|
|
|
|
#1 |
|
can-jur
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7Kastreringen av familiens minstemann er vel overstått og han er snart våken fra narkosen og kan hentes
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7Jeg er veldig glad for at jeg gjorde noe i dag, selv om det var utrolig trist. Hvis det gir noe mening. |
|
|
|
|
#4 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7
Det gir mening for meg i hvert fall. Har vært der selv. |
|
|
|
|
#5 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7I dag har Helten og jeg hatt en fantastisk fin dag i York og gått steder vi ikke har sett før. I tillegg fikk vi billetter til Maflin sin kamp i morgen. Her skal vi være gjennom hele resten av UK Championship og de andre billettene fikk jeg i julepresang i fjor. |
|
|
|
|
#6 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7Fredag
|
|
#7 |
|
lettere utlada
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7Å hvor skal jeg starte!
|
|
#9 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7Å få tilsendt bilde fra skolen av yngste datter og venninnen som dissekerer et kuøye, mens de stråler og ser ut som de elsker det.
|
|
#10 |
|
koko
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7I går kveld, men jeg har har gledet meg stort over det mens jeg har vært syk hjemme i dag. Vi har bestilt sommerferien 2020.
|
|
#11 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7I dag var en skikkelig god dag! Først fikk jeg mail om at den nye sanglæreren til Snorkfrøken hadde meldt tilbake at hun var så imponert over henne, så fikk Sneipen kjempekarakter på mattetentamen - og jeg fikk feedback fra en kollega så positiv at jeg rødmet.
|
|
#12 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7Kl 14 i dag leverte jeg siste eksamen for studiet. Det gjorde meg veldig glad. Det har vært noen intense måneder i høst. Nå er jeg klar for å starte desember. Sist redigert av Luvi : 06-12-19 kl 21:18. |
|
|
|
|
#13 |
|
koko
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7Posten hadde ikke rotet bort pakkekalenderen som jeg hadde sendt til lillebroren min likevel. Det tok sin tid fra Ålesund til Oslo, men den kom frem. Hurra!
|
|
#14 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7Våknet 05.30. I steden for å bli grinete, sto jeg opp og tente stearinlys. Har gjort en liten yogaøkt, hørt julemusikk, spist ristet brød med syltetøy og drukket en kopp te fra adventkalenderen min. Nå skal jeg komme meg på jobb, med litt lavere skuldre.
|
|
#15 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7Drar på langhelg til Gdansk med mannen og en haug andre, og er egentlig litt for sliten nå til å være så sosial i mange dager, men nå har jeg bestilt meg egendag med massasje, fotpleie og ansiktspleie på fredagen, så gleder meg. Bare mannen som får være med på det, og ikke sagt til noen av de andre i reisefølget at vi tar egendag ene dagen. For da bestiller plutselig flere samme sted. Vi får møtes til middag på kvelden igjen, og da er jeg mer klar for sosialt igjen. |
|
|
|
|
#17 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7Det gikk bra på matte tentamen til eldste ( det er ikke hennes fag).
|
|
#18 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7At eg vann ein apple-TV
|
|
|
#20 |
|
lettere utlada
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7At det er helg!
![]() |
|
|