etter kino med storesøster, men kom altså til dekket bord. Gjett om det smakte nydelig, jeg var skrubbsulten etter kun å ha inntatt et par plommer hele dagen. |
|
|
|
|
#6 |
|
Permakulturell
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Mammas fiskegrateng. Hos mamma.
|
|
#7 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Lettsaltet torsk og bacon med tilbehør. |
|
|
|
|
#8 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Har laget biffgryte som skal serveres med hjemmelaget potetmos. NY cheesecake til dessert. |
|
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Gryte fra Burgund står og putrer på komfyren. Det er noe spesielt med oksekjøtt kokt i rødvin. :sikle: |
|
|
#10 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Vi skal ha Stroganoff gryte med hjemmelaget potetmos. |
|
|
|
|
#11 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Nov 2008
![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?fylte squash |
|
|
|
|
#12 |
|
Snikende tiger
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Pinnekjøtt med rotemos og poteter. Varme bær med vaniljeis til dessert, og kanelboller til kveldskos. Ja, det sistnevnte var jo ikke middag, men jeg nevner det likevel.
|
|
#13 |
|
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Kyllingfilet og ovnsbakte grønnsaker. Hadde ikke ris
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?I dag har vi hatt Toro-middag, Madagaskargryte med pølser og svenske kjøttbullar oppi. Jeg er ingen Toro-fan og det blir lenge til neste gang vi skal ha Toro for å si det sånn. Det smakte pyton. Mannen likte den ikke, minstemann likte den ikke, jeg likte den ikke, mens snuppa syntes den var helt super. Den var virkelig ikke god altså. Anbefales ikke. |
|
|
|
|
#16 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Jeg ble også shanghaiet av seksåringen til å lage Madagaskargryte en dag vi hadde det veldig travelt og han skulle få bestemme middag. Han ble selvfølgelig lokket av pakningen, og det faktum at han liker tomatsuppe og makaroni. Jeg lagde den med kyllingfilet og litt ekstra av det ene og det andre, men den var virkelig helt grusom. Jeg liker ikke Toro-gryter i utgangspunktet, men denne var ekstra ille. |
|
|
|
|
#19 |
|
Duracell
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?
|
|
#20 |
|
Mjau
Medlem siden: Aug 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Stor gryte med hjemmelaget lapskaus putrer på komfyren. Jo lenger den får koke dess bedre. Første prøvesmak er alt tatt og den er virkelig lovende. |
|
|
![]() |
|
|