Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den enormt lange shoppingtråden 11

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-07-11, 21:34   #1
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Du vet, etterhvert er det vel bare å innse at man liker kjerringsko...

Neida, de var knallkule, hvor ligger den butikken?

Rett ved Ravnkloa, dvs på hjørnet av Olav Tryggvasson og Munkegata.

Maz er ikke aktiv  
Gammel 04-07-11, 21:38   #2
eka
Grubler.

eka sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Denne fra Cream, men i blågrå.

Kjole fra Only.

Og en fin jakke fra Vero Moda i imitert skinn. (Finner ikke bilde på nett.)

Gammel 04-07-11, 22:04   #3
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Medlem siden: Oct 2006
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Jeg venter på 4 ( ) skjerf fra Beck Söndergaard.

Og en 1. generasjons iPad med 64GB og 3G.

Sonja Sockersöt er ikke aktiv  
Gammel 05-07-11, 10:03   #4
Pippa
Aktiv

Pippa sin avatar

Medlem siden: May 2011
Pippa er litt kulPippa er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

Jeg venter på 4 ( ) skjerf fra Beck Söndergaard.

Og en 1. generasjons iPad med 64GB og 3G.

ååå - fine skjerf. Hvor har du kjøpt de?

Storesøster 2007 * Lillesøster 2009
Pippa er ikke aktiv  
Gammel 05-07-11, 20:02   #5
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pippa, her.

ååå - fine skjerf. Hvor har du kjøpt de?

De har jeg bestilt fra serafine.dk. Er i Sverige for tiden og får sendt dem hit slik at jeg slipper moms og styr. I Norge har bl.a engulknapp.no dem.

Gammel 05-07-11, 19:59   #6
Hulda
Bør lage seg en tittel selv

Hulda sin avatar

Hvor: Trondheim
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gammel 05-07-11, 20:01   #7
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hulda, her.

Diiiiiiiiiiiiiiiigert bilde...

Hva da, mitt? Jeg synes da ikke det var svært.

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 05-07-11, 20:02   #8
Hulda

Hulda sin avatar

Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Nei, det jeg la inn i meldingen min...
Fant et mindre et.

Gammel 05-07-11, 20:03   #9
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Åh, sånn å forstå.. Nå ble det jo passe, det bildet ditt. Veldig fin kjole!

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 05-07-11, 20:04   #10
Hulda

Hulda sin avatar

Standard

Åh, sånn å forstå.. Nå ble det jo passe, det bildet ditt. Veldig fin kjole!

Takk!

Fine sko også! Jeg må lukke øynene når jeg ser slikt. *skapetfullt*

Gammel 05-07-11, 20:03   #11
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Standard

Hvordan er MM-kjolene i størrelse og fasong?

Gammel 05-07-11, 21:28   #12
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Lekker kjole Nessie og tøffe sko!

Gammel 06-07-11, 10:43   #13
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Nydelig kjole, Nessie.

Gammel 06-07-11, 14:46   #14
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Standard

Oi, skal si det gikk kjapt! Sendt fra DK mandag og ligger nå klart til henting på mitt lokale svenskepostkontor.

Gammel 07-07-11, 16:12   #15
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Standard

Jeg har fått skoa mine!

De er altså litt mer grønne enn på bildet, litt mer smaragd-grønne. Og det øverste bildet var jo feil, for disse har altså brun hæl. Det står dessuten at modellen er noe stor i str, men det er tøys og fanteri.

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 07-07-11, 17:21   #16
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Standard

Kan anbefale Serafine på det varmeste! Hentet 4 nydelige BS-skjerf på posten i går, pakket pent inn i silkepapir og med et vedlagt håndskrevet kort fra butikkinnehaver.

Gammel 07-07-11, 20:34   #17
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Den var fresch mocci

Jeg har kjøpt rn lintunka i mørkeblått frta Line of Oslo, men hvor finner man bilde av den? Har leita overalt jeg.

Gammel 07-07-11, 22:18   #18
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har bestilt disse, men ble brått litt usikker. Er de fine, eller har jeg gått i tilbuds-fella? Du vet, der alt ser finere ut enn det egentlig er, for det er jo på salg.

Gammel 07-07-11, 22:30   #19
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Veldig fine og anvendelige, Miromurr.

Gammel 07-07-11, 23:08   #20
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Kjempefine, Miromurr.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:50.