Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige SHOPPING-tråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-02-07, 12:16   #1
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Ser nydelig ut, det lille jeg ser. Men ta bilde i dagslys og uten blitz, så får du et skarpt og fint bilde med riktige farger og alt.

En slik kom i posten i dag:

I dette mønsteret:

Det er et "nursing cover", som brukes når man skal amme offentlig, og vil dekke til litt. De er jo så pripne her borte, og har et så forvridd syn på det med amming, så when in Rome osv. Dessuten tenkte jeg at den kan komme til nytte hvis jeg må sitte midt i Texas-sola og amme av og til, så ikke stakkars baby får heteslag.

Ser godt ut, Majsa. Begynd å trene med den nå, så ingen texaner dåner fordi han/hun fikk se "brystglimt" mens du ammer ! Jeg leser/skriver på et forum med mange amerikanere, og noen av dem synes at bare TANKEN om et ammende barn på restaurant er ulekkert, uansett om de kan se noe eller ej...

Gammel 23-02-07, 10:09   #2
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Søt ring Angelique, men jeg har en følelse at den er enda mye finere når man ser den tydelig. Beskrivelsen hørtes så spennende ut!

Nooria er ikke aktiv  
Gammel 23-02-07, 16:33   #3
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjøpt meg dongeribukse på Neste stopp

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 23-02-07, 19:06   #4
Helle
Har glorien til vask.

Helle sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har kjøpt dette til storesøster her:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Kjole ellos.jpg (8,6 KB, 2 visninger)
Filtype: jpg Sorel sko.jpg (4,4 KB, 3 visninger)
Helle er ikke aktiv  
Gammel 23-02-07, 19:22   #5
Helle
Har glorien til vask.

Helle sin avatar

Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sånn (men svart vogn da)

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 8fbe_1_b.jpg (18,0 KB, 3 visninger)
Helle er ikke aktiv  
Gammel 23-02-07, 20:37   #6
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Likte bikinien som Kiddo har kjøpt.

Estrella er ikke aktiv  
Gammel 23-02-07, 22:10   #7
Krem
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Likte bikinien som Kiddo har kjøpt.

Det gjorde jeg og...

Hvor er den kjøpt? Jeg skal til København til uka nemlig...

Krem er ikke aktiv  
Gammel 24-02-07, 11:25   #8
Helle
Har glorien til vask.

Helle sin avatar

Standard

Har kjøpt disse til snuppene

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Februar07 0012.jpg (87,3 KB, 12 visninger)
Helle er ikke aktiv  
Gammel 25-02-07, 13:40   #9
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Her er et etter bilde

Må lete litt, har et før bilde tatt for en stund siden

Gammel 23-02-07, 22:07   #10
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Fikk tak i FilippaK buksen som jeg var på jakt etter i dag
Hos FilippaK i Skovveien
De hadde også et skjørt i samme uvaskete helt mørke denim, så jeg kjøpte det også
Sånn med høyt liv, rålekkert

Gammel 23-02-07, 22:12   #11
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Håper du kjøpte det i str. M slik at det passer meg når du skal selge det!

Jeg handlet bukse og genser til prinsessa på Noa Noa, støvletter til meg selv og to par sko til snuppa ( ), og dongeribukse og vårsko til mellomste-tante-jenta-mi (bursdagsgave).
Kjøpte bursdagsgave til mannen også: Merellesko, Quiksilver t-skjorte, Buzz musikkquiz samt at jeg har bestilt Playstation 2 fra Elkjøp (gleder meg).

Gammel 23-02-07, 19:03   #12
Helle
Har glorien til vask.

Helle sin avatar

Standard

Har bestilt Quinny zapp + veske og nett under...

Helle er ikke aktiv  
Gammel 23-02-07, 23:11   #13
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gikk en tur innom Byporten etter jobb i dag. Kjøpte meg undertøy (2 sett) på La Senza til 70% rabatt! Stakk innom Franza også og kom ut med 2 topper og en vårkåpe/trenchcoat.

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 23-02-07, 23:16   #14
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Bilde, Angelique?

Agurke er ikke aktiv  
Gammel 24-02-07, 21:22   #15
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Buksa fra Neste Stopp:

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 24-02-07, 23:21   #16
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

ÅÅÅ, kul bukse Gunnis!

Gammel 25-02-07, 00:50   #17
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Kjempetøff bukse, guniss!

Agurke er ikke aktiv  
Gammel 25-02-07, 10:05   #18
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Er ikke den ultimate slankebuksa, men det driter jeg i. For jeg ville ha en litt kul bukse .

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 25-02-07, 13:42   #19
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 25-02-07, 13:44   #20
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Også har jeg bestilt denne:
Den er så fin! Gleder meg til å få den.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:13.