Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-07-18, 23:17   #1
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Men du utnytter vel reiseforsikringen til fulle?

Nei. For det første er jeg er på kurs og har ikke tid til å shoppe. For det andre HATER jeg å shoppe. For det tredje finner jeg nesten aldri noe jeg kan bruke, så jeg har nesten ikke klær, og da går det i hvert fall ikke i en fremmed by. (Alle klærne jeg eier er i den kofferten, og det er ikke tull. Den veier 10 kg, og det inkluderer toalettsaker og to par sko...)

Gammel 10-07-18, 23:36   #2
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Har grisevondt i hælene for tiden og over 10 timer labbene rundt i et overfylt Liseberg hjalp ikke akkurat på Planar f'en min. Au.
Hva gjør man ikke for at alle skal ha en fin ferie... I morgen blir det kjøring i bil så det blir minimalt med gåing.

Gammel 11-07-18, 10:22   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Nei. For det første er jeg er på kurs og har ikke tid til å shoppe. For det andre HATER jeg å shoppe. For det tredje finner jeg nesten aldri noe jeg kan bruke, så jeg har nesten ikke klær, og da går det i hvert fall ikke i en fremmed by. (Alle klærne jeg eier er i den kofferten, og det er ikke tull. Den veier 10 kg, og det inkluderer toalettsaker og to par sko...)

Du har min fulle forståelse. Jeg kan heller ikke fordra å shoppe, og å skulle finne tid til det når man egentlig har annet å gjøre.

Gammel 11-07-18, 10:40   #4
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Urk, det høres helt forferdelig ut, Stompa!

Gammel 11-07-18, 00:22   #5
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Har du prøvd å kontakte flyselskapet litt lenger opp i systemet, Stompa?
2 dager er lenge for en forsvunnet koffert. Hvert fall da jeg jobbet med det.

Et noe uvanlig kranglete kne post operasjon. Hovent, varmt og tidvis vondt.

Gammel 11-07-18, 14:10   #6
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Laxabon. Det gruffer jeg over i dag. Det skal jeg drikke 4 liter av i dag, mens jeg etter 3 super allerede har det i vranga.

Får prøve å være positiv. I morgen på denne tiden er det godt og vel overstått.

Luvi er ikke aktiv  
Gammel 11-07-18, 23:55   #7
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Ingen unger som sover, og andre folk som må ha TV høyt på når disse ungene skal sove.

Gammel 12-07-18, 00:23   #8
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Laxabon. Det gruffer jeg over i dag. Det skal jeg drikke 4 liter av i dag, mens jeg etter 3 super allerede har det i vranga.

Får prøve å være positiv. I morgen på denne tiden er det godt og vel overstått.

Innser at det er litt sent nå, men til en annen gang så ber du om Picoprep. Et HELT annet volum å få i seg. Laxabon er fryktelig umoderne på tarmtømmingsfronten

Edit: så andre tråden din må

Gammel 13-07-18, 00:53   #9
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Innser at det er litt sent nå, men til en annen gang så ber du om Picoprep. Et HELT annet volum å få i seg. Laxabon er fryktelig umoderne på tarmtømmingsfronten

Edit: så andre tråden din må

Greit å vite om jeg noen gang skulle måtte igjennom dette en gang til.

Luvi er ikke aktiv  
Gammel 20-07-18, 16:23   #10
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

At banken min har kommet med en GENIAL!!!!løsning der man kan sende faktura fra (mottatt på) epost til mobilbanken.

Også virker den ikke på min telefon fordi iphone 5 i følge banken er en gammel telefon

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 20-07-18, 16:33   #11
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

På bedringens vei med vonde hæler /plantarfasciit, så tok en liten treningsrunde i dag tidlig. Må er det skikkelig vondt i særlig den høyre hælen. Har også skikkelig iling nedover på fremsiden av låret på samme side. Tipper det er isjiasnerver.
Skikkelig bestemor knirk i dag.

Gammel 21-07-18, 09:43   #12
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Leilighet på mindre enn 70 kvadratmeter med åtte mennesker i, to av dem barn med helt andre grenser enn mine egne, og en kvinne som bare rydder på kjøkkenet mitt uten å spørre meg hvor ting skal stå. En ny dag truer.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv  
Gammel 21-07-18, 17:28   #13
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

Leilighet på mindre enn 70 kvadratmeter med åtte mennesker i, to av dem barn med helt andre grenser enn mine egne, og en kvinne som bare rydder på kjøkkenet mitt uten å spørre meg hvor ting skal stå. En ny dag truer.

All medfølelse. Jeg bor pr i dag med samme str,og synes det er nok med vesla og meg når hun er hjemme

Luvi er ikke aktiv  
Gammel 23-07-18, 08:30   #14
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Å våkne tidlig og tenke " nå skal jeg ha en stille morgenstund alene med kaffen" for at 2 til våknet og står opp.

Gammel 23-07-18, 13:03   #15
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

At sykkelverstedet skal ha 3300,- for å bytte drivverk og vaiere på sykkelen min, som jeg kjøpte på salg til 5000,- i september 2011. Og som jevnlig har vært på service og som allerede har fått nytt drivverk en gang.

At det er dyrere å fly til Trondheim enn Roma, jeg liker Roma, skal til Trondheim, gjerne en vei med fly. Da tog er nesten like dyrt, faktisk samme pris som å fly til Roma. .

Gammel 23-07-18, 15:19   #16
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

At jeg er i den "tomme og triste uka".

Gammel 25-07-18, 20:47   #17
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

og en kvinne som bare rydder på kjøkkenet mitt uten å spørre meg hvor ting skal stå. En ny dag truer.

Jeg merket til slutt skuffer og skap med hva som skal hvor (sånn som på skolekjøkken).

Éowyn er ikke aktiv  
Gammel 23-07-18, 15:40   #18
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

At det ikke finnesnoen enkel måte åskrive ut efakturaerpå..
Og at spaceknappenmin ikke virkersærlig godt!!!

Floksa er ikke aktiv  
Gammel 30-07-18, 23:39   #19
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

At det ikke finnesnoen enkel måte åskrive ut efakturaerpå..
Og at spaceknappenmin ikke virkersærlig godt!!!

Nå vet jeg ikke hva du mener med "enkel", men jeg velger vis faktura, skriv til PDF og så skriver jeg ut den lagrede PDFen. Da er alle sider med.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 01-08-18, 15:55   #20
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Nå vet jeg ikke hva du mener med "enkel", men jeg velger vis faktura, skriv til PDF og så skriver jeg ut den lagrede PDFen. Da er alle sider med.

Det er IKKE enkelt når det er snakk om 100vis av fakturaer....

Floksa er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:01.