|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#741 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Juletråden 2016Jeg måtte plutselig handle en gave til ungene fra noen. Da ble det visst Elsa-dukke med forferdelig store øyne på minste likevel. Jeg er for kvalm til å svelge kameler. Hun kommer til å dåne av lykke.
![]() |
#742 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Juletråden 2016Pepperkakehuset er montert, og ungene har trillet kuler av all marsipanen. Og etter jobb fikk jeg handlet gavene til ungene fra pappa.
![]() |
#743 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Juletråden 2016Jeg har delegert juletreinnkjøp til mann og datter! Det viser hvor hanglete jeg er altså.
![]() |
#744 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Juletråden 2016Har kjøpt den siste gava. Nå blir det ikke flere heller, for toåringen leverte middagen sin i retur rett i ansiktet mitt, så da veit jo vi hva vi har å sysle med den neste uka.
![]() |
![]() |
#745 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Juletråden 2016Huff og huff Matilda. God bedring til minstemann. Satser på at det er over på en dag eller to.
![]() |
#746 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Juletråden 2016Begynner å bli sånn høvelig ferdig med gavene. Må bare få pakket inn og se om noe mangler. Jeg har en liten ting å kjøpe til tanteskatten, men vet ikke helt hva enda. Jeg skal ha familien på grøt på torsdag så da er huset ferdigvasket, ryddet og pyntet, og dermed kan jeg bruke fredag til siste innspurt når det gjelder gaver og mat.
![]() |
#749 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Juletråden 2016Nå er vi ferdige med spysjuka også.
![]() |
#750 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Juletråden 2016Vi har pyntet juletreet i kveld!
![]() |
![]() |
#751 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Juletråden 2016Alle gaver er pakket inn og overlevert eller sendt dit de skal. Kransekake, pepperkaker og strull er i boks. Mangler bordstabelbakkels og shortbread og så lager jeg muligens marengs også.
![]() |
#752 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Juletråden 2016Jeg hadde alle julegavene i boks helt til det viser seg at det er vi som handler i fra svigermor til barna. Enda jeg har gitt ettertrykkelig beskjed til mannen om hva jeg synes om akkurat det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#753 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Juletråden 2016Litt forsinket av sykdom og greier her, men vi har handlet det meste av mat, jeg har fikset småting i byen og jeg og mannen har middags- og handledate i morgen for å få unna siste rest av gaver. Ordner seg! Moren min er her og har fått bakt en del, og jeg skal lage sjokoladetrøfler en kveld. Jeg har fri torsdag og fredag, så da får vi gjort rydding og vasking, før vi henter jentene tidlig på fredag til juletrepynting og grøt. Blir bra!
![]() |
#754 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Juletråden 2016Alle julegavene er kjøpt inn for en god stund siden, men ikke pakket inn. Det skal jeg gjøre i morgen. Handle inn julemat gjør jeg i morgen ettermiddag og mens jeg gjør det vasker mannen huset. Etter det tror jeg vi er i mål med de store tingene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#755 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Juletråden 2016Jeg må kjøpe gaver. Aner ikke hva, og har ikke så mye tid på meg.
![]() |
#756 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Juletråden 2016Jeg er i ferd med å bli syk, men har fått ryddet soverommet, støvsuga huset og baka bunner til Sarah Bernard.
![]() |
#757 |
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Juletråden 2016I dag fikk jeg handlet inn til julestrømpene. 😃 så nå er faktisk alt klart unntatt litt mere baking... |
![]() |
![]() |
![]() |
#758 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Juletråden 2016Jeg holder på å lage millionairs shortbread og etterpå har jeg tenkt å bake brownies cookies. Ungene skal ha med brus og kjeks på skolen i morgen og vi kan jo like gjerne bake i stedet for å kjøpe ferdige kjeks. |
![]() |
![]() |
![]() |
#759 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Juletråden 2016Treet er pyntet ( tidligere enn vanlig), og jeg har satt på det Snowman in the air på YouTube på tv, endel gaver er handlet inn og levert. Jeg har sett Polarekspressen for 2 gang denne måneden. Julefølelsene sniker seg på. Ja, også drikker jeg hvitvin en vanlig tirsdag. (Kilde: youtube.com)
2006-2010-2013 Sist redigert av Millen : 20-12-16 kl 23:21. Årsak: la til noe |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|