Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-03-12, 10:16   #681
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.777
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Vi skal ha pinnekjøtt i påsken.

Hmm. Kanskje vi rett og slett skulle utsatt julaften til påske?

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-12, 13:07   #682
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.609
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Alle bør ha påskepynt!
Og der jeg er ganske påpasselig med tiden.
Denne blir akkurat passe deilig og lysegul til palmesøndag

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-12, 13:11   #683
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.897
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Er det her jeg skal rapportere om at vi fortsatt har julegardiner på kjøkkenet?

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-12, 13:29   #684
Stjerneskuddet
Erfaren
 
Stjerneskuddet sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.182
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Alle bør ha påskepynt!
Og der jeg er ganske påpasselig med tiden.
Denne blir akkurat passe deilig og lysegul til palmesøndag

Slike hadde vi ifjor også Hadde et håp om at et par dvergkochin i det minste kunne ha vett nok til å bruke vinterlyet til å utføre noe nytig, men den gang ei

Helgevaskenn avslørte forøvrig en sjokoladekