Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråd #15

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-08-23, 16:33   #741
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.043
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #15

Knerten spiller håndball på et lag som bare er sånn middels godt. Men det er virkelig verdens triveligste gutter.

Nå skal de i gang med ny sesong, og har blitt invitert til å trene med laget som er yngre OG herrelaget. I tillegg til lagets egne treninger. Så knerten har nå tilbud om å trene 6 dager i uka + kamper. Jeg er så redd for at dette blir så mye at han faktisk faller helt av lasset. Og jeg frykter at de mister noe av det fantastiske samholdet når de blir spredd på så mange treninger.

(Treneren er supergrei, så jeg må ta en prat med henne. Det er godt mulig at hun er fornøyd hvis han bare møter på lagets egne treninger. Men både knerten og jeg ble litt stressa nå.)

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv  
Gammel 20-08-23, 16:33   #742
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.681
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #15

Vi må en runde å skaffe pass først da. Eller id kort.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv  
Gammel 20-08-23, 16:34   #743
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.543
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #15

Jeg vil gruffe litt over helsenorge. Det er slik at man får ikke se alt for barnet når barnet er passert 12(eller 13) Vel, problemet er bare at barnet kan ikke logge inn selv, så jeg lurer på hvordan man skal få tilgang til det jeg ikke kan se. Min sønn på 15 prøvde å logge inn og da fikk han beskjed om at han ikke har tilgang før han er 16 med bankid. Passe teit spør du meg.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv  
Gammel 20-08-23, 18:45   #744
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.864
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #15

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13

Sist redigert av Millen : 20-08-23 kl 18:57.
Millen er ikke aktiv  
Gammel 20-08-23, 18:50   #745
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.851
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråd #15

Vi har skaffet bankid til 14-åring uten å legitimere i banken. Jeg mener vi sendte inn bilde av fødselsattest. Mulig bilde av passet også, ble litt usikker nå. Men vi var i alle fall ikke i banken.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv  
Gammel 20-08-23, 19:06   #746
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.868
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #15

Man trenger ikke bank-id for å søke vgs, men det er jo litt enklere, da, er det ikke? Tror mine fikk kodeark de kunne brue hvis de ikke hadde bank-ID. Mulig det er mer digitale løsninger nå. Håper det.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 20-08-23, 19:11   #747
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.868
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #15

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Poden, som kjøpte katt (uten å si pip til meg) og som nå forventer at alle dører og hus i huset skal være lukket. I tilfeller katten er kommet seg opp fra kjelleren, de han og katten bor. Fordi da jeg kjøpte katt var jeg mye mer forsiktig. jeg et forferdelig menneske som ikke vil ta hensyn til at det kanskje er en katt her, og la være å lufte når det er 22 grader ute. Beklager, men det skjer ikke altså. Men han synes jeg er fullstendig urimelig som mener han må ha døren til kjelleren igjen og at det er hans ansvar å passe på katten, ikke mitt.

Så nå er jeg en hvit, sur gammel kjerring. Jaja. So be it.

Jeg kan medgruffe over egenrådig ung voksen som her i huset mente jeg burde ha laget maten tidligere, og vi alltid spiser for sent, for han kommer for sent til avtaler. ÅH? hvilken avtale har du som du har fortalt meg om du må rekke? Neida, ikke i dag, men på fredag. Jaha? Hvem "laget" maten vår da? Joda, Takeawaypizzaen, mener du? - Så det er min feil at Foodora brukte lang tid? Den Foodoramaten JEG betalte for? Så ja, jeg gruffer over at mennesker som ikke evner å spise nok mat tidligere på dagen, plutselig er utsultet og dessuten sur pga litt i overkant mye fadderuke og lite søvn kan klage på hotellstandarden her. Og ja, jeg sa det gikk raskere hvis jeg fikk hjelp ... Men det hadde han ikke tid til. nei, kanskje ikke den middagen ble laget tidligere fordi jeg ikke hadde tid?

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 20-08-23, 19:13   #748
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.681
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #15

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Vi har skaffet bankid til 14-åring uten å legitimere i banken. Jeg mener vi sendte inn bilde av fødselsattest. Mulig bilde av passet også, ble litt usikker nå. Men vi var i alle fall ikke i banken.

Vi hadde jo med.... søren om jeg husker hva, legitimasjon på oss voksne, og ungene i egen person og styr og vesen da vi opprettet konto til dem i alle fall. Pass hadde de i alle fall ikke med, for det er det bare eldste som noen gang har hatt. Og det er altså ikke gyldig.

Tenker vi skal vel klare å skaffe ungen bankid, men om vi må via politiet for å skaffe pass eller id kort så blir det litt mer omvei da.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv  
Gammel 20-08-23, 19:14   #749
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.399
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråd #15

Man må bruke en av disse: MinID, BankID, Buypass og Commfides for å søke vgs. Veldig greit å ha bank-id på plass før man fyller 16 til bruk på helsenorge, spesielt i den tiden da man tok covid-tester til stadighet. Og man kan få "voksen-vipps" når man har bank-id (mulig man må ha fylt 15 og).

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv  
Gammel 20-08-23, 19:15   #750
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.399
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråd #15

Lurer på om pass kan være gyldig som id, selv om det ikke lenger er gyldig som reisedokument, men der er jeg på gyngende grunn.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv  
Gammel 20-08-23, 19:49   #751
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #15

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg kan medgruffe over egenrådig ung voksen som her i huset mente jeg burde ha laget maten tidligere, og vi alltid spiser for sent, for han kommer for sent til avtaler. ÅH? hvilken avtale har du som du har fortalt meg om du må rekke? Neida, ikke i dag, men på fredag. Jaha? Hvem "laget" maten vår da? Joda, Takeawaypizzaen, mener du? - Så det er min feil at Foodora brukte lang tid? Den Foodoramaten JEG betalte for? Så ja, jeg gruffer over at mennesker som ikke evner å spise nok mat tidligere på dagen, plutselig er utsultet og dessuten sur pga litt i overkant mye fadderuke og lite søvn kan klage på hotellstandarden her. Og ja, jeg sa det gikk raskere hvis jeg fikk hjelp ... Men det hadde han ikke tid til. nei, kanskje ikke den middagen ble laget tidligere fordi jeg ikke hadde tid?

Ja, det kan du gruffe over! I fell you! Her var det ikke noe mat i huset. Han som for en uke siden ikke orker tanken på kyllingfilet - ville spy av det - vil kun spise kyllingfilet. For nå spyr han av pølser, hamburgere og snitsler (som vi har). Dessuten er det ikke mer melk igjen. Si i fra før han tar siste glasset og ikke la tomme kartonger stå igjen i kjøleskapet fordi han ikke gidder kaste, kanskje? Burde være tankeleser tydeligvis.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv  
Gammel 20-08-23, 20:08   #752
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.294
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråd #15

Jeg tror det med å måtte møte opp og ikke møte opp kommer ann på hvordan kontoer ble opprettet?
Hos oss ble det gjort via min far, når han flyttet oss fra Sparebanken til DNB. En eller annen gang for ørten år siden.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv  
Gammel 20-08-23, 20:24   #753
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.681
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #15

Hvor lenge har ungene visst at det er første skoledag i morgen? Hvor mange ganger har jeg spurt om det er noe de trenger? Vi har skaffet gymsko og fargeblyanter. Men når jeg ber dem gå og finne frem klær så vi slipper styre med det i morgen..... Så eier visstnok ikke 12 åringen en passelig dongeribukse. Og helst ville hun hatt kjole første skoledag, men det skal regne. Jeg har ei fin jakke i vaskemaskina så det kan jo hjelpe. Ja, og en god tights eller strømpebukse. Stille lenge.

Men hvilken kjole skal jeg ha da?????

Aner meg at når det ringer på klokken 8 i morgen så har hun ikke blitt klar enda....

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv  
Gammel 20-08-23, 20:30   #754
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.429
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråd #15

Lurer på om man kan logge inn på Helsenorge med MinID når man er under 16 og ikke BankID. Det må jeg få min 15,5-åring til å teste om hun fortsatt har kodene hun fikk tilsendt automatisk da hun holdt på med å søke til tidlig i år.

Og for å gruffe. FLUER! Feite fluer som surrer seg inn i stuen og er fortsatt raske nok til å smette unna fluesmekkeren. Ikke søren om de(n) flyr ut igjen selv om verandadøra står oppe på vidt gap hele dagen.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv  
Gammel 20-08-23, 20:50   #755
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.543
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #15

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Man må bruke en av disse: MinID, BankID, Buypass og Commfides for å søke vgs. Veldig greit å ha bank-id på plass før man fyller 16 til bruk på helsenorge, spesielt i den tiden da man tok covid-tester til stadighet. Og man kan få "voksen-vipps" når man har bank-id (mulig man må ha fylt 15 og).

Min sønn på 15 kom seg ikke inn på helsenorge selv om han brukte bankid, han måtte være 16. Heldigvis var det slik at covidtestene kunne jeg se på helsenorge når jeg logget inn. Men det er jo et problem at han ikke kan gå inn og se om f.eks henvisninger er sendt osv.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv  
Gammel 20-08-23, 20:53   #756
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.543
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #15

Opprinnelig lagt inn av Serafin, her.

Jeg tror det med å måtte møte opp og ikke møte opp kommer ann på hvordan kontoer ble opprettet?
Hos oss ble det gjort via min far, når han flyttet oss fra Sparebanken til DNB. En eller annen gang for ørten år siden.

Jeg tror du kan ha rett, for jeg har ikke hovedkonto der ungene har konto, og har derfor ikke måttet legitimere meg der med pass, sånn som alle andre har måttet gjøre.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv  
Gammel 20-08-23, 20:54   #757
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.543
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #15

Opprinnelig lagt inn av Fersken, her.

Lurer på om man kan logge inn på Helsenorge med MinID når man er under 16 og ikke BankID. Det må jeg få min 15,5-åring til å teste om hun fortsatt har kodene hun fikk tilsendt automatisk da hun holdt på med å søke til tidlig i år.

Og for å gruffe. FLUER! Feite fluer som surrer seg inn i stuen og er fortsatt raske nok til å smette unna fluesmekkeren. Ikke søren om de(n) flyr ut igjen selv om verandadøra står oppe på vidt gap hele dagen.

Min sønn har ikke minid, så han er rett og slett utelukket fra helsenorge, jeg syns det er helt håpløst.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv  
Gammel 20-08-23, 21:03   #758
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.681
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #15

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg tror du kan ha rett, for jeg har ikke hovedkonto der ungene har konto, og har derfor ikke måttet legitimere meg der med pass, sånn som alle andre har måttet gjøre.

Jeg har ikke konto der ungene har konto jeg heller, men vi måtte legitimere oss på et vis da vi opprettet de kontoene tror jeg. Eller. Var det med bankid vi gjorde det, etter oppmøte i banken først i alle fall. For de to eldste. For yngste kunne vi gjøre det hjemmefra for vi er kunder, uten konto, i banken der. Jeg har disponert konto der er g mannen disponerer konto der, fau - verv.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv  
Gammel 20-08-23, 21:37   #759
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.399
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråd #15

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Min sønn på 15 kom seg ikke inn på helsenorge selv om han brukte bankid, han måtte være 16. Heldigvis var det slik at covidtestene kunne jeg se på helsenorge når jeg logget inn. Men det er jo et problem at han ikke kan gå inn og se om f.eks henvisninger er sendt osv.

Men den dagen han fyller 16 så har du null innsyn, og da er det fint at han har det selv.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv  
Gammel 20-08-23, 21:40   #760
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.924
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråd #15

Vegglus-kommentaren fra Fabian..

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no