|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Årets julefeiring er planlagt, og gjestelisten er klar! Litt tidlig å kjøpe poteter og kålrot, enda? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Jeg har fremdeles juleavatar, og nå er det jo ikke så lenge igjen, så jeg tror jeg beholder den.
|
|
|
#5 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Sukk, jeg føler jeg har sviktet hele tråden. Riktignok datt julestjernen ned av seg selv, men jeg hang den ikke opp igjen, det var enklere å legge den i hyllen og der fant jeg den isted da jeg tørket støv. Men det aller verste er at jeg har tatt ned julehjertet med lys i fra kjøkkenvinduet... Fordi jeg måtte ha plass til nyinnkjøpte lysestaker fra Cacas... Men juleduken ligger fremdeles i håndklehyllen på badet da. OG selvfølgelig bruker vi julekjøkkenhåndklene.... |
|
|
|
|
|
#6 |
|
En Som Trener
|
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Jeg fjernet julekortene i et ryddeanfall for et par dager siden.
|
|
|
#7 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Jula er i alle fall i full gang på Pinterest. Jeg vurderer å lage meg et juleboard rett og slett. Kan ikke gå glipp av alle julegodbitene bare fordi det er juli.
|
|
|
#8 |
|
Brenner seg ut
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Midt i landet
![]() |
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Jeg tok ned julegardinene på kjøkkenet idag....Pangstart på ferien
|
|
|
#9 |
|
Erfaren
![]() ![]() |
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Fant en nisse bak høytaleren....vet ikke om det gjør meg til en julesinkesjuske eller rett og slett bare en sjuske da dette vitner om dårlig støvtørking... Men nissen ligger der ennå. Er jo ikke lenge til jul. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Erfaren
![]() ![]() |
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Det ryktes om jul snart dere....under 3 mnd til adventskalender skal åpnes.... |
|
|
|
|
|
#11 |
|
can-jur
|
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Jeg er i gang. Julegardinene på stua er oppe fortsatt.....
|
|
|
|
#12 |
|
Erfaren
![]() ![]() |
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Da foreslår jeg, Floksa, at du finner den en annen diskusjon (......) |
|
|
|
|
|
#13 |
|
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Jeg er også i gang. Glasstjernene jeg pynter til jul med i vinduene henger oppe fortsatt... |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Erfaren
![]() ![]() |
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Forresten, min iver etter å tydeligvis ikke rydde bort kassen med julepynt fra trappa, bidro jo tilslutt selvfølgelig at kassen veltet. Og dermed har vi kun halve julenissepyntesaker. Blir lettvint i år med andre ord... |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Mine kjøkkengardiner er så støvete og det er et stort prosjekt å få vaska de og sånn. Det er ok å henge opp julegardinene, da? Ja?
|
|
|
#16 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Jeg kjøpte faktisk en julegave på søndag, og så har jeg heklet et sjal jeg muligens gir bort til en niese. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
This is normal!
|
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?
|
|
|
|
#19 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Nå gikk det plutselig opp for meg hvorfor jeg alltid fikk for små klær i julegave av faren min da jeg var barn - det var jo det han hadde kjøpt til meg året før eller året før der igjen, så klart! Faren min er en ekte julesinkesjuske! Så da har jeg jo virkelig noe å leve opp til
|
|
|
#20 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?I år hopper vi over det hele. Vi reiser til varmere strøk i jula i år, og kommer til å gjøre enda mindre ut av jula i år enn tidligere. Vi kommer ikke engang til å ha Panduros julekalender (men jeg kommer til å følge tråden).
|
|
![]() |
|
|