Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Enda en ny lang shoppingtråd III

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-11-13, 14:31   #1
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

Enig med Dronningen - evt.bare legger - kjøre på med peeling og lett selbruning 4 dager før så det blir så naturlig som mulig. Anbefaler sorte Unisa pumps - utrolig gode å danse i Koster rundt tusenlappen.

Mamari er ikke aktiv  
Gammel 18-11-13, 14:37   #2
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Ja, du måtte ytenlanns ja. Takk for link. Den var virkelig fin!

Gammel 18-11-13, 14:39   #3
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

King Louie har så mye fint!
Har du sjekket ut simon Engen sko? De kan glimte til.

Selv synes jeg at sort strømpebukse er finest. Med rød strømpebukse blir du litt mer "festlig på håret".
Sorte sko går og, altså.

Gammel 18-11-13, 14:42   #4
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

King Louie har så mye fint!
Har du sjekket ut simon Engen sko? De kan glimte til.

Selv synes jeg at sort strømpebukse er finest. Med rød strømpebukse blir du litt mer "festlig på håret".
Sorte sko går og, altså.

Ja, jeg tar sorte sko hvis jeg ikke finner røde, men røde hadde liksom gjort seg. Blir vel neppe røde strømper uansett. Har ikke sjekket Simon Engen enda, det er de som holder til i Ravnkloa? Står på lista, sammen med Design forum, Bello og Sko Lyst.

Sist redigert av My : 18-11-13 kl 15:05.
My er ikke aktiv  
Gammel 18-11-13, 15:07   #5
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Clarks og Ecco har gode sko syns jeg.

frukt er ikke aktiv  
Gammel 18-11-13, 15:05   #6
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 18-11-13, 23:59   #7
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Og denne fra ebay

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (47,0 KB, 34 visninger)
Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 19-11-13, 20:01   #8
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Viktig at vi ikke gjør det feil, Nessie.

Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 20-11-13, 17:27   #9
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Denne bare i helt hvit:

De to siste var på salg.

Og denne:

Sist redigert av Jenna : 20-11-13 kl 18:21.
Jenna er ikke aktiv  
Gammel 20-11-13, 21:20   #10
Frøken Fjong
Superaktiv

Medlem siden: Oct 2012
Frøken Fjong er litt kulFrøken Fjong er litt kul
Standard

Jenna - hvor er den hvite genseren fra?

Frøken Fjong er ikke aktiv  
Gammel 20-11-13, 21:52   #11
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøken Fjong, her.

Jenna - hvor er den hvite genseren fra?

Gina Tricot. Tynn men med en cardie over så blir det bra.

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 21-11-13, 11:12   #12
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nye vinterstøvler. Har vel ikke helt trua på at de er ufattelig varme (siden de både er italienske og rimelige), men det var noe med fargen.

Liv forelska seg helt i dem og ble skikkelig misunnelig, og hun har ikke fått vintersko for sesongen ennå. Jeg fant disse. Noen som kjenner til merket Stups? Mor og datter med nesten like sko, jadda.

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 21-11-13, 13:20   #13
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjenner ikke til dem, men vurderer å bestille et par støvletter av det merket til jentene mine, for at de skal ha noe litt penere å bruke til kjole o.l. nå i pyntesesongen, siden de var såpass billige. Ikke som hovedvintersko, til det har de Sorel.

Gammel 21-11-13, 19:18   #14
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Vet ikke om jeg engang tør å bruke den, men jeg greide ikke å slutte å tenke på den

Gammel 23-11-13, 20:40   #15
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Måtte ut å PRØVE den, den satt dessvverre som et skudd

Gammel 24-11-13, 16:22   #16
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av slaraffen, her.

Måtte ut å PRØVE den, den satt dessvverre som et skudd

Hvordan var den i størrelsen?

m^2 er ikke aktiv  
Gammel 24-11-13, 19:01   #17
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Hvordan var den i størrelsen?

Den er god i størrelsen, i alle fall til meg som trekker over puppene og rompa
Jeg spurte Ko:ko på facebook, og de anbefalte å ta den minste størrelsen om man sto mellom to. Jeg kjøpte medium, sånn om noen her inne har fått med seg sånn noenlunde hvordan jeg ser ut.

Og så er den litt tykk i stoffet, er det kanskje jaquardveving de kaller det? Stretch.

OBS! De kjører 3 for 2 på outleten på nettbutikken ut dagen. Det vil si at man får tre kjoler for 1000 kroner. Sånn om man finner en eller to man liker, og har noen som fortjener en fin julepresang.

Gammel 24-11-13, 19:14   #18
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den er god i størrelsen, i alle fall til meg som trekker over puppene og rompa
Jeg spurte Ko:ko på facebook, og de anbefalte å ta den minste størrelsen om man sto mellom to. Jeg kjøpte medium, sånn om noen her inne har fått med seg sånn noenlunde hvordan jeg ser ut.

Hvilken størrelse bruker du vanligvis da (altså sånn 40/42/44) kontra hva du kjøpte? Eller fant du noen beskrivelse av størrelsene på websiden deres?

m^2 er ikke aktiv  
Gammel 24-11-13, 21:32   #19
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Hvilken størrelse bruker du vanligvis da (altså sånn 40/42/44) kontra hva du kjøpte? Eller fant du noen beskrivelse av størrelsene på websiden deres?

Finner ingen beskrivelse på nettstedet. Og det er STOR forskjell på de faste kjolene og stretchkjolene. I kjedebutikkene bruker jeg gjerne en 40 oventil, og en 42/44 nedentil. Jeg måler vel 98-79-110 (bryst, midje, hofter)

Gammel 24-11-13, 19:14   #20
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

OBS! De kjører 3 for 2 på outleten på nettbutikken ut dagen.

Gjør de? Jeg får ikke det til å stemme på nettsiden.

Madicken er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:40.