Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Hva leser du nå?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-06-10, 17:35   #681
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

...muligens fordi Rødhette er skrevet av Unni Lindell, og ikke Jo Nesbø? Rødstrupe heter vel Nesbø-boka.

Jeg hører altså på "Rødstrupe" av Nesbø.......

Gammel 24-06-10, 17:40   #682
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sara Gruens "Vann til elefantene".

Ina er ikke aktiv  
Gammel 24-06-10, 21:03   #683
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Leste Caught av H.Coban i går, lettlest og spennende.
Jeg har kjøpt inn de 3 første av Twilight-serien, men tror de får vente en stund. Tror det blir Blodleie først. Får holde med en engelsk bok i slengen.

Teflona er ikke aktiv  
Gammel 24-06-10, 21:31   #684
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Har endelig fått tilbake litt egentid og ro til å få lest bittelitt så jeg er igang med Harry Hole. Holder på med Flaggermusmannen.

Gammel 24-06-10, 22:34   #685
Gardenia
Aktiv

Gardenia sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Gardenia har et hav av muligheter foran seg
Standard

sukk.....skulle gjerne lest litt igjen , men for tiden er jeg heldig om jeg rekker å fosse gjennom lokalavisa !

Gardenia er ikke aktiv  
Gammel 26-06-10, 20:47   #686
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Leser Ringenes herre nå!

iben er ikke aktiv  
Gammel 26-06-10, 21:02   #687
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Camilla Läckberg: Tyskungen.

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 27-06-10, 18:54   #688
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg har akkurat begynt på den første til Knausgård, men jeg vet ikke helt om det fenger helt.

Gammel 28-06-10, 00:34   #689
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Er akkurat ferdig med Fyrvokteren av Lãckberg, og lurer meg på om Huset ved moskéen må få en ny sjanse. Sovnet i løpet av de tre første sidene de to første gangene jeg forsøkte meg.

Gammel 28-06-10, 13:31   #690
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv

Stellebord sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg fikk slått kloa i den første Knausgård-boka på ukeslån her om dagen, og den er allerede fortært.

Jeg likte den, og håper å få lest neste snarlig!

Gammel 28-06-10, 17:17   #691
Lakrisbåt
Nybegynner

Medlem siden: Jun 2010
Lakrisbåt har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg skal straks begynne på siste Twilight-boka IGJEN..

Lakrisbåt er ikke aktiv  
Gammel 28-06-10, 22:40   #692
Neados
Superduperaktiv

Neados sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Neados er litt kulNeados er litt kulNeados er litt kul
Standard

Leser Hoteller på Hjørnet av Bitter og Søt av Jamie Ford.

Lest ca 100 sider og liker den veldig godt.

Neados er ikke aktiv  
Gammel 28-06-10, 23:02   #693
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Jesper Juul og Monica Øien: Rom for familen.

Gammel 29-06-10, 11:50   #694
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg begynner i dette sekund å lese Håkan Nesser - Carmine Street. Grugleder meg, for det virker som en sterk historie, men jeg må ha litt krim etter all denne Knasugård-ingen.

Gammel 29-06-10, 14:20   #695
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Ja, og så leser jeg "Ondt blod" av Arne Dahl. Litt usikker hva jeg syns egentlig

Gammel 30-06-10, 13:55   #696
Nekinna2402
*gjesp*

Nekinna2402 sin avatar

Hvor: Stavanger område
Nekinna2402 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Leser for tiden kjebneringen av veronica varhovd
er på bok nummer 7 nå, tror det er 19-20 bøker i serien

Har akuratt lest ut ..
true blood (serie) (utenom den siste..mangler den! argh)
storgården jerrerød (serie) av elin haugli
fossefall (serie) av jorunn johansen
og mange mange andre enkel bøker..

elsker bruktboden

Nekinna2402 er ikke aktiv  
Gammel 30-06-10, 15:38   #697
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Jesper Juul og Monica Øien: Rom for familen.

Er den matnyttig??

iben er ikke aktiv  
Gammel 30-06-10, 15:42   #698
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Her går det i Predikanten.

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv  
Gammel 30-06-10, 15:44   #699
sivit
Nybegynner

sivit har et hav av muligheter foran seg
Standard

Leser Min Kamp - bind 1 av Knausgård. Kommet halvveis i boka, og kjenner flere personer han skriver om. Interessant.

sivit er ikke aktiv  
Gammel 30-06-10, 22:36   #700
Chiffre
Profesjonelt paranoid

Chiffre sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Chiffre er populærChiffre er populærChiffre er populærChiffre er populærChiffre er populær
Standard

Mesteren og Margarita av Mikhail Bulgakov. Og så roer jeg ned med A Mathematician Plays the Stock Market (John Allen Paulos) innimellom. :-)

Chiffre er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:38.