Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-06-11, 22:49   #681
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Ja, det stemmer. Du er jo bestis med moddene. Har de nå vært inne og reddet skinnet ditt igjen? vergitt:

Yeah, right. Skyld for all del aldersynsplagene på moddene og meg.

007 er ikke aktiv  
Gammel 29-06-11, 22:50   #682
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vil bare informerer dere suppehuer om at dere er innrapporterte hele gjengen. Jeg lo og flira meg gjennom hele tråden, men man slenger ikke dritt om Skomaker Andersen, der går grensen!

Gammel 29-06-11, 22:50   #683
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Yeah, right. Skyld for all del aldersynsplagene på moddene og meg.

Gammel 29-06-11, 22:54   #684
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg vil bare informerer dere suppehuer om at dere er innrapporterte hele gjengen. Jeg lo og flira meg gjennom hele tråden, men man slenger ikke dritt om Skomaker Andersen, der går grensen!

Skomaker Andersen er et virkelig suspekt vesen.

Gammel 29-06-11, 22:58   #685
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 29-06-11, 22:58   #686
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Da er det fru Frantzen alltid dundrer på min dør; hun roper: Si meg, har jeg ikke sagt det før? Slipp meg innenfor da, Rosengren, jeg ber!

(Strutsen, Frantzen er en flokse :sladrer: )

Sssschhhhhh!!

Gammel 29-06-11, 22:59   #687
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Strutsen, jeg synes du skal strutse deg opp litt og ikke la alle ri deg hele tiden. Vær en stolt struts og gå ut i verden og gjør strutseting.

Gammel 29-06-11, 23:02   #688
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Strutsen, jeg synes du skal strutse deg opp litt og ikke la alle ri deg hele tiden. Vær en stolt struts og gå ut i verden og gjør strutseting.

En vanlig dag for strutsen....

Pelikan er ikke aktiv  
Gammel 29-06-11, 23:02   #689
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Strutsen, her.

Prikking blir nok aldri et ikke-tema på FP.

Jeg mente solstikk og ikke myggstikk, tydeligvis.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv  
Gammel 29-06-11, 23:03   #690
Frantzen
Passiv

Standard

Jammen! Jeg vil jo bare bli elsket!

Klassisk, sørgelig tabbe. Men jeg elsker deg akkurat som du er, Strutsen min.

...og det sier ikke lite, bare SE på trynet mitt.

Gammel 29-06-11, 23:04   #691
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Standard

Jeg elkser deg også.

Gammel 29-06-11, 23:05   #692
Frantzen
Passiv

Standard

Shit, jeg som trodde jeg var så rask til å redigere.

Gammel 29-06-11, 23:06   #693
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Jammen! Jeg vil jo bare bli elsket!

Jeg har alltid vært litt svak for emu, men du har omvendt meg. Jeg liker Struts!

Gammel 29-06-11, 23:09   #694
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Standard

Danser lykkelig i seng for å bli enda mer elsket!

Eller elkset. Same shit, same shit.

Gammel 29-06-11, 23:14   #695
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Kake?

Anytime!

Og jada, treig igjen, men har man en knapp time på å bla seg gjennom alt dere har skrevet det siste døgnet så kan man ikke følge med i de hotteste diskusjonene hele tiden. :gleder meg til ferie:

Gammel 29-06-11, 23:27   #696
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Du får faktisk kjøpt det her. (Scroll litt nedover siden.)

Oooh! Seee! Enhjørning sin!

Gammel 29-06-11, 23:30   #697
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Iiik! Glem det, dette er Enhjørning sin:

Fysj på Strutsen for å finne frem sånn digg side til meg.

Gammel 29-06-11, 23:30   #698
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nabojenta dikter opp leifer i kveld. Hun er en tøs.

Og Struten: Som kvinnegruppa Otter (eller var det Ottar?) så treffende sa: La kvinnen ligge øverst! Jeg synes du bør strutse deg opp og ri alle du lar ri deg. Ta makta: Ligg/ri øverst!

007 er ikke aktiv  
Gammel 30-06-11, 00:05   #699
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Jeg ser det er skrevet mye i tråden som jeg ikke har fått lest enda, men jeg vil bare si at jeg setter stor pris på fokuset på rettskriving som er her inne.

Jeg mener selv at jeg skriver stort sett riktig, men har likevel fått meg et par aha-opplevelser, både når det gjelder rettskriving og ikke minst riktig tegnsetting, som er det jeg har minst kontroll på.

Hannah er ikke aktiv  
Gammel 30-06-11, 00:09   #700
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Jeg innser at jeg burde lest hele tråden ferdig ja. Her er det jo bare fjasing det går i.

Hannah er ikke aktiv  
Lukket tråd

Emneord
klassiker

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:08.