|
|||||||
| Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#681 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva strikker du nå IIIOg jeg er kommet forbi armene på Marius tunikaen her. TTT.
|
|
|
#682 |
|
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva strikker du nå III
Kjempefin! Jeg er imponert over at du skal strikke til hele den vakre gjengen din. :tilbe: |
|
|
|
|
#683 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Mar 2012
![]() |
Sv: Hva strikker du nå IIIIdag har jeg strikket et par baby sokker av noe restegarn jeg hadde liggende. Ble kjempe fine. Ellers ble jeg nettopp ferdig med en vest med v-hals fra DROPS. Har lyst å strikke selebuksen fra Myk Start, men har selvfølgelig rotet vekk boka, så da ble det babysokker til den dukker opp igjen. |
|
|
|
|
#685 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva strikker du nå IIIJeg strikker også den genseren, LilleRosin. Moro og enkel og strikke, jeg har bare armene igjen. Buksa dropper jeg, hater ribbestrikk, og den fine mannen min har visst vært på nøstebarn og hamstret ribbestrikkbukser til neste sesong. Han som er utlending og ikke skjønner greia med ull engang. |
|
|
|
|
#687 |
|
Hertuginne
|
Har du en god oppskrift på blondesjal? Jeg har noe garn jeg gjerne skulle brukt opp til et slikt formål.
|
|
#689 |
|
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg opplevde denne som veldig liten i str. Strikket to sett til tvillinger som passet i 2 uker
|
|
|
#690 |
|
Spent ?
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
#691 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Har gått opp litt på pinnestørrelsen.
|
|
#692 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva strikker du nå IIISokker i lange baner for tiden, vaffelsokker, raggsokker. |
|
|
|
|
#693 |
|
Stiv
|
Sv: Hva strikker du nå IIIJeg har begynt på bunadsstrømper til mannen. De strikkes på pinne 2,5 og skal være langt over en halv meter lange, så dette kommer til å ta tid. I tillegg knoter jeg fælt med å holde tellingen i mønsteret, det er så vanskelig å se forskjell på rett og vrang når det bare er en farge, og jeg samtidig skal gløtte litt på tv.
|
|
|
#694 |
|
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Sv: Hva strikker du nå IIIJeg strikker sommerlig kortbukse og jakke til lille bonus, i mosegrønn babyull. Håper det blir fint. Må finne på noe annet i stedet for sommefuglene, for de ble litt for jentete syntes jeg.
|
|
|
#695 |
|
lakenskrekk
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Hva strikker du nå IIIJeg strikker en puff. |
|
|
|
|
#698 |
|
lakenskrekk
Medlem siden: Jan 2007
Bruker den som ligger på pickles, men istedet for kjempetykt garn bruker jeg 2 kg av et garn jeg ikke husker navnet på. Eller garn og garn, det er tøyremser. |
|
|
|
|
#700 |
|
Hjuleglede
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva strikker du nå IIIDet er sikkert verdens teiteste spørsmål, men jeg tar sjansen. |
|
|
![]() |
|
|