Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den enormt lange shoppingtråden 11

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-06-11, 23:23   #701
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Halv pris

Vedlagte bilder
Filtype: jpg ka-ching-pocket-dress-1799.jpg (27,7 KB, 31 visninger)
iben er ikke aktiv  
Gammel 11-06-11, 16:05   #702
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av slaraffen, her.

Kjempesøt.

Gammel 11-06-11, 16:09   #703
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Kjempesøt.

Jeg har den i blått og bruker den mye.

Gammel 11-06-11, 16:32   #704
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Kjempesøt.

Kjøper man sånn på nett eller i butikk?

Gammel 11-06-11, 18:16   #705
eka
Grubler.

eka sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Her kan du finne forhandlere. Kan kjøpes både på nett og i butikk.

http://www.chillnorway.com/

Gammel 11-06-11, 19:18   #706
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv  
Gammel 12-06-11, 11:54   #707
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Et lite raid på HM i forb. med salg og noen rabattkoder jeg måtte få brukt opp ...

Gammel 12-06-11, 11:59   #708
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Svart og hvit leggings, de gamle gikk i spøla for noen uker siden

Bikini

+ noe helt simpelt undertøy. Så får vi se hva jeg beholder og ikke.

Gammel 12-06-11, 16:14   #709
m^2

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har kjøpt øredobber og smykke på epla.no

m^2 er ikke aktiv  
Gammel 12-06-11, 16:52   #710
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fantastisk, m^2, men klarer du å gå med det smykket uten å få lyst på kake hele tiden?

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv  
Gammel 12-06-11, 21:58   #711
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Handlet litt på sportmann.

Den grå.

Den lilla.

Også disse:

dharma er ikke aktiv  
Gammel 13-06-11, 21:33   #712
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Standard

Jeg har gitt opp å finne sommersandalene i år så nå har jeg bestilt fra Brandos:

Gammel 14-06-11, 12:06   #713
m^2

m^2 sin avatar

m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Fantastisk, m^2, men klarer du å gå med det smykket uten å få lyst på kake hele tiden?

Det gjenstår jo å se!! Kanskje jeg blir å tenke på kake hver gang jeg tenker over at jeg har smykke på meg eller ser meg i speilet...

m^2 er ikke aktiv  
Gammel 14-06-11, 13:38   #714
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Ecoist-veske med m&m's detaljer. Min har mer farger da. Laget av resirkulert materiale.

Gammel 14-06-11, 15:51   #715
m^2

m^2 sin avatar

Standard

Jeg har hatt lyst på denne bh-en fra Freya, Lucy, i div. farger siden de begynte å lage den for noen år siden. Nå har jeg omsider kjøpt den (en annen var utslitt og da var det fritt fram! ). Jah, og etpar t-skjorte-bh-er.

I bravissimo.

Sist redigert av m^2 : 14-06-11 kl 21:56.
m^2 er ikke aktiv  
Gammel 14-06-11, 21:43   #716
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Fiiiin, m^2!!!

Jeg har kjøpt nye sko i dag. Var innom gamlejobben til min mor og traff på ei jeg delvis kjenner. Hun hadde disse på seg og skrøt av hvor gode de var å gå med; og jeg må si meg meget enig og positivt overrasket - har gått med dem siden jeg kom hjem fra butikken. Trengte et par nye sko til sommerfest med jobben nå til fredag, og det nettopp et par blå - og da ble jeg jo heller ikke så lei meg når de satt som et skudd OG hun slo av hele 50 % på prisen!!

Gammel 14-06-11, 21:48   #717
Christa

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Fiiiin, m^2!!!

Jeg har kjøpt nye sko i dag. Var innom gamlejobben til min mor og traff på ei jeg delvis kjenner. Hun hadde disse på seg og skrøt av hvor gode de var å gå med; og jeg må si meg meget enig og positivt overrasket - har gått med dem siden jeg kom hjem fra butikken. Trengte et par nye sko til sommerfest med jobben nå til fredag, og det nettopp et par blå - og da ble jeg jo heller ikke så lei meg når de satt som et skudd OG hun slo av hele 50 % på prisen!!

De var rett og slett kjempesøte!

Christa er ikke aktiv  
Gammel 15-06-11, 00:45   #718
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ny klokka fra Triwa, plastic fantastic.

Gammel 15-06-11, 16:06   #719
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Lekker Mocci! Det ble både en rose gold chrono og naked brasco på meg faktisk - Som elsker plastikk

Mamari er ikke aktiv  
Gammel 15-06-11, 16:48   #720
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Enda et sett undertøy, bare i mørk tåkeblå:

Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:10.