Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-12-14, 20:40   #1
HildeEgeland
Pauset

Medlem siden: Dec 2014
HildeEgeland har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Så mye lekkert

HildeEgeland er ikke aktiv  
Gammel 12-12-14, 10:51   #2
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Jeg kjøpte meg ny vinterparka i går, Jean Paul Suri parka - i brun; den er veldig mye finere enn den blå, som også er fin, med detaljer i metall og deilig sjokoladefarge. Hehe.

http://www.jeanpaul.no/#/kolleksjon/...ker/suri-parka

Gammel 12-12-14, 11:09   #3
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Nikeskoene er kjøpt på Torshov Sport.

Gammel 12-12-14, 16:52   #4
Nicki
Aktiv

Medlem siden: May 2007
Nicki har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Nikeskoene er kjøpt på Torshov Sport.

Takk

Gammel 19-12-14, 08:44   #5
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Spoon: Jeg vil eeegentlig ha en med reinsdyrhorn og bjeller på, da...
Forhåpentligvis kommer dette fram før nyttår fra Zalando:

(miss selfridge)

(konplott)

(irregular choice)

Gammel 19-12-14, 11:08   #6
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Åh, så lekre ting, Slaraffen. De skoene da, virkelig nydelige.

Bestilt på nett. Håper disse ikke er for klumpete, men trenger noe virkelig varmt på bena.
Disse har saueullsfor.

Og en genser med alpakka

Gammel 19-12-14, 17:39   #7
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enig, slaraffens kjole var fin! Men 80 cm kjole på meg er uansett altfor, altfor kort.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 19-12-14, 11:00   #8
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kul kjole - litt 60-tallssnitt!

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 19-12-14, 11:17   #9
Odelia
Bør lage seg en tittel selv

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Hvilket merke er de skoene, GinaK? Lurer nemlig på om det er de samme som jeg har siklet på i et par år nå.

Kul genser, spoon! Og nydelig kjole, slaraffen! Jeg tror kanskje jeg kunne ha kommet greit ut av det med den kjolen, for livet satt litt høyt og den virker fin og fast/tjukk i stoffet, men hvor kort er den egentlig? Jeg liker dem litt lengre enn det som er kledelig for min høyde, men jobber med saken.

Odelia er ikke aktiv  
Gammel 19-12-14, 11:20   #10
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Standard

Sheperd, fra Zalando. Jeg har flydd rundt og spurt om noen har disse i butikk men det er kun tøflene som selges. Men nå har jeg endelig bestillt på nett.

Gammel 19-12-14, 16:38   #11
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Odelia, her.

Hvilket merke er de skoene, GinaK? Lurer nemlig på om det er de samme som jeg har siklet på i et par år nå.

Kul genser, spoon! Og nydelig kjole, slaraffen! Jeg tror kanskje jeg kunne ha kommet greit ut av det med den kjolen, for livet satt litt høyt og den virker fin og fast/tjukk i stoffet, men hvor kort er den egentlig? Jeg liker dem litt lengre enn det som er kledelig for min høyde, men jobber med saken.

Den er ikke lang, 80 cm i størrelse 36. Men jeg er bare 158 på strømpelesten, modellen på bildet er 180. Og som "en som syr", så vet jeg at den absolutt lengste lengden jeg kan ha på en kjole er 90. Ellers kommer det ned om knærne, og jeg ser ut som en kjerring. Og jeg har tenkt å bruke strømpebukser til den (så får jeg krysse fingrene for at jeg finner en som passer).

Gammel 28-12-14, 19:58   #12
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Jeg "må" ha et par sommerkjoler til vi reiser til Gran Canaria om en måneds tid. Denne, så nå får jeg bare se til å bli brun i en fart:

http://i6.ztat.net/large/WA/22/1C/04...04S-E11@12.jpg

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 28-12-14, 20:02   #13
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Og denne:

(Feil link.)

Sist redigert av Madicken : 28-12-14 kl 20:16.
Madicken er ikke aktiv  
Gammel 29-12-14, 00:00   #14
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Genser fra Nümph

Trøye fra Noa Noa

Veske fra Even & Odd

Gammel 01-01-15, 19:50   #15
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Bare måtte ha den. På salg var den også.

Ulikt meg å handle så mye nytt på en gang. Retail therapy ...

frukt er ikke aktiv  
Gammel 19-12-14, 11:34   #16
Odelia

Odelia sin avatar

Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Ahh, da var det ikke de jeg har sett på. Men disse var veldig fine! Jeg har tøfler fra Shepherd, og er veldig fornøyd med dem

Odelia er ikke aktiv  
Gammel 19-12-14, 12:20   #17
Addison
Champagne til alt

Addison sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg var på Storsenteret og skulle kjøpe støvletter fra foreldrene mine til meg i julegave, salg på Ecco Store var jo fin-fint.

Og så røk jeg på "julekjolen" fra Ilse Jacobsen, kunne ikke gå forbi når jeg så den hang der (bare i knallrød, fant ikke bilde i farten):

Vedlagte bilder
Filtype: jpg ecco.JPG (25,4 KB, 5 visninger)
Gammel 19-12-14, 19:13   #18
Odelia

Odelia sin avatar

Standard

Ok, jeg må visst måle og se hva jeg kan ha. Jeg liker jo egentlig "kjerring"lengde, men bør kle meg litt nettere så mye mulig dette kunne ha gått (jeg er ca 162).

Odelia er ikke aktiv  
Gammel 23-12-14, 13:36   #19
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Hadde en 40%-rabatt hos Kappahl og kom hjem med denne

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (74,7 KB, 15 visninger)
Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 23-12-14, 13:43   #20
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Nye olabukser, omtrent uten strech.

Jålebeinet er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:38.