Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 7

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-01-10, 10:47   #701
LiKa
Spent ?

LiKa sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
LiKa er populærLiKa er populærLiKa er populær
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Den grå Jean Paul tunikaen er jeg p åjakt etter, men den er borte overalt.

Den koksgrå eller lysegrå?

LiKa er ikke aktiv  
Gammel 29-01-10, 10:47   #702
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Lysegrå.

Gammel 29-01-10, 10:51   #703
LiKa
Spent ?

LiKa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Lysegrå.

Jeg kjøpte min tidlig i høst, ikke så lenge etter at de kom inn. Så langt jeg fikk sjekket var det bare Voice of Europe som førte Jean Paul Femme. (Vic og Match hadde ikke noe særlig fra Femme kolleksjonen) Men de skal legges ned. Mulig Match som skal fortsette overtar Femme også da? De hadde nemlig utsalg 50 og 70% på VOE for ikke lenge siden, men det gjaldt alt untatt JP Den lysegrå finnes med krave også, den har jeg derimot faktisk sett i en Match butikk

LiKa er ikke aktiv  
Gammel 29-01-10, 10:54   #704
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Hvor har du sett den med krave???

Gammel 29-01-10, 10:56   #705
LiKa
Spent ?

LiKa sin avatar

Standard

Match Lillehammer, men det var i November eller noe. Kanskje du kan ringe litt rundt, og høre om noen kan ha den? Ei venninne kjøpte sin på Gjøvik, så tydelig at mange har hatt den inne. En kollega fikk tak i sin på Sandvika (løp rundt som en tulling i lunsjen )

LiKa er ikke aktiv  
Gammel 29-01-10, 11:23   #706
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Den lysegrå jean paul tunikaen minner veldig om en kjole jeg har fra Zara, bare med lange ermer og litt pusestoff inni hetten. Den er fin den fra JP, men den fra Zara er bare helt fantastisk. Får kommentarer på den hver eneste gang jeg har den på.
Prøvde den fra JP også, men ikke sammenlignbar. Så hvis du kommer over en Zara butikk så er det verdt å se om de har noe lignende der

Gammel 29-01-10, 11:25   #707
LiKa
Spent ?

LiKa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Den lysegrå jean paul tunikaen minner veldig om en kjole jeg har fra Zara, bare med lange ermer og litt pusestoff inni hetten. Den er fin den fra JP, men den fra Zara er bare helt fantastisk. Får kommentarer på den hver eneste gang jeg har den på.
Prøvde den fra JP også, men ikke sammenlignbar. Så hvis du kommer over en Zara butikk så er det verdt å se om de har noe lignende der

Den har jeg også sett, men jeg likte ikke den så godt
Liker JP fordi den er enklere

LiKa er ikke aktiv  
Gammel 29-01-10, 11:25   #708
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Standard

Takk for hjelpen, men det blir litt langt unna.
Kommer kanskje ikek over noen Zarabutikker, orker ikka dra inn til Oslo.

Gammel 29-01-10, 11:31   #709
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av LiKa, her.

Den har jeg også sett, men jeg likte ikke den så godt
Liker JP fordi den er enklere

Like enkel den fra Zara, men den har en mer utpreget empireform og litt tynnere i strikket.
Men smak er forskjellig da

Gammel 29-01-10, 11:33   #710
LiKa
Spent ?

LiKa sin avatar

Standard

Like enkel den fra Zara, men den har en mer utpreget empireform og litt tynnere i strikket.
Men smak er forskjellig da

Ja
Og kanskje like greit.... ellers hadde det blitt temmelig ensformig...

LiKa er ikke aktiv  
Gammel 29-01-10, 12:20   #711
M&S
Erfaren

Medlem siden: Oct 2008
M&S er litt kulM&S er litt kul
Standard

10% hos H&M så da ble det litt klær til sydentur i sommer (tidlig ute men mye forsvinner jo så fort..)

2 sånne, en går og en hvit:

M&S er ikke aktiv  
Gammel 29-01-10, 13:46   #712
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Halv pris:

Denne er veldig anvendelig, jeg bare føler det på meg.

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 29-01-10, 13:48   #713
LiKa
Spent ?

LiKa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Halv pris:

Denne er veldig anvendelig, jeg bare føler det på meg.

Halv pris???? Hvor da?

LiKa er ikke aktiv  
Gammel 29-01-10, 14:12   #714
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

På Mette Møller-butikken. Ser den ikke på nettsidene lenger. De hadde bare tre igjen, i de minste størrelsene, det er nok derfor den var på halv pris.

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 29-01-10, 14:21   #715
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Høres kjempefin ut! Nå ble jeg fristet, men bor jo så langt unna Zara dessverre.

morgana er ikke aktiv  
Gammel 29-01-10, 14:22   #716
LiKa
Spent ?

LiKa sin avatar

Standard

På Mette Møller-butikken. Ser den ikke på nettsidene lenger. De hadde bare tre igjen, i de minste størrelsene, det er nok derfor den var på halv pris.

ahh... kjipt

LiKa er ikke aktiv  
Gammel 29-01-10, 16:25   #717
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av LiKa, her.

Ellers har jeg kjøpt to Jean Paul tunikaer, ikke akkurat verdens beste bilder. Mobil og dårlig lys inne.

Støvletter fra ART, superdeilige å gå i !

Knallstilige støvletter, hvor har du kjøpt dem?

Gammel 29-01-10, 16:33   #718
LiKa
Spent ?

LiKa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av mocci, her.

Knallstilige støvletter, hvor har du kjøpt dem?

De er fra ART, og jeg kjøpte dem i Oslo, samme kvartal som XXL (oversiden) rett bortenfor

LiKa er ikke aktiv  
Gammel 29-01-10, 16:47   #719
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Trapes sko?

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 29-01-10, 16:52   #720
LiKa
Spent ?

LiKa sin avatar

Standard

Trapes sko?

husker ikke hva de heter, men de kom ganske kjapt etter XXL, ganske stor butikk med godt utvalg. Mye ART, JP ++ slike merker

LiKa er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:48.