Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Facebook-statusmeldinger. Del III

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-09-12, 22:31   #741
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

Jeg ble litt svimmel av alle de malplasserte dobbeltkonsonantene. Og så ble jeg litt ufrivillig trist, historien er jo litt trist. Og teit. Jeg hater sånne, som for eksempel den med barnet som tegner på lakenet og blir drept av mora. Møkkafolk som legger ut sånt.

Gammel 29-09-12, 22:43   #742
Sundae
Bør lage seg en tittel selv

Sundae sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Jeg ble litt svimmel av alle de malplasserte dobbeltkonsonantene. Og så ble jeg litt ufrivillig trist, historien er jo litt trist. Og teit. Jeg hater sånne, som for eksempel den med barnet som tegner på lakenet og blir drept av mora. Møkkafolk som legger ut sånt.

Jeg har en tenårig nevø som for tiden liker sider som viser hunder med strupen kuttet rett av eller småbarn gråter mens de blir slått og greia er jo at hvis man liker bildet så støtter man ikke det som skjer.

Men jeg får litt brekkfølelse av disse ganske groteske bildene som dukker opp uten varsel. Selvsagt vil jo ikke jeg heller at slikt skal skje med mennesker eller dyr og burde vel takle bildene men de går ganske langt innpå meg. Hva gjør man?

Sundae er ikke aktiv  
Gammel 30-09-12, 15:36   #743
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

A man using apple maps walks into a bar....or maybe a hospital, or possibly a church...

Gammel 30-09-12, 15:38   #744
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

A man using apple maps walks into a bar....or maybe a hospital, or possibly a church...

Måtte stjele den.

Gammel 30-09-12, 15:52   #745
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Den må jeg også stjele.

Primrose er ikke aktiv  
Gammel 03-10-12, 17:42   #746
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Oktober igjen, det betyr rosa sløyfeaksjon, og disse statusene dukker opp som paddehatter:

"Oktober er rosa måned: Til minne om hver eneste kreftpasient som har tapt kampen, og til ære for alle som fortsetter å kjempe! Sett dette på din status i minst 1 time om du har, kjenner noen som har, har hatt kreft, eller du bare vil minne dine venner på at livet ikke er en selvfølge... ♥ ♥"

Jeg svarer konsekvent alle som legger ut den der med denne:

"En sånn status er meningsløs uten en link til hvordan man faktisk kan støtte den gode saken. Man får ikke flere forskningsmidler eller bedre behandling dersom folk bare lar det bli med tomprat. Gi så det svir! http://www.rosasloyfe.no/"

Gammel 03-10-12, 19:42   #747
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Veldig fint formulert, Flubby. Kan jeg stjele den?

Gammel 03-10-12, 19:47   #748
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Veldig fint formulert, Flubby. Kan jeg stjele den?

Gammel 04-10-12, 17:37   #749
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Medlem siden: Oct 2006
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Jeg oppfordrer alle til å dele denne: https://www.facebook.com/RosaSloyfe?...50559018316002.
Da gir du 50 kroner via mobilregningen og får en rosa sløyfe på profilbildet.

Sonja Sockersöt er ikke aktiv  
Gammel 04-10-12, 17:43   #750
amo

amo sin avatar

amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Denne går som en farsott blant mine venner nå. Må leses:
http://eivindlund.wordpress.com/2012/09/30/ballongen/

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv  
Gammel 04-10-12, 18:06   #751
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg klippet og limte litt, og endte opp med denne:

En sånn "Til minne om alle kreftpasienter som tapte kampen, kopier dette og vis at du bryr deg-status" er meningsløs uten en link til hvordan man faktisk kan støtte den gode saken. Man får ikke flere forskningsmidler eller bedre behandling dersom folk bare lar det bli med tomprat. Gi så det svir! http://www.rosasloyfe.no/

Eller du kan gjøre det enkelt med mobilen, og få en fin sløyfe på profilbildet ditt i som bonus! https://www.facebook.com/RosaSloyfe?...50559018316002

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv  
Gammel 04-10-12, 23:01   #752
M&M
Superduper

M&M sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
M&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Om du har en kjæreste du er stolt av og som får deg til å føle deg bra.... Som lyser opp dagen din... Som du ikke vil bytte ut for alt i verden... En kjæreste du kan kalle for verdens beste ♥ Ta og stæl denne statusen for jeg har fanken ikke bruk for den!!!

