|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#721 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal du ha til middag i dag? Tråd # 12Kylling med ris, grønnsaker og bretagnesaus i ovnen.
|
|
#722 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal du ha til middag i dag? Tråd # 12Wok med strimlet biffkjøtt og nudler.
|
|
#723 |
|
Svada
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal du ha til middag i dag? Tråd # 12Thaiinspirert kyllinggryte med masse deilige grønnsaker, salat, ris og nanbrød.
|
|
|
#724 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Hva skal du ha til middag i dag? Tråd # 12Bakte rotgrønnsaker (pastinakk, gulrot og ulike beter, har på loffterninger blandet med litt olje på slutten slik at de blir sprø og gode), stekt kylling og aïoli.
|
|
#725 |
|
koko
|
Sv: Hva skal du ha til middag i dag? Tråd # 12Matkassemiddag. Kjempegod sei med ingefær og chili. Gulrot, spinat og potetmos til. Og teryakismørsaus som suste rett inn på 11-ern si favorittliste.
|
|
#727 |
|
koko
|
Sv: Hva skal du ha til middag i dag? Tråd # 12
Det er eit av mine favorittmåltid i heile verda. Et det så godt som aldri, for ingen andre i familien vil forholde seg til det.
|
|
#728 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hva skal du ha til middag i dag? Tråd # 12Det ble uhyre enkelt siden det bare ble sjuklingen og meg. Menys «fort gjort»-middag med stekt pølse, tortellini og tomatsaus i form med ost på toppen.
|
|
|
#729 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hva skal du ha til middag i dag? Tråd # 12
Åh. Det er så godt!
|
|
|
#731 |
|
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal du ha til middag i dag? Tråd # 12I dag blir det rett og slett bare egg og bacon. |
|
|
|
|
#732 |
|
Unik
|
Sv: Hva skal du ha til middag i dag? Tråd # 12Det var fisketirsdag på meny i dag. Så når eg først var i nærleiken av ein meny butikk, så kunne eg jo ordne middagen min der. Er litt greit av og til, å kun vera ein. Bestemmer heilt sjølv og ingen protestere
|
|
#733 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva skal du ha til middag i dag? Tråd # 12Fiskesuppe (ferdig fra Rema1000) med tilsatt laks og creme fraiche. Varme ciabatta til. |
|
|
|
|
#734 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: Hva skal du ha til middag i dag? Tråd # 12Vårruller. Lager trippel porsjon, så har fylt opp fryseren.
|
|
#735 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Sv: Hva skal du ha til middag i dag? Tråd # 12Ja, nei det ble brødskiver med peppermakrell. Ingen andre hjemme. |
|
|
|
|
#736 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Hva skal du ha til middag i dag? Tråd # 12I går var vi hos mamma og pappa og spiste lapskaus(ungene er alltid der på tirsdag, i går ble jeg også invitert)
|
|
|
#737 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Sv: Hva skal du ha til middag i dag? Tråd # 12I dag blir det dynegrøt #strømsparing #høykasse #hjemmekontor |
|
|
|
|
#738 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Hva skal du ha til middag i dag? Tråd # 12To av tre barn har med venner hjem fra skolen i dag og eldstemann har ønsket seg wraps med kylling, grønnsaker, revet ost og guacamole.
|
|
#739 |
|
Permakulturell
|
Sv: Hva skal du ha til middag i dag? Tråd # 12One pot med kylling, baconrester og diverse grønnsaker som trenger å bli spist. Koker nok pasta eller ris ved siden av, tenker jeg.
|
|
#740 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hva skal du ha til middag i dag? Tråd # 12Rester fra fryser: Grønnsaker, sikkert ris, vossapølse og biffstrimler.
![]() |
|
|