Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den skrekkelig lange shoppingtråden 10

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-02-11, 14:15   #1
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 10

Kjolen er forøvrig mye finere på enn den ser ut til synes jeg.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 03-02-11, 14:26   #2
kiki
Bør lage seg en tittel selv

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Takk for svar! Jeg har sort jakke, var derfor jeg tenkte sort. Og så er jeg redd kjolen blir litt kort med strømpebukse, derfor er sikkert tights mest aktuelt. :180 cm: Men det finnes jo tights i alle farger og.

Enig i at den er finere i virkeligheten enn på bildet ja. Svinger inn og ut der den skal.

Gammel 03-02-11, 14:27   #3
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kiki, her.

Takk for svar! Jeg har sort jakke, var derfor jeg tenkte sort. Og så er jeg redd kjolen blir litt kort med strømpebukse, derfor er sikkert tights mest aktuelt. :180 cm: Men det finnes jo tights i alle farger og.

Enig i at den er finere i virkeligheten enn på bildet ja. Svinger inn og ut der den skal.

Men tykk strømpebukse og/eller tights er ikke så ulikt da. Søs hadde svart igår, det gikk fint det altså. Men kjolefargen er såpass dyp, at det kan være fint med noe sprekt også.

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 03-02-11, 14:29   #4
kiki
Bør lage seg en tittel selv

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Men tykk strømpebukse og/eller tights er ikke så ulikt da. Søs hadde svart igår, det gikk fint det altså. Men kjolefargen er såpass dyp, at det kan være fint med noe sprekt også.

Sant det. Og det er jo ikke akkurat slik at jeg hopper og spretter så mye på skolen, så kjolen klarer sikkert å holde seg på rumpa.

Gammel 03-02-11, 20:29   #5
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Fikk kjolen min fra Bergensis i går, den var utrolig fin på! Jeg hadde bare svart strømpebukse i hus, har planer om litt sprekere innkjøp

Gammel 03-02-11, 21:04   #6
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har og shoppet olakjolen. Veldig fornøyd, og veldig glad i FP som gir meg så gode shoppingtips.

Isa er ikke aktiv  
Gammel 04-02-11, 10:00   #7
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den skrekkelig lange shoppingtråden 10

Den grå ser veldig fin ut Knerten Røverkjøp!

ItsOnlyMe er ikke aktiv  
Gammel 04-02-11, 10:09   #8
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Denne kom i posten i går, den kostet bare 250 inkl porto fra Bravissimo! Kjempefin på med innebygget korsett. Må bare ta av et par kg på magen

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv  
Gammel 04-02-11, 12:02   #9
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Jeg har kjøpt en fantastisk myk og deilig lilla tunika bra Braez, men finner ikke bilder på nettet.
Kjøpte denne kjolen også, fra Masai, men med rund, litt stor hals. Litt spesiell, men satt veldig fint på. Ballongaktig, men smal likevel. Nydelige farger!

Musemus er ikke aktiv  
Gammel 04-02-11, 14:55   #10
Nelly
Superduperaktiv

Nelly sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Nelly er litt kulNelly er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sybil, her.

Denne kom i posten i går, den kostet bare 250 inkl porto fra Bravissimo! Kjempefin på med innebygget korsett. Må bare ta av et par kg på magen

Den var utrolig flott!! Blåfargen

Nelly er ikke aktiv  
Gammel 05-02-11, 18:42   #11
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor finner man den dongerikjolen der, og hva koster den?

Hyacinth er ikke aktiv  
Gammel 04-02-11, 15:13   #12
Daisy

Daisy sin avatar

Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Ja den er like flott "live". Jeg har aldri hatt blå kjole før så dette blir spennende!

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv  
Gammel 04-02-11, 19:24   #13
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Serioest, 250,- ... Ikke 2 500,-???

Gammel 05-02-11, 14:12   #14
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kjekt med litt vårsteming i klesskapet

Gammel 05-02-11, 18:35   #15
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Selma, her.

Kjekt med litt vårsteming i klesskapet

Fine ting, hvor har du handlet?

Ina er ikke aktiv  
Gammel 05-02-11, 21:57   #16
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ina, her.

Fine ting, hvor har du handlet?

Jeg har vært på Milde Mathilde og Drillpikene

Gammel 05-02-11, 21:59   #17
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Selma, her.

Jeg har vært på Milde Mathilde og Drillpikene

Åh! Har de fått inn mye chill? Jeg vurderer seriøst en liten avstikker dit da ja.

Gammel 05-02-11, 14:34   #18
Daisy

Daisy sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Serioest, 250,- ... Ikke 2 500,-???

Jupp!

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv  
Gammel 05-02-11, 15:06   #19
Daisy

Daisy sin avatar

Standard

Kjempesøte!

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv  
Gammel 05-02-11, 17:07   #20
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Creamkjole, min er i grått

Chillantrekk i brunt, med tunika og knikers!

Ny ring

Jakke fra HM:

Og disse på 75 % fra Bianco:

Nessie er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:34.