|
|
#701 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?Kul, Input.
|
|
#702 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?Ansiktet til femåringen min da hun og jeg var og så på danseforestilling i dag. Sånn glede! Det gjorde godt.
|
|
|
#703 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?Nesten ingen krangling med barna idag.
|
|
#707 |
|
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?Jeg vant akkurat en eske med valgfritt potetgull fra Maarud i en konkurranse på Facebook.
|
|
#708 |
|
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?Jeg fikk tilsendt kjøreplanen til et svæææært tradisjonsrikt årvisst julearrangement, med kommentaren om at "avsnittet om smånissene er kun for deg, Maverick!", etter at jeg tidligere år har poengtert at det avsnittet er essensielt for at jeg skal få julestemning. |
|
|
|
|
#709 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?At jeg har orket sette de to julekakedeigene som jeg har ansvaret for, det betyr også at formen er bedre i dag, så da kommer jeg meg kanskje på jobben i morgen. |
|
|
|
|
#710 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?At 2,5-åringen spiste en halvskive og et halvt knekkebrød til frokost, uten å verken spy eller hoste det opp (første mat på en uke). |
|
|
|
|
#711 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?At eldste er frisk igjen.
|
|
#712 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?
En ting er å være syk selv, noe annet er å se barna være syke. Så bra at de er friske/bedre. |
|
|
|
|
#713 |
|
Er frisk!
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?Julekonsert med Gaute Ormåsen, Trine Rein, Christian Ingebrigtsen, Frøydis Grorud og Trond Lien.
|
|
|
#714 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?Koselig førjulsbesøk med pepperkakebaking.
|
|
#715 |
|
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?Jeg har vært helt på felgen i det siste og på fredag så jeg ikke land og dro fra jobb etter lunsj. Idag da jeg kom på jobb har sjef og gode kollegaer tatt noen grep og tatt en del av mine oppgaver. Jeg kan ta jul med mye lavere skuldre enn jeg fryktet. Gjorde meg varm om hjertet og lettet. |
|
|
|
|
#716 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?At syvåringen fortsatt sier at mora er vakker og snill. I dag som alle andre dager før denne dagen.
|
|
#717 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?At den slappe og lit småpjuskete tweensen uten matlyst ble oppriktig kjempeglad og takknemlig da jeg hadde bakt rundstykker og lagd kakao til hun kom hjem. Takknemlige unger er staselig.
|
|
#719 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?Ikke akkurat i dag, men generelt at vi koser oss med familie. Jeg har et godt forhold til brødrene mine og gleder meg til å få begge på besøk julaften.
|
|
#720 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?Ungene mine, som gleder seg sånn deilig frydefullt til jul, hjelper til, leker med hverandre og er glade. Og at 14-åringen storkoser seg med snøfall sammen med søsknene sine.
![]() |
|
|