Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juleplanleggere foren dere

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-12-11, 15:09   #741
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.086
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Alle kort som skal sendes i posten sendt, alle pakker som skal sendes i posten sendt! 10. desember! Ah!

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-11, 19:10   #742
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.762
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Vel, nå er flertallet av gavene kjøpt. Jeg tror vi mangler... vår datter, svigerfar, de to yngste søsknene til mannen, og en til oss fra farmor. Ja, også noe til en unge til, men det er mer sånn "en liten ting" til en på knapt to år, så det skal ikke være så vanskelig. Jeg har vel en boks duplo på loftet han han få. Det aller meste er kjøpt inn, skal pakkes i kveld, og sendes avsted med min bror i morgen.

Julekortene skal vi ordne til uka, og jeg må få tatt bilder og ordnet kalender (skal skrives ut, ikke ordnes og fås i posten, så vi vet vi får det i tide.) Halvparten av bildene skal jeg få fra min bror da. Vel, til en av kalenderene, vi skal lage til svigers også, med bare våre unger. Det er i hovedsak mannens greie, jeg bare finner oen kandidat-bilder.

Vi har kommet et godt skritt videre i dag, så nå nærmer det seg. Og ettersom vi har visse planer om å pynte treet i morgen (i alle fall er det julekule i kalenderen til Knerten i morgen, for denne helga skulle IKKE min bror komme, så det passet bedre å pynte det nå enn neste helg, når de altså antakelig skulle komme...) så da kan jeg kle ungene i nisseklær og plassere dem forran, og vips så har vi nok julekortmotivet, tenker jeg. Og desemberbilde til kalendere. Jada, vi begynner å nærme oss rute igjen nå

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-12-11, 20:04   #743
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.657
Blogginnlegg: 261
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Har gjort:
- skrevet ca. 15 av 70 julekort
- laget serinakaker
- laget opptil flere snodige vesener som skal gis bort til slektninger (barnas gaver)
- kjøpt gave til søstrene mine, mannen, en venn, ei tante, tre fettere, bestemor, samt strikket sjal til ei gammel tante
- mannen har vasket vaskerommet og boden

Skal gjøre (og har til og med ferie ei uke for å gjøre det):
- kjøpe gaver til mamma, pappa, kusine, små venner, to store venner, egne barn
- strikke ferdig noe
- skrive resten av julekortene
- kjøpe juleantrekk til barna
- ordne i fryseren
- kjøre pyrolyse på komfyren
- vaske vinduer
- vaske store deler av huset, inkl. soverommene, noe som innebærer dille-rydding hos Hvit
- pusse sølvet (alle ni )
- bake pepperkaker
- bake kakemenn
- kjøpe juletre
- henge opp utelysene
- kjøpe blomster, lys og div. dill (nå som jeg har fått lønn og greier)
- pynte huset til jul

Vi får se hvor mye som faktisk ender opp med å bli gjort da.
:nesten 33 uker:

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-11, 20:15   #744
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.086
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Sikker på at du har tid til den kaffen, Appelsin?

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-11, 20:19   #745
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.657
Blogginnlegg: 261
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Sikker på at du har tid til den kaffen, Appelsin?



Det har jo med åpenbare prioriteringer å gjøre.
Oj! Det var jo forresten i kveld at jeg skulle lage den pepperkakedeigen.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-11, 21:46   #746
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.651
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Fikk kjøpt de siste julegavene i dag og vært hos frisør. Nå gjenstår i grunnen bare å pakke inn et par gaver og skrive noen julekort.

__________________
05 og 08
millact er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-12-11, 21:49   #747
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.451
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Tror nesten jeg må skifte tråd snart til julesjuskene, jeg.
Ikke har jeg bakt enda(om en ser bort i fra det ene brettet med pepperkaker fra ferdig pepperkakedeig jeg bare måtte prøve med ungene...), julekort er påtenkt og forkasta(det blir julemail i steden), ikke har jeg fått sendt alle pakkene - ja faktisk viser det seg at jeg har noen igjen å kjøpe også!?! Vaske? Pynte? Ehhh....

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-11, 23:39   #748
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.086
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.



