Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den skrekkelig lange shoppingtråden 10

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-01-11, 12:43   #721
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 10

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Denne ble med hjem i dag. Den er utrolig mye finere på enn på bildet. Den er mye mer fasongsydd enn hva bildet gir utrykk for.

Fin! Denne kjolen står det mitt navn på - den heter nemlig Blu, har jeg sett.

Gammel 21-01-11, 13:13   #722
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Gosj, finnes den på noen norsk nettbutikk tro?.
Men litt vanskelig med størrelse. Jeg bruker 42/44, på vei ned. Så kanskje 42 holder hvis den ikke er liten i størrelsen.

Eg siklar også på denne kjolen, så rop ut om den finnes i norsk nettbutikk, please.

Gammel 21-01-11, 13:20   #723
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Eg siklar også på denne kjolen, så rop ut om den finnes i norsk nettbutikk, please.

Har ikke funnet nei men bestilte på lisen.dk. Måtte bare ha den.

Gammel 21-01-11, 13:27   #724
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Har ikke funnet nei men bestilte på lisen.dk. Måtte bare ha den.

Trekker lisen.dk frå dansk moms når du betalar på forhånd/Visa? Og kva vart frakten?

Gammel 21-01-11, 13:33   #725
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Trekker lisen.dk frå dansk moms når du betalar på forhånd/Visa? Og kva vart frakten?

De trekker fra dansk moms ja.
De har den her også: http://www.cream-clothing.dk/cream/kjoler.aspx

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 21-01-11, 13:43   #726
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

De trekker fra dansk moms ja.
De har den her også: http://www.cream-clothing.dk/cream/kjoler.aspx

Betalar eg 599 danske med Visa, og så tilbakebetalar dei beløpet som momsen tilsvarar? Eller er det anna framgangsmåte?

Gammel 21-01-11, 13:46   #727
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Betalar eg 599 danske med Visa, og så tilbakebetalar dei beløpet som momsen tilsvarar? Eller er det anna framgangsmåte?

De trekker ikke beløpet før varen sendes så alt er trekt fra når de trekker. 100 DKK i frakt.

Gammel 21-01-11, 13:50   #728
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Standard

De trekker ikke beløpet før varen sendes så alt er trekt fra når de trekker. 100 DKK i frakt.

Skjønar. Takk for svar, folkens.

Gammel 21-01-11, 14:18   #729
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne ropte høyt på meg.

Gammel 21-01-11, 16:07   #730
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Denne kom i dag og jeg er forelsket.. . Jeg var i utgangspunktet litt usikker på fargen, men IRL var den helt nydelig. Ah.....gleder meg til vår .

Søtt broderi på ryggen bak var det også

Sist redigert av Liljekonvall : 21-01-11 kl 22:21.
Liljekonvall er ikke aktiv  
Gammel 21-01-11, 16:11   #731
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Denne kom i dag og jeg er forelsket.. . Jeg var i utgangspunktet litt usikker på fargen, men IRL var den helt nydelig. Ah.....gleder meg til vår .

Søtt broderi på hetta og ryggen bak var det også

Den er lekker! Hvor kjøpte du fra?

Gammel 21-01-11, 17:58   #732
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

I dag var jeg innom Noa Noa etter jobb, og der var det helt Texas pga salget. Og jeg slo til på en kjole jeg har ønsket meg, men måtte ta til takke med å gå ned en str. Mulig jeg må sy den ut litt, f.eks. ved glidelåsen. Evt holde pusten.

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 21-01-11, 20:19   #733
Christa
Bør lage seg en tittel selv

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Kjøpt meg skjerf, den grå/sorte på 50%

Christa er ikke aktiv  
Gammel 21-01-11, 22:20   #734
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av amor, her.

Den er lekker! Hvor kjøpte du fra?

Bestilte på www.chicliving.no rett etter de var lagt ut på nett. Tror ikke jeg så den da jeg tittet i nettbutikken i sted, men det har kommet inn en annen type kåpe...Jeg prøvde å få tak i samme type kåpe, vinterutgaven, før jul, men de ble revet bort i løpet av minutter etter at de ble lagt ut...

Men er det Carma den heter, butikken i Trondheim som fører Chill ? Kanskje de har den ?

Liljekonvall er ikke aktiv  
Gammel 22-01-11, 01:17   #735
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gosj, finnes den på noen norsk nettbutikk tro?.
Men litt vanskelig med størrelse. Jeg bruker 42/44, på vei ned. Så kanskje 42 holder hvis den ikke er liten i størrelsen.

42 holder nok. Jeg har det. Den er ikke trang i armene, men det er ganske akkurat for min del. Sitter veldig fint.

Joika er ikke aktiv  
Gammel 22-01-11, 09:02   #736
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

42 holder nok. Jeg har det. Den er ikke trang i armene, men det er ganske akkurat for min del. Sitter veldig fint.

Supert, da blir nok 42 passe.

Gammel 22-01-11, 12:37   #737
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Christa, her.

Kjøpt meg skjerf, den grå/sorte på 50%

Nydelige skjerf!
Hvor fant du det ene til halv pris?

Knerten er ikke aktiv  
Gammel 22-01-11, 14:02   #738
Christa
Bør lage seg en tittel selv

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.

Nydelige skjerf!
Hvor fant du det ene til halv pris?

På Kiman. Hadde den i blå og sort og på 50%

Christa er ikke aktiv  
Gammel 22-01-11, 14:04   #739
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fikk denne i posten i dag

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 22-01-11, 14:15   #740
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har kjøpestopp på klesfronten frem til Berlintur, men jeg trengte ny telefon:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:20.