Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Shoppingtråd HØST & VINTER 2010/11

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-01-11, 16:08   #721
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd HØST & VINTER 2010/11

Litt til lillesøster også:

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 16:47   #722
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Forede goretex sko til storebror.

Poden hadde de i fjor, han var veldig fornøyd.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 16:54   #723
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Poden hadde de i fjor, han var veldig fornøyd.

Det høres bra ut, de var på halv pris på Barnas hus, så da tenkte jeg vi kunne prøve de. Tenkte å bruke de litt sånn utover når det blir mildere, tidlig vår. Tror du de kan passe da?

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 16:57   #724
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Det høres bra ut, de var på halv pris på Barnas hus, så da tenkte jeg vi kunne prøve de. Tenkte å bruke de litt sånn utover når det blir mildere, tidlig vår. Tror du de kan passe da?

Vi brukte de også tidlig vår å på høsten, det gikk helt fint.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-11, 23:31   #725
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har kjøpt rosa, lilla og hvit pikéskjorte til Rabalder. For, som han kunne informere meg om da jeg kom hjem men nytt antrekk til ham i brunt og blått, "jeg liker nemlig rosa og lilla, mamma!".
Denne skjorta, bare i andre farger:

(Det ble enten bittelite eller kjempestort bilde, så da gikk jeg for bittelite).

Han ville helst ha kjole, men det avventer jeg og ser om vi ikke får arve en av noen.

Gammel 14-01-11, 23:52   #726
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Gammel 15-01-11, 09:58   #727
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

En ASVO-butikk her jeg bor hadde opphørssalg denne uken.
Jeg har ønsket meg Kids of Norway drakt til minsten lenge, og denne uken fikk jeg kjøpt nikkers med bukseseler, skjorte, vest og jakke for rundt 1000,- lappen. Gjett om jeg er fornøyd!! Den er så fin, og minsten blir så fin 17-mai.

Den til høyre, men mangler skjerfet. Det skal jeg kjøpe.
Nikkersen er uten skinn, som den på bildet har. Samme skjorte og vest.

Denne jakken

Og disse bukseselene.

Gammel 15-01-11, 16:58   #728
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Klarte ikke holde meg vekke fra 50% salget så i dag ble en sånn med hjem:

110/116, sammenlignet den med dressen i 116 og var mest tilsvarende den. Tenkte å bruke den til POP jakken vi har i 110 allerede. Så jeg kjøpte ikke jakke. Kjøpte blå dress for noen uker siden som allerede er guttens favoritt.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-11, 17:36   #729
Sandy81
Fullverdig medlem

Medlem siden: Jan 2010
Sandy81 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Kjøpt troll dress til minsten til 50% på familiebutikken.no

Sandy81 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-11, 21:41   #730
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Isolde: Så heldig du er som har butikk som selger Isbjørn klær på tilbud! Jeg var innom vår Intersport forleden, men de skulle ikke ha salg sa de siden designet kom til å bli likt til neste år.

millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-11, 21:44   #731
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Til mellomsøster neste sesong:

Gammel 15-01-11, 22:39   #732
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den siste er i str 98, så jeg lurer på om den blir i største laget. Vi får se.

Gammel 15-01-11, 22:42   #733
millact

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Den siste er i str 98, så jeg lurer på om den blir i største laget. Vi får se.

Katta: Jeg har forelsket meg i jakken sitt design, men på dressen, men finner den ikke på tilbud noen steder. Uansett usikker på str han trenger til neste år. Prøvde på ham ny TTH vårdress nå i kveld i str 92, rimelig stor til ham, den. De må være veldig store i str vårdressene i alle fall.

Gammel 15-01-11, 22:46   #734
Katta
maler

Katta sin avatar

Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Katta: Jeg har forelsket meg i jakken sitt design, men på dressen, men finner den ikke på tilbud noen steder. Uansett usikker på str han trenger til neste år. Prøvde på ham ny TTH vårdress nå i kveld i str 92, rimelig stor til ham, den. De må være veldig store i str vårdressene i alle fall.

De er store. min januar-2009-modell som er ca gjennomsnitlig eller litt mindre, bruker TTH babybaggie i str 86 idag. Og det er ikke trangt inni der. Men så tenkte jeg at det er veldig dumt med for liten dress, og kjøpte str 98. Så får vi se da, om den er litt stor eller alt for stor når vinteren kommer.

Gammel 15-01-11, 23:19   #735
millact

Standard

De er store. min januar-2009-modell som er ca gjennomsnitlig eller litt mindre, bruker TTH babybaggie i str 86 idag. Og det er ikke trangt inni der. Men så tenkte jeg at det er veldig dumt med for liten dress, og kjøpte str 98. Så får vi se da, om den er litt stor eller alt for stor når vinteren kommer.

Jeg så på 98 i vinterdress forleden i butikk og synes ikke den så stor ut, lurte faktisk på om den ville blitt for liten for min sep 08 sønn til neste vinter. Så jeg lurer på om vårdressene er mye større?

Gammel 15-01-11, 23:28   #736
Katta
maler

Katta sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Jeg så på 98 i vinterdress forleden i butikk og synes ikke den så stor ut, lurte faktisk på om den ville blitt for liten for min sep 08 sønn til neste vinter. Så jeg lurer på om vårdressene er mye større?

Jeg vet ikke, jeg sverger til pop til vårdresser. Men jakker er i hvertfall veldig variable i størrelsen når det kommer til vårklær.

Gammel 15-01-11, 23:48   #737
millact

Standard

Jeg vet ikke, jeg sverger til pop til vårdresser. Men jakker er i hvertfall veldig variable i størrelsen når det kommer til vårklær.

Så på POP forleden og angrer nå litt på at jeg har reima tec i 98 og TTH i 92 til ham. De vil kanskje passe ham i løpet av våren om han vokser litt raskere enn han gjør nå. Har reima også i 92 som sitter fint på ham, så han har nok vårdresser i bøtter og spann en god stund til. Trenger ny tidligst neste vår, sikkert senere. Men, kanskje det heller får bli POP vinterdress på ham da siden jeg venter til høsten med å kjøpe det.

Gammel 16-01-11, 02:52   #738
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Dette kom i dag

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-11, 02:55   #739
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gammel 16-01-11, 03:08   #740
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Standard

+ en Lego dongeri til som jeg ikke fant igjen i nettbutikken. Nå er det shoppestopp fram til det skal kjøpes sommerklær....tror jeg...

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:26.