Gammel 04-10-12, 23:02   #753
M&M
Superduper

M&M sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
M&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nylakkert bil!

Sist redigert av M&M : 05-10-12 kl 08:28.
M&M er ikke aktiv  
Gammel 04-10-12, 23:13   #754
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Gammel 04-10-12, 23:26   #755
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av M&M, her.

Om du har en kjæreste du er stolt av og som får deg til å føle deg bra.... Som lyser opp dagen din... Som du ikke vil bytte ut for alt i verden... En kjæreste du kan kalle for verdens beste ♥ Ta og stæl denne statusen for jeg har fanken ikke bruk for den!!!

Knallbra! Ting og tang tatt i betraktning så skal jeg ikke kopiere den da.

Bobbelur er ikke aktiv  
Gammel 04-10-12, 23:41   #756
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bobbelur, her.

Knallbra! Ting og tang tatt i betraktning så skal jeg ikke kopiere den da.

Hahahaha, jeg har VELDIG lyst til å stjele den!

Gammel 07-10-12, 00:44   #757
mrc

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Gammel 07-10-12, 13:42   #758
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Sitat:

En bonde hadde noen valper han måtte selge. Han malte et skilt som averterte 4 valper til salgs, og spikret det på enden av gjerdet sitt. Mens han spikret opp skiltet kjente han noe som nappet i overallen. Han så ned og inn i øynene på en liten gutt.

” Unnskyld “, sa gutten ” Jeg vil kjøpe en av valpene dine “....

” Vel ” sa bonden mens han tørket sin svette nakke, ” Disse valpene har flott premierte foreldre og koster veldig mange penger.”
...
Gutten så ned et øyeblikk. Så gravde han dypt ned i lomma, og dro opp en håndfull av mynter og sa : ” Jeg har 39 cents. Er det nok til å ta en titt ? ” ” Selvfølgelig ” sa bonden, og gikk bortover mens han plystret. ” Kom, Dolly! ” ropte han.

Ut av hundehuset kom Dolly løpende med fire hårete nøster hakk i hæl.

Den lille gutten presset ansiktet sitt mot nettinggjerdet og gjorde store øyne.

Mens valpene nærmet seg gjerdet fikk gutten se en bevegelse ved hundehuset som fanget hans interesse.

Sakte men sikkert stabbet det frem enda en pelsball, betydelig mindre enn de andre valpene.

Den gjorde sitt beste for å holde følge med de andre… ” Den vil jeg ha!” sa gutten mens han pekte ivrig på det lille nøstet.

Bonden satte seg på kne ved siden av gutten og sa,” Gutt, du vil ikke ha den valpen. Han vil aldri bli i stand til å løpe og leke slik som de andre valpene.”

Den lille gutten gikk et skritt bort fra gjerdet, han bøyde seg og begynte og dra opp det ene buksebeinet.

Da så bonden at gutten hadde stålskinner på hver side av leggen, som var festet til en spesiallagd sko.

Gutten kikket opp på bonden og sa ” Du skjønner, jeg løper ikke så bra jeg heller, og han der vil trenge en som forstår.”

Med tårer i øynene, bøyde bonden seg ned og plukket opp den lille valpen.

Forsiktig la han den i armene på den lille gutten. ” Hvor mye koster den ? ” spurte den lille gutten.

” Ingenting !” svarte bonden. ” Ingen betaler for Kjærlighet !

Patsy er ikke aktiv  
Gammel 07-10-12, 21:48   #759
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vedlagte bilder
Filtype: jpg jammer.jpg (27,9 KB, 374 visninger)
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv  
Gammel 07-10-12, 21:51   #760
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Oh...! En sånn knapp kunne jeg godt tenkt meg innimellom, kie.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:59.