|
|
|
|
#1 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Gruffetråd #15
Jeg måtte kjøre 1.5 time en vei for det samme
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Det er så hull i hodet. Og jeg tenker at det blir sikkert på dagtid. Men er lov å håpe at jeg slipper å ta de ut av skolen.
|
|
|
#3 |
|
Tittel og tittel....
|
Vi måtte på dagtid ja. Den gang da måtte vi kjøre like langt for pass. Nå kommer det en passbuss en sjelden gang, så går an å time det nå da.
|
|
|
#4 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Må man vise pass for å få bank-id altså?
|
|
#5 |
|
© All rights reserved
|
Han trenger ikke bank-id for å søke |
|
|
|
|
#6 |
|
Ahh. Det har noen fortalt meg at de måtte (og derfor stressa med bankid sånn i siste liten)
|
|
#7 |
|
can-jur
|
Sv: Gruffetråd #15Første skoledag i morgen og huset fult av spente tenåringer med lange lemmer og dårlig selvkontroll
|
|
|
#8 |
|
Shake it out!
|
Sv: Gruffetråd #15Poden, som kjøpte katt (uten å si pip til meg) og som nå forventer at alle dører og hus i huset skal være lukket. I tilfeller katten er kommet seg opp fra kjelleren, de han og katten bor. Fordi da jeg kjøpte katt var jeg mye mer forsiktig.
|
|
#9 |
|
Introvert textrovert
|
Jeg kan medgruffe over egenrådig ung voksen som her i huset mente jeg burde ha laget maten tidligere, og vi alltid spiser for sent, for han kommer for sent til avtaler. ÅH? hvilken avtale har du som du har fortalt meg om du må rekke? Neida, ikke i dag, men på fredag. Jaha? Hvem "laget" maten vår da? Joda, Takeawaypizzaen, mener du? - Så det er min feil at Foodora brukte lang tid? Den Foodoramaten JEG betalte for?
|
|
#10 |
|
Shake it out!
|
Ja, det kan du gruffe over! I fell you!
|
|
#11 |
|
|
Når Herremannen fikk førerkort fikk han ansvaret for å kjøpe inn det som bare han spiser. Brød, laktosefri melk, pålegg som bare han spiser osv. Så vippset han krav til meg. Det var helt håpløst å holde styr på når ting tok slutt (spiser ikke noe på flere dager og så nesten et helt brød på en dag). Det underlettet. |
|
|
|
|
#12 |
|
Shake it out!
|
Så utrolig dumt! Håper noen ringer han og at han får en unnskyldning og forklaring. Ikke kjekk start på året.
God plan! Rent bortsett fra at jeg risikerer at han går bananas og kjøper i vildensky. Så jeg tror jeg vippser ham i forkant og så kan han kjøpe det han vil ha.
|
|
#13 |
|
heimføing
|
Sv: Gruffetråd #15Hører forskjell på ambulansehelikopter og redningshelikopter, har flyruta til sykehuset rett foran vinduene. |
|
|
|
|
#15 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Gruffetråd #15Det gjør da ingenting -ea-
|
|
#17 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Gruffetråd #15Vi måtte iallfall til banken for å fremvise pass. I sparebanken nord må alle det som har det som hovedbank. Og vi måtte gjøre det når de skulle ha bank id. Når eldste skulle ha, så hadde vi filial her, men når yngste skulle ha er nærmeste 9 mil unna.
|
|
|
#18 |
|
|
Sv: Gruffetråd #15Jeg tror det med å måtte møte opp og ikke møte opp kommer ann på hvordan kontoer ble opprettet?
|
|
|
#19 |
|
Tittel og tittel....
|
Jeg tror du kan ha rett, for jeg har ikke hovedkonto der ungene har konto, og har derfor ikke måttet legitimere meg der med pass, sånn som alle andre har måttet gjøre.
|
|
|
#20 |
|
Jeg har ikke konto der ungene har konto jeg heller, men vi måtte legitimere oss på et vis da vi opprettet de kontoene tror jeg. Eller. Var det med bankid vi gjorde det, etter oppmøte i banken først i alle fall. For de to eldste. For yngste kunne vi gjøre det hjemmefra for vi er kunder, uten konto, i banken der. Jeg har disponert konto der er g mannen disponerer konto der, fau - verv.
![]() |
|
|