|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#743 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Marikken:
|
|
#744 |
|
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Så utrolig vondt Marikken |
|
|
|
|
#746 |
|
By the Sea
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Så forferdelig vondt å høre, Marikken.
|
|
#748 |
|
Rockesøster
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Her har vi tilbragt noen timer uten tv og nett, bare med P3 sin fine sending med passende musikk og sms fra lytterne, og det har vært utrolig fint. Vi som har vært samlet er perifert rammet, med skadd kollega, savnet og død bekjent og vi hadde et behov for de gode samtalene uten den massive mediadekningen. |
|
|
|
|
#749 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Åh, Marikken.
|
|
#750 |
|
Hjuleglede
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Så ufattelig grusomt dette er. Så enormt mange over hele landet er direkte berørt. Helt ufattelig at en eneste forskrudd faen kan klare å utrette så mye ondskap. |
|
|
|
|
#751 |
|
Hjuleglede
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!
Politiet bekreftet tidligere i dag at moren hans er informert. |
|
|
|
|
#753 |
|
Glamorøs
|
Slike spekulasjoner syns jeg er unødvendige, Salt. En nabo snakket med henne få timer før eksplosjonen i følge en artikkel tidligere i dag. Jeg vil tro at politiet har tatt hånd om henne.
|
|
#754 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Ja, jeg beklager, det var bare en tanke jeg fikk etter å ha lest en uttalelse fra en nabo, som kunne oppfattes som at han også lurte på hvor hun plutselig hadde blitt av. Sorry.
|
|
#756 |
|
awesom
|
Jepp, dessuten sa politiet på pressekonferansen at de hadde snakket med moren.
|
|
#757 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Liverpool spilte med sørgebånd i dag. Det varmer fotballhjertet mitt at klubben "min" viser respekt og medmenneskelighet. |
|
|
|
|
#758 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!En bekjent av meg var på jobb i fjerde etasje i høyblokka da det smalt. Hun kom seg heldigvis og mirakuløst uskadd ut. Niesa mi har mistet en venn på Utøya som også var en venn av barnas tremenning. Som flere venner har hatt i statusfeltet sitt på fb i dag: "Vi er så få i dette landet, hver fallen er venn og bror" (Nordahl Grieg).
|
|
#759 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Jeg er veldig sterkt preget av dette kjenner jeg, jeg suger til meg all info og går med gråteni halsen. Fytte faen.
|
|
#760 |
|
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finansdepartementet har eksplodert!Jeg håper Stoltenberg, Storberget, Garh Støre og alle de menn og kvinner som nå arbeider for å gi oss sikkerhet og trygghet tilbake får en klem som er dems. En klem som bare er deres. |
|
|
![]() |
|
|