Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige SHOPPING-tråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-06, 08:43   #721
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av tutta, her.

Har endelig etter 1 års leting funnet og kjøpt disse gummistøvlene i str.36

Jeg har også disse - bruker de nesten hver dag nå i regnværet. Fine til både bukser og kjoler.

Claire er ikke aktiv  
Gammel 23-11-06, 10:05   #722
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har jeg endelig fått tatt bilde av noen av mine shopping-gjenstander!! Hurra!

Den første kjole-toppen er kjøpt på Donna Bianca for 499,-
den andre kjole-toppen er kjøpt på B-Young for 399,-
Toppen kjøpte jeg på JC i Bogstadveien, i et svakt øyeblikk! Hadde i grunnen sluttet med denne stilen, men den satt så fint på kroppen min! Den kostet bare 199,-

Vedlagte bilder
Filtype: jpg DSC00001.JPG (99,8 KB, 11 visninger)
Filtype: jpg DSC00002.JPG (122,7 KB, 14 visninger)
Filtype: jpg DSC00003.JPG (87,6 KB, 18 visninger)
Gammel 23-11-06, 10:08   #723
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Jeg har også disse - bruker de nesten hver dag nå i regnværet. Fine til både bukser og kjoler.

Hvor mye koster de?

Pastill er ikke aktiv  
Gammel 23-11-06, 10:11   #724
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Hvor mye koster de?

Husker ikke helt, kjøpte mine for over ett år siden, men mener det er rundt 900 kroner.

Claire er ikke aktiv  
Gammel 23-11-06, 11:32   #725
tutta
Passiv

Standard

Hvor mye koster de?

Koster 950 kr.

Gammel 23-11-06, 12:57   #726
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjøpte meg skjorte på Vero Moda idag

På salg.. 75 kr

Og så har jeg kjøpt inn til adventsstake, så her er årets:

Og så var jeg og hentet min brune Fantasie bh!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 23-11-06, 13:06   #727
Nynne
Erfaren

Nynne sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Jeg har vært og snopt jakke til meg selv, siden søstera mi kunne fortelle at hun har hevet den gamle som hun fikk låne

(Men noe tyder på at Statens Forurensningstilsyn hadde tatt affære hvis ikke hun hadde gjort det - svettelukt )

Så nå skal jeg skli rundt i denne:

De hadde den i kaffefarge også, dritkul, men ikke i min størrelse (Gidd slanke seg 3kg og så kjøpe stor, fluffy boblejakke, mm, særlig)

Denne jakken var råfin! Så mye mer kuulere enn den babyblå Monclerjakke jeg hadde for maaange år siden!

Gammel 23-11-06, 13:11   #728
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

...har visst kjøt en X3 jeg....

Gammel 23-11-06, 13:19   #729
Tøsa
Bølle

Tøsa sin avatar

Tøsa er litt kulTøsa er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Som i BMW??

Gammel 23-11-06, 13:27   #730
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tøsa, her.

Som i BMW??

JA
Hører overhodet ikke inn i denne tråden, men det var shopping generelt

Nå er det total stopp i min villeklesshopping

Gammel 23-11-06, 13:29   #731
Tøsa
Bølle

Tøsa sin avatar

Tøsa er litt kulTøsa er litt kul
Standard

Angelique: Råstilig bil! Gratulerer!

Gammel 23-11-06, 13:54   #732
Pastill
Pauset

Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Husker ikke helt, kjøpte mine for over ett år siden, men mener det er rundt 900 kroner.

Prøvde de i byen nå i sta. Veldig fine, men de var så "slappe" syntes jeg. Jeg tråkker bittelitt skjevt og så helt kåla ut i disse

Tror jeg går for Viking jeg, de er litt stivere.

Pastill er ikke aktiv  
Gammel 23-11-06, 13:55   #733
Pastill
Pauset

Standard

Oiiiiiiiiii....får vi bilde???

Pastill er ikke aktiv  
Gammel 23-11-06, 14:01   #734
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Oiiiiiiiiii....får vi bilde???

Se her

http://www.foreldreportalen.no/forum...ead.php?t=5184

Gammel 23-11-06, 14:10   #735
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Disse har jeg og jeg elsker dem!
Nesten så jeg blir fra meg av lykke hver gang jeg ser at det er vær til å bruke dem.

Gammel 23-11-06, 18:15   #736
tutta
Passiv

Standard

Prøvde de i byen nå i sta. Veldig fine, men de var så "slappe" syntes jeg. Jeg tråkker bittelitt skjevt og så helt kåla ut i disse

Lekre

Gammel 23-11-06, 19:35   #737
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Fine støvler, ja!

Hasselnøtt er ikke aktiv  
Gammel 23-11-06, 19:48   #738
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Nå er det total stopp i min villeklesshopping

Jeg er spent på å se hva det betyr... ettersom du og jeg tydeligvis legger helt forskjellige innhold i ordet i kjøpestopp .

Sist redigert av Nooria : 23-11-06 kl 20:01.
Nooria er ikke aktiv  
Gammel 23-11-06, 19:54   #739
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Kjempefine

morgana er ikke aktiv  
Gammel 23-11-06, 19:55   #740
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Jeg er spent på å se hva det betyr... ettersom du og jeg tydeligvis legger helt forskjellige innhold i ordet i kjøpestopp .

Selg unna noe OM til meg, så kan du kjøpe deg noe nytt likevel

Grattis med lekker bil!

morgana er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:07.