Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Skrytetråd II

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-04-09, 10:26   #701
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skrytetråd II

Jeg kjenner jeg er litt nyskjerrig på hekling, men må holde meg i nakken. Jeg kan ikke begynne med enda flere prosjekter, jeg har nok som det er.

Gammel 10-04-09, 13:16   #702
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

En engel til en venninnes bursdag, og en badedame til badet hjemme.

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 10-04-09, 14:14   #703
Prilla
Superduperaktiv

Prilla sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Prilla er populærPrilla er populærPrilla er populær
Standard

Disse var nydelige!! Blir nok veldig glad hun som får en slik i gave!!

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

En engel til en venninnes bursdag, og en badedame til badet hjemme.

Prilla er ikke aktiv  
Gammel 16-04-09, 22:36   #704
Maggie74
Bør lage seg en tittel selv

Maggie74 sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Mine nye gardiner, sydd i dag..

(trukket for)

Også har jeg brodert på plastcanvas. Det er en liten kurv til kollekt på barnesabbatsskolen (noe ala søndagsskolen)

Forsiden:

Baksiden:

Gammel 18-04-09, 09:57   #705
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Kjempesøt kollektskål!

Her er min siste veske, sydd av putetrekk fra Princess:

Og min aller første sommerkjole, med stor takk til Sjuggerpløm for det lekre stoffet!

Gammel 18-04-09, 13:17   #706
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I dag har jeg sydd en ny barnekjole.

Og bukser til jentene.

Heiko er ikke aktiv  
Gammel 18-04-09, 13:36   #707
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Litt mere.

Kjole str. 2 år. Fleece.

Enda en kjole.

Heiko er ikke aktiv  
Gammel 18-04-09, 14:22   #708
Maggie74
Bør lage seg en tittel selv

Maggie74 sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Så morsomme de var de buksene, Heiko!

Gammel 18-04-09, 14:57   #709
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Så masse flott, Heiko! Buksene var bare kjempestilige!

Gammel 18-04-09, 15:34   #710
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Standard

Takk. Stoffet til buksene er kjempe virkelig artige.

Her er dagens kjole nummer to:

Heiko er ikke aktiv  
Gammel 18-04-09, 17:49   #711
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Så mye fint du syr Heiko! Og jentene dine er skikkelig gode på posering ser jeg.

Gammel 18-04-09, 18:08   #712
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Standard

Takk IOA. De ser på Hanna Montana. Sukk. Eller som Tilde sa tidligere i dag: Mamma jeg leker ikke popstjerne. Jeg er popstjerne.

Heiko er ikke aktiv  
Gammel 18-04-09, 22:06   #713
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Heiko:

Bukse til frøkna:

Genser til verdens beste:

Babysett:

Og en helt enkel tunika:

Gammel 19-04-09, 00:40   #714
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Heiko: Du har laget utrolig mye fint!

Kaktus: Der var det mye fint! Monster-buksene er kjempe morsomme!

Gammel 19-04-09, 14:58   #715
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

Standard

Herlig strikk, Kaktus!
Her er mitt todagersprosjekt, Nell. Heklet topp med stoffnederdel:

Gammel 19-04-09, 22:00   #716
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jentungen trengte litt tilbehør til en ermeløs hvit kjole:

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv  
Gammel 19-04-09, 23:04   #717
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

Standard

Gurimalla, Allium! For et nyyydelig sjal! Sånt kunne jeg tenke meg selv, men kunnskapene til slikt mønsterstrikk har jeg dessverre ikke, i alle fall ikke enda. Kanskje mamma kan greie?

Gammel 21-04-09, 08:29   #718
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

Standard

Sykedag, kom meg ikke opp fra sofaen, men ble endelig ferdig med strikke/heklekjolen fra drops:

Gammel 21-04-09, 11:23   #719
Ulltulla
Fullverdig medlem

Ulltulla sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Ulltulla har et hav av muligheter foran seg
Standard

Så fin kjole slaraffen
Er inne i en lilla fase,- den var inspirerende

Ulltulla er ikke aktiv  
Gammel 27-04-09, 13:31   #720
Malus
lurer

Malus sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Da har jeg sydd sammen lappene jeg har heklet så langt, og teppet er ca 80x100cm. Kan komme til å bli større etterhvert. Vi får se...

Emneord
strikking

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:52.