Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den NYE uendelige shoppingtråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-05-07, 00:13   #681
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Hm. Jeg har jakken - OG vesken - OG jeans... men antrekket ser IKKE slik ut på meg akkurat.

Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 17-05-07, 00:25   #682
teamor
Superduperaktiv

teamor sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
teamor er litt kulteamor er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skrulla, her.

Hvor da?

Fører de de samme matboksene som jeg flasha tidligere i tråden altså?

neida, det er ikke de samme matboksene. Det er noen veldig billige og enkle plast-matbokser i alle slags størrelser og med flere ulike varianter av inndelinger av mindre rom.

teamor er ikke aktiv  
Gammel 17-05-07, 08:08   #683
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av dharma, her.

De skoene var lekre Guniss. Lurer litt på hvor du har kjøpt de jeg...

Euro Sko. 399 kr, merket Chilli.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 17-05-07, 14:23   #684
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Dæven, de var lekre!
Kunne nesten tenkt meg selv

HVOR!?

Det var det jeg syntes og, ble så skuffet når det var herresko og hoppende glad når gubben ville ha!

Gammel 17-05-07, 16:16   #685
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av blomstermamma, her.

Det var det jeg syntes og, ble så skuffet når det var herresko og hoppende glad når gubben ville ha!

Jeg vurderte bestille et i str 41 som jeg bruker, men fant ut det ble LITT harry med like sko .
Men glad gubben likte de ja

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 18-05-07, 13:01   #686
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Kjøpt meg kjole i dag
Hos Den Dama i Frognerveien
Er i 100% silke og sååå fin på, veldig tynt lett stoff

Gammel 18-05-07, 18:24   #687
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Hm. Jeg har jakken - OG vesken - OG jeans... men antrekket ser IKKE slik ut på meg akkurat.

Vel, da er du blitt lurt med kinakopier !

Gammel 18-05-07, 18:59   #688
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Har du handlet på Next, Minni?!

Av og til plager jeg meg selv med å klikke meg inn på next.co.uk - og gråter en liten skvett fordi de ikke sender til Norge (dummingene!).

Jeg ELSKER Next-klær. Jeg vil ha ALT - både på dame-,herre- og barneavdelingen!

Ingen med en liten gründer i magen som har lyst til å åpne Next butikk i Norge ...?

Er mannen som har shoppa i London. Elsker next.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 18-05-07, 19:13   #689
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg vurderte bestille et i str 41 som jeg bruker, men fant ut det ble LITT harry med like sko .
Men glad gubben likte de ja

Du kunne jo kjøpt blå til deg og grønne til gubben for ekspempel.

Gammel 18-05-07, 20:36   #690
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av blomstermamma, her.

Du kunne jo kjøpt blå til deg og grønne til gubben for ekspempel.

Jeg måtte ha hatt grønne
Og det ville mannen og.

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 20-05-07, 20:49   #691
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Her er Vila-toppen jeg kjøpte på salg

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 20-05-07, 21:45   #692
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skrulla, her.

Hvor da?

Fører de de samme matboksene som jeg flasha tidligere i tråden altså?

Granit ligger der hvor "til bords" var tidligere (tror jeg det var tidligere) - I olav trygvasons gt, sånn ca rett over gata fra Byhaven. (Jeg har bare gått forbi etter en fuktig aften, så derfor den noe diffuse forklaringa)

Gammel 20-05-07, 23:01   #693
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Guniss: Den var kjempe fin!!

Gammel 21-05-07, 12:46   #694
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Guniss: den var superfin!!!!!!!!!!!

Jinx er ikke aktiv  
Gammel 21-05-07, 22:58   #695
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Kjøpte en del klær til Hannah i dag, ikke så mye spennende, så jeg gidder ikke å legge ut bilder, men bling-bling-smokkene må jeg vise frem:

Gammel 22-05-07, 00:22   #696
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Stilige smokker; Majsa. En prinsesse verdig! (Kasper har fått Nysgjerrige Nils-smokk og er godt fornøyd.)

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 22-05-07, 23:52   #697
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Må bare vise dere disse skoene jeg kjøpte for litt over ei uke siden. Har lett etter "høyhælte" joggesko en stund. Det var jo så in på 80-tallet og det har forundret meg at de ikke har kommet tilbake. Så da jeg fant disse fra Laura Biagiotti så måtte jeg bare ha dem.

LaBanga er ikke aktiv  
Gammel 23-05-07, 00:46   #698
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh, de var fine!!!

Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 23-05-07, 08:46   #699
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Må bare vise dere disse skoene jeg kjøpte for litt over ei uke siden. Har lett etter "høyhælte" joggesko en stund. Det var jo så in på 80-tallet og det har forundret meg at de ikke har kommet tilbake. Så da jeg fant disse fra Laura Biagiotti så måtte jeg bare ha dem.

De var kjempefine, men synes ikke de var så "høyhælte"?
Jeg har et par luresko fra london. ser litt ut som disse bare de høye hælene er innvendig i skoen så det ser ut som jeg har lengre bein Skulle gitt mye for et slikt par igjen.. det er hull i sålen nå etter hardt bruk. Kjøpte dem for tre år siden på Walk på Oxford street... Noen som har sett noe lignende. Altså sneakers man blir høyere av??

Trulte er ikke aktiv  
Gammel 23-05-07, 10:41   #700
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her er Vila-toppen jeg kjøpte på salg

Åh, den var fin! Den var kjempe kjempe fin! Den vil jeg ha. Hvor fant du den?

Jeg har handlet litt til skatten, for en gangs skyld (det er liksom rusket som får det meste...)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:08.