|
|
#701 |
|
På (opp?)tur
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?
Ingen teorier?
|
|
|
#703 |
|
Stadig innom
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Rasper, ikke raser... iPad altså... |
|
|
|
|
#704 |
|
Stadig innom
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Selv holder jeg på med å spise meg ned i frysn, så her blir det to svinefileter, to kyllingfileter og fire kjøttkaker. |
|
|
|
|
#705 |
|
Shake it out!
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Hjemmelaget lapskaus med poteter, kålrabi, kål, vårløk, gulrøtter og pølser. Har en 7-åring som er kresen på grønnsaker, men spiser alt som er i lapskausen. Så da slenger man oppi mest mulig.
|
|
#706 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Mann og barn hadde lapskaus.
|
|
|
#707 |
|
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Me (dvs. lillesøster og meg) hadde Ostepanert torskefilet. Droppa basilikumsausen siden nokon (kremt, kremt) hadde gløymt å handla. Uansett var det veldig godt.
|
|
#708 |
|
kamerat
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?I dag hadde vi noe veldig godt, en variant av panzanella-salat basert på denne oppskriften. Jeg grillet ikke tomatene, for jeg liker dem bedre ferske, men ellers gjorde jeg vel sånn ca. det som står. Veldig godt med knasende grillet brød, stekt aubergine, tomater, mozzarella og basilikum sammen.
|
|
#709 |
|
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Hjemmelaget tomatsuppe i dag. |
|
|
|
|
#710 |
|
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Det ble tid til å lage middag, så da hadde vi pasta med mannens kjempegode kjøttsaus og masse parmesan på.
|
|
|
#711 |
|
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Svigermors hjemmelagde fiskekaker m/potet, gulrot og brunsaus
|
|
#712 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Jeg har akkurat lagt koteletter, poteter, gulrot, kålrot, løk, hvitløk, selleri, squash og paprika i langpanne, og hatt på litt vann, soyasaus og balsamico. Skal få stå i ovnen på lav temperatur i noen timer.
|
|
|
#713 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Veganske "kjøttboller" med potetmos, tyttebær og rosenkål, og brun saus.
|
|
#715 |
|
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Hjemme alene for øyeblikket og laget meg selv pasta med kjøttfyll (de er ferdige da) med langkokt pastasaus med kjøttdeig, mozzarella ost, parmesan og cottage cheese. |
|
|
|
|
#716 |
|
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Jeg og vesla skal ha fiskeboller i hvit saus, faktisk. Evigheter siden sist jeg spiste det. Mannen skal spise jobbmiddag ute.
|
|
|
#717 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?
Lager du "kjøttbollene" selv, eller er det noe du kjøper ferdig? |
|
|
|
|
#718 |
|
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Svigermors gode brune lapskaus med flatbrød til.
|
|
#719 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?I dag blir det plukkfisk av sei/torske rester med tilbehør. |
|
|
![]() |
|
|