|
|
|
|
#1 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Såpekassetråden #3
|
|
#3 |
|
Personlig pessimist
|
Men er det liv i de som tar i mot disse innrapporteringene, og hva gjør de i så fall med dem?!
|
|
|
#4 |
|
© All rights reserved
|
Jeg vil da tro det er liv i dem? Hvorfor skulle det ikke være det? |
|
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg trodde FP var et forum med nesten bare selvjustis og at det derfor ikke er noe poeng å rapportere?
|
|
|
#8 |
|
© All rights reserved
|
Vel, det er det ikke, og selvsagt prøver man å innrapporterer før man kjører dampveivals på egen hånd. Særlig om det er på andres vegne. |
|
|
|
|
#11 |
|
|
Interessant. Jeg synes nemlig det har vært i overkant høy temperatur tidvis i koronatrådene. Og i noen politiske diskusjoner.
|
|
|
#14 |
|
Hertuginne
|
Sv: Såpekassetråden #3Jeg har ikke lyst til å gå inn på enkeltsaker i denne tråden, men jeg kan bekrefte at moderatorene lever og at vi går igjennom alle innrapporteringer som kommer. Og at selv om dere ikke ser at vi gjør konkrete tiltak ikke trenger ikke det bety at vi ikke foretar oss noe, vi prøver som regel å løse saker på lavest mulig nivå.
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins Sist redigert av Adrienne : 12-10-21 kl 21:36. |
|
|
|
|
#15 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Såpekassetråden #3Vi spiser Toro tomatsuppe svært jevnlig. For ungene mine må lage middag en dag hver annenhver uke.
|
|
|
#16 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Jeg savner virkelig tomatsuppen fra kantinen i Statoil. Annenhver fredag var det tomatsuppe. Den var alltid litt ulik fra gang til gang, men alltid svært god. De var kjent for den og folk gledet seg til fredagene.
|
|
#17 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Joda, det har da vært litt temperatur i koronatrådene med jevne mellomrom, til og med (om enn litt pusete og stillferdig) dørslamring. Men ikke som i gode gamle dager nei, da et søtt bilde av en baby som fikk smake is fikk folk til å gå ut av sitt gode skinn.
|
|
#18 |
|
© All rights reserved
|
Dette! |
|
|
|
|
#19 |
|
|
Jeg tror ikke det funker sånn. Det er lett å tenke at kritikken kommer fra én person og ingen er enige når all enighet uttrykkes i hemmelighet. Jeg er enig i at det kan bli massivt (og til dels brutalt), men det er forskjell på at folk sier at de er enige og at folk bidrar til eskalering. Når ingen kritiserer fordi vi er redde for at det skal bli kjipt, blir det lett et ekkokammer også.
|
|
|
#20 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Såpekassetråden #3Godt å vite. Jeg savner en sånn Facebook-tilbakemelding: «Vi har sett på innrapporteringen din, og selv om vi forstår at [insert: detaljerte skildringer fra helvetes forgård] kan virke støtende, så er det ikke i konflikt med retningslinjene våre.»
|
![]() |
|
|