Det har jo med åpenbare prioriteringer å gjøre.
Oj! Det var jo forresten i kveld at jeg skulle lage den pepperkakedeigen.

og Vi gleder oss og liker å være åpenbare prioriteringer.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-11, 09:38   #749
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.295
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

I går hadde jeg den store bakedagen og fikk lagd:
- Sjakkruter
- Sandnøtter
- Kakemenn
- Pepperkaker
- Kolakaker
- Sara Bernhard
- Trøfler
- Mozartkuler.

Skal lage en eller to runder til med Sara Bernhard tror jeg.

Nå i morges har jeg bakt dobbel porsjon rundstykker, kommer nok til å gjøre det lørdag og søndag neste helg også. Da har vi deilige rundstykker til frokost, og masse for å fryse ned til jul.

Alle gavene er nå i hus, minus madammen sin.

Så nå mangler egentlig bare siste rydding og vasking, tror jeg.
Og mathandel, men den tar svigermor og madammen rett før jul. Jeg skriver liste, og de tar en dag og handler. Fin fordeling.
Jeg hater å gå i overfylte matbutikker.

I ettermiddag skal vi ha juleverksted med noen nabounger, da skal ungene få lagd litt julepynt.

Også tror jeg vi skal få sendt avsted julekortene snart nå, de ligger jo klare.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-11, 19:32   #750
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.739
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Jeg sitter i sofaen og stresser over at jeg ikke er stresset. Det må da være NOE jeg burde gjort nå? Gavene er ferdige og sendt, men unntak av èn gave og det er så glatt ute at jeg ikke orker ut og skli på isen... Vasking og pynting gjør jeg neste uke ellers er det jo like ille igjen til jul. Julekortene ligger klare med frimerker og greier, skal poste dem i morgen. Det må være noe jeg har glemt?

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-11, 19:51   #751
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Jeg har fått opp julepynten i dag! Julegardiner, juleputer i sofaen, julepledd, røde lykter rundt om kring, en heeeeeelt fake amaryllis og ikke minst Yankee Candle Wax Tarts med juleduft.

Det er litt tidlig, men siden vi reiser på juleferie om en drøy uke vil jeg gjerne nyte det litt først.

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-11, 20:32   #752
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.762
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

enda to gaver i boks i dag, og mannen mener at også svigerfar sin er i boks når han bare bestemmer seg for hvilken av disse "glemte å avbestille"-bøkene som passer best for faren.

Da er det bare min til ham, hans til meg, vår til vår datter, og farmor sin til oss, også et par sånne "småting til ei tante", ja og konfekteska til hans bestefar. Jeg føler vi har kontroll.

Treet er pyntet. Noe særlig annen pynting tror jeg ikke det blir, vi er jo ikke hjemme i jula. Skulle sette opp krybba med Knerten i dag, men det får bli i morgen, for vi glemte det.

Men julekortene, DER er jeg litt på etterskudd ja.

Også, forresten, julegavene Knerten skulle lage er ikke laget, han var ikke inspirert til å tegne viste det seg... og vi venter på et par av krusene med bilde av Mikro, som måtte lages nye da de hadde sviktet i produksjonen. Også er det vel et barnehagebilde til min bror som må pakkes. Ja, også lage fotokalenderene. Søren da, det var visst mer enn jeg trodde, jeg er visst på etterskudd så det blir snart sjusketråden på meg også... Bare at DER er man visst ikke velkommen når man har gjort en god del ting allerede, og lagt planer for mer, og dertil faktisk sender julekort som kommer frem før jul?

