Che
35k innlegg
smart! Den der er jeg fristet til å herme etter!
Startet av kokosbolle 745 svar 192k visninger
Til nyesteSol skrev:Supersmart og veldig fint, kokos! Jeg har gjort noe liknende en gang, bygget de da fra vegg til vegg i en smal gang. Funker gull!
Hvor fant du kurver til veggen? Jeg har en ide om å gjøre det samme i vår ene gang. To ganger gir dobbelt så mye rot, om noen lurte.
GinaK skrev:Kjempefint og smart. Deilig å slippe ben som står på gulvet.
Men atte. Jeg må ha ting inn med t-skje.
Brukte du rørene fra skohyllene eller får man kjøpt disse løst?
Vi har en smal gang og må gjøre noe nytt med sko og jakkeoppheng til gutta.
Har sittebenk men den må vekk siden de er så store nå.
Jeg har en plan på at mannen kan snekre ett eller annet men han vil jo helst slippe.. så jeg har sett på skoskap men det meste er for bredt for vår smale gang.
Downfall skrev:Jo takk!:)
Nei du er jo gift med Richard vet du! Hadde det ikke vært dere, ville det nok vært oss to!
Joika skrev:Jeg er ikke gift med Richard...Og jeg trenger en som deg. Ser ut som om Otto snart må komme på besøk her.
Joika skrev:Jeg er ikke gift med Richard...Og jeg trenger en som deg. Ser ut som om Otto snart må komme på besøk her.
Hyacinth skrev:Min Richard er ikke heller akkurat som Downfall.. Og Otto burde definitivt vært hos oss.
Downfall skrev:Trur nok alle har en liten handy side! Handler bare om å tørre prøve:)
Downfall skrev:Trur nok alle har en liten handy side! Handler bare om å tørre prøve:)
Sol skrev:Supersmart og veldig fint, kokos! Jeg har gjort noe liknende en gang, bygget de da fra vegg til vegg i en smal gang. Funker gull!
Hvor fant du kurver til veggen? Jeg har en ide om å gjøre det samme i vår ene gang. To ganger gir dobbelt så mye rot, om noen lurte.
GinaK skrev:Du er så flink til å se løsninger, Kokosbolle. Jeg husker fortsatt de lekre skoskapene som du tapetserte.
Jobber du med interiør, eller?
Jeg er så dum sånn og er en hermer. 😮
kokosbolle skrev:Når man trenger mer tørkeplass på vaskerommet, bruker man taket.Gjort det sjæl.
Logg inn for å svare i denne tråden.