|
|
#741 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?Sesong 7 av Modern Family på Netflix. Må bare få barna avgårde på skolen i morgen!
|
|
|
#742 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?Å se at Pjokken (9) blir møtt av en haug med gutter når jeg leverte han i morges, der alle roper "hei Pjokken!", gir han en klem og ønsker hverandre godt nytt år
|
|
#743 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?At vi fikk dra hjem fra sykehuset med Liam i dag, og at lungespesialist ikke minstenker astma, til tross for den kraftige reaksjonen på RS-viruset. (Kraftig reaksjon til hans alder.)
|
|
|
#744 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?Snø!
|
|
#747 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?
Dette.
|
|
|
#748 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?Til tross for at jeg irriterte meg grønn over en på yogaen i dag som brukte alt for stor plass, så var det veldig digg på yoga. |
|
|
|
|
#749 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?Å knuse pepperkakehus med venner, og barna, og bli bedd på taco.
|
|
|
#750 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?Jeg er glad for at jeg fikk trent i går kveld og føler det på en god måte i kroppen i dag, og for at det arbeidet jeg gjorde i romjula ble satt pris på at mange og over å finne ut av hvordan ting skal fungere i den nye bedriften vi plutselig er blitt. Og så gleder jeg meg over tente lys på stua, og ... |
|
|
|
|
#751 |
|
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?At 6-åringen ryddet ut av fire fulle handleposer i det sekundet vi kom hjem fra butikken helt av seg selv.
|
|
|
#752 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?Planlagt Bergenstur i september. Og i mars. Da er det MR av skranglete kne, men ein tar jo alltids ei natt eller to når ein først har putla seg til Bergen.
|
|
#753 |
|
Lesende
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?I dag gledes jeg over at forberedelsene til kveldens bursdags- og avskjedsselskap har gått så fint. Nå er det bare småting igjen og jeg har passet på å få den hvilen jeg trenger på fridagen min. |
|
|
|
|
#754 |
|
Lesende
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?
Oi, det skjønner jeg godt at du gleder deg over. Det er så herlig når de begynner å hjelpe til av seg selv. Tipper du fortjener et klapp på skulderen for å ha bidratt til at 6-åringen gjør slikt. |
|
|
|
|
#755 |
|
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?At jeg fikk B på prosjektoppgaven min. Deilig at magefølelsen viste seg å være så feil. Trodde i bestefall at jeg skulle få C, men fryktet D.
|
|
#756 |
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?Å være sammen med elevene mine i dag. |
|
|
|
|
#757 |
|
koko
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?Jeg er glad for at jeg ikke brakk armen da jeg ramla i den isete trappa i dag tidlig. Utrolig nok bare maroder etter fallet.
|
|
#758 |
|
...we have cookies
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?Jeg er glad for å ha fått unna noen faktureringer på jobb. Jeg skal ha unna noen til før jeg går hjem i dag. |
|
|
|
|
#759 |
|
Enda en som trener
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?I dag har jeg kost meg i solen i mange timer - perfekt med litt ekstra ferie (så får det heller være at jeg sitter og jobber nå) |
|
|
|
|
#760 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?At jeg fant et par skisko i en restehaug utenfor en sportsbutikk jeg tilfeldigvis gikk forbi, i størrelsen til eldstejenta som trenger nye, nedsatt fra 1499 til 300 kr! Enda bedre, at hun, som stort sett synes alle sko er vonde, klemmer på feil sted, glipper el. akkurat nå sitter i stua med dem på seg, strålende fornøyd, og sier de er kjempegode!
![]() |
|
|