![]() |
#741 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva lurer du på i dag? #02
Konklusjon etter å ha tilbrkt arbeisdagen på kontoet tror jeg nesten er : NEI
#742 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hva lurer du på i dag? #02Jeg lurer på hvorfor Lufthansa har endret avgangen vår fra 1850 til 1920 uten å fortelle oss det. Den er ikke forsinket, ifølge avgangstavlene; da pleier det å stå tidspunktet fra billett/boardingkort, og så Ny tid. Nå bare står det 1920, som om det alltid har vært den tiden. (Flightnummeret stemmer, altså.)
#743 |
Klar
|
![]() Sv: Hva lurer du på i dag? #02Jeg har vært på miniferie med sønnen min, og nå har jeg blitt sittende og lure på hvor lenge det er naturlig å dele rom og dobbeltseng med et barn av motsatt kjønn? Sist redigert av Timar : 04-10-24 kl 19:19. |
![]() |
![]() |
#744 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva lurer du på i dag? #02Jeg har vært på tur med 17-åringen i sommer, og det ble en blanding av Airbnb med to soverom, og hotell med ett rom, to senger.
#745 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hva lurer du på i dag? #02Hotellrom med to senger (twin room) er helt vanlig, det har jeg hatt også når jeg har reist med en venninne.
#746 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva lurer du på i dag? #02Jeg delte rom med faren min i 2018. Da var jeg 45, og han var 70. Det var en leilighet med to soverom, ett med dobbeltseng og ett med to enkeltsenger. Jeg og faren min lå i enkeltsengene, mine to søstre (hhv 47 og 42) lå i dobbeltsenga.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 04-10-24 kl 19:27. |
![]() |
![]() |
#747 |
|
![]() Sv: Hva lurer du på i dag? #02Jeg lurer på hvor lenge jeg skal hoste. Har holdt på i åtte-ni dager nå og det er fortsatt kiling nedover luftrøret og tørrhoste. Når tenker man lege?
#748 |
|
![]() Sv: Hva lurer du på i dag? #02Vi delte rom med Herremannen, 21, i sommer. Jeg kunne ha gjort det alene også. Jeg kunne ha delt rom med faren min også om det trengtes, men greit med to senger om den muligheten finnes. |
![]() |
![]() |
#749 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva lurer du på i dag? #02Sønnen her ønsket ikke å dele seng lengre når han var 12 år. Nå er han voksen og vi deler gjerne hotellrom men da med to senger. |
![]() |
![]() |
#750 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hva lurer du på i dag? #02Har delt med min sønn, men husker ikke når vi sluttet. Noen steder er det digre senger.
#751 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hva lurer du på i dag? #02Vi deler fortsatt rom med snart 22-åringen når vi er på tur sammen. Husker dog ikke sist jeg delte seng med han, men det hadde ikke vært noe problem dersom det var "twin beds".
#752 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva lurer du på i dag? #02Jeg lurer på: hvor mye får kjendiser betalt for å være med på reality? Typ Forræder, Mesternes Mester, Norges dummeste, etc.?
#753 |
|
Mange hundre tusen, avhengig av hvor kjendis man er. Og hvor lenge man er med. De aller mest attraktive kan få opp mot en million om de er med lenge.
![]() |
#754 |
This is normal!
|
Sjef er helt ok det altså.
![]() |
#755 |
can-jur
|
![]() Sv: Hva lurer du på i dag? #02Jeg lurer på om denne nettsiden/stedet er genuin…..
![]() |
#756 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Jeg synes den ser ok ut, hadde lett tatt sjansen der. |
![]() |
![]() |
#757 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Hva lurer du på i dag? #02Hvor lang tid kan det ta en helt ubrukelig mamma p rydde er komplett kaotisk barnerom ?
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15 Sist redigert av Malama : 13-10-24 kl 13:11. |
![]() |
![]() |
#758 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hva lurer du på i dag? #02Jeg delte seng med knerten en natt i sommer. Han ville ha en pause fra søsteren som han egentlig delte rom med, og så passet det best at han sov hos meg. Det var en stor dobbeltseng. Den samme natta delte mannen og snuppa rom også, men der var det to senger.
![]() |
#759 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Hva lurer du på i dag? #02Jeg lurer på om noen her har en oppskrift på en 100% melkeproteinfri langpannekake. Trenger det til samlingen etter bisettelsen etter Mutter'n. |
![]() |
![]() |
#760 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Hva lurer du på i dag? #02Denne bakte jeg en gang som et melkefritt alternativ, var veldig god: https://gronnmatportal.no/2012/12/su...g-vaniljekake/ Ellers er alle veganske alternativ fritt for melkeprotein.
|
|