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-12-11, 08:47   #753
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.451
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Jeg er snart fullverdig medlem igjen

I løpet av helga og igår har jeg posta alle pakkene(foruten en som jeg fremdeles må kjøpe), bakt rundstykker og julebrød til julefrokosten, bakt peanøttkjeks og pakka inn alt av julepresanger. Mangler å kjøpe to presanger, julestrømpefyll og kanskje noe mer til egne småtroll. Delfiakake lages lillejulaften; da pyntes treet også. Tror ikke jeg skal friste småtrolla lengre enn nødvendig med tre og annen spennende julepynt, ikke all den tid jeg er hjemme alene med dem på dagtid iallfall. :manglerblekksprutarmer:

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-11, 08:53   #754
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

På tross av sykdom forrige uke og på lørdag er jeg i rute. Tre slag i boksene, bare lage risboller litt nærmere jul, så er bakingen ferdig. Jeg deler bakst med mamma så vi får bortimot sju slag til sammen. :lur: Mangler en julegave og litt småting til ungene samt mandelgave, men er veldig fornøyd med å være såpass i rute med julegavene. Julekortene er på vei fra FotoKnudsen og sendes denne uken. Pepperkakehuset er mannens og Veslas prosjekt, men de er i mål med pyntingen i kveld hvis alt går som det skal. Vi har prøvestekt ribbe i helgen og det ble bra! Jeg fikk vasket ut av de 4-5 kjøkkenskapene som var verst, og det er jammen meg kryss i taket.

Og jeg er ikke stressa i det hele tatt.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-11, 08:55   #755
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.451
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Jaa, vi har faktisk fått opp pepperkakehus vi også! Huset fra Hans og Grete; Hans, Grete og heksa står på utsiden og greier. Alt fulgte med i pakken, kjekt - fikk i en kalendergave.

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-11, 08:58   #756
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.739
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Jeg fikk posta alle julekortene i går kveld. Pepperkakehus har vi også bakt. Det som gjenstår er å bake litt flere pepperkaker, vaske og pynte, samt handle mat. Føler at jeg har all verdens tid, og begynner å glede meg veldig til juleferie.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-11, 09:03   #757
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Jeg har skiftet ut sommergardinene, og hengt opp vintergardinene.
Jeg har skrevet julekort, og sendt noen av de..
Jeg har pakket inn 90 % av gavene.
Jeg mangler gave til svigerfar enda, men har en plan.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-11, 10:32   #758
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.657
Blogginnlegg: 261
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Oppdatert. Håper på ny og bedre oppdatering i kveld..

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Har gjort:
- skrevet ca. 20 av 70 julekort
- laget serinakaker
- laget opptil flere snodige vesener som skal gis bort til slektninger (barnas gaver)
- kjøpt gave til søstrene mine, mannen, en venn, ei tante, tre fettere, bestemor, samt strikket sjal til ei gammel tante
- mannen har vasket vaskerommet og boden
- bakt pepperkaker

Skal gjøre (og har til og med ferie ei uke for å gjøre det):
- kjøpe gaver til mamma, pappa, kusine, små venner, to store venner, egne barn
- strikke ferdig noe
- skrive resten av julekortene
- kjøpe juleantrekk til barna
- ordne i fryseren
- kjøre pyrolyse på komfyren
- vaske vinduer
- vaske store deler av huset, inkl. soverommene, noe som innebærer dille-rydding hos Hvit
- pusse sølvet (alle ni )
- bake kakemenn
- kjøpe juletre
- henge opp utelysene
- kjøpe blomster, lys og div. dill (nå som jeg har fått lønn og greier)
- pynte huset til jul

Vi får se hvor mye som faktisk ender opp med å bli gjort da.
:nesten 33 uker:

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-11, 15:32   #759
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.703
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Her blir det nok ikke gjort noe mer før jul nå.

Alle julegaver er kjøpt inn.
Har bakt pittelitt og kjøpt inn litt ferdigbakt.
Julekortene er sendt ut eller lagt i gaveposene som skal leveres til familien.

Huset ser ikke ut, men det blir ikke gjort noe mer av meg før den ungen finner det for godt å komme ut av magehiet sitt. Kommer han ikke ut før jul vet jeg ikke om det blir jul i år.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-11, 15:59   #760
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Jeg var så utrolig i rute i år, helt til jeg bestemte meg for å helt ufrivillig bli syk. Også har vi to juleavslutninger og en mann på jobbreise denne uka. Juhu. Har derfor kuttet ut å skrive noe mer på liste inntil videre, det som skal skje får skje når jeg er litt bedre. Men jeg må ha ut alle kort og brev før 16, det er jeg nødt til.

Imponerende hva som har blitt gjort/ skal gjøres her av juleplanleggerne!

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no