Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Skrytetråd III

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-11-10, 20:26   #701
Maggie74
Bør lage seg en tittel selv

Maggie74 sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skrytetråd III

Opprinnelig lagt inn av Freya, her.

Så søt sopp. Er det ei veske?

Jupp..

Gammel 01-12-10, 20:10   #702
mina
Strikker

mina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Mer julegaver:
To par Bellas mittens med matchende pannebånd til to nieser.

Et par fiskevotter til en svoger:

Gammel 01-12-10, 20:53   #703
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Ser ikke bildene dine, mina.

Gammel 01-12-10, 21:47   #704
mina
Strikker

mina sin avatar

Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Ser ikke bildene dine, mina.

Hm...jeg ser dem. Er det pga omleggingen til FotoKnudsen tro?
Vet ikke hva jeg kan gjøre for å få dem fram heller?

Gammel 01-12-10, 22:52   #705
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har strikket meg lue!

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv  
Gammel 03-12-10, 15:01   #706
TheVoice
priiiima donna

TheVoice sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Fiskevotter høres veldig spennende ut (tenker da på min fiskegærne far)

Gammel 03-12-10, 15:02   #707
TheVoice
priiiima donna

TheVoice sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Men ser altså ikke bilder jeg heller, Mina

Gammel 05-12-10, 12:48   #708
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Har sydd julegave til min søster.
Kameraet mitt er på reparasjon, så det er dessverre litt dårlige bilder.
På kjolen har jeg brodert Hope, Faith, Love, samt applikert en engel inni et grått hjerte. Omslagstopp.
Liker dette mønsteret godt. Fargen vises best på det ene bildet hvor man ser broderingen på armen.

Gammel 05-12-10, 12:54   #709
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Den ser flott ut Angelique.

Frøydis er ikke aktiv  
Gammel 05-12-10, 13:06   #710
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Skal ta et ordentlig bilde når hun har den på.
Sydd to kokkeforklær, et til søsteren og et til modern. Likte stoffet så godt.

Sønnen min på 16 år er modell

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Forkle 2.jpg (59,8 KB, 17 visninger)
Gammel 05-12-10, 20:57   #711
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Jakken i 100% ull som jeg har sydd til meg selv. Har til og med foret den med silkestoff kjøpt i Thailand av en kusine.

Gammel 12-12-10, 03:01   #712
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Da har jeg ferdigstilt et par ting her.

Hjertekjolen er vel allerede vist av andre her inne, men jeg legger nå ut min allikevel jeg. Ble veldig fornøyd, og den sitter som et skudd!!

Og så har jeg sydd litt. En bluse til meg selv. Ble fornøyd med resultatet, og gleder meg til å gå i gang med mer sying, etter lang tids dvale.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg kjole1.jpg (140,8 KB, 46 visninger)
Filtype: jpg topp2.jpg (86,7 KB, 25 visninger)
Filtype: jpg topp1.jpg (183,6 KB, 9 visninger)
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv  
Gammel 12-12-10, 09:30   #713
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Ullbukse til meg;

Og en kjapp lue, også til meg selv;

Mei er ikke aktiv  
Gammel 12-12-10, 11:23   #714
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gratulerer med ferdig bukse, Mei! Den var kjempefin og så ut til å passe perfekt.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv  
Gammel 12-12-10, 19:38   #715
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Den passet fint ja. Jeg har jo lært meg å prøve underveis.

Mei er ikke aktiv  
Gammel 12-12-10, 20:59   #716
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Hva slags mønster er denne lua?

banana er ikke aktiv  
Gammel 12-12-10, 21:29   #717
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Den heter "intuitive" og finnes på Ravelry, Banana. Buksen fikk jeg spørsmål om på prikk. Den er et mønster fra Drops design.

Mei er ikke aktiv  
Gammel 12-12-10, 22:23   #718
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Ullbukse til meg;

Den ullbuksa så deilig ut.
Er luen i garnet etter meg? Den er i hvertfall kjempefin.

Gammel 12-12-10, 22:52   #719
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mei, den buksa så deilig ut!

Carerra, har du strikket den hjertekjolen? Den var nydelig.

Heiko er ikke aktiv  
Gammel 12-12-10, 22:55   #720
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Carerra, har du strikket den hjertekjolen? Den var nydelig.

Strikket selv ja. Ble kjempefornøyd med den!

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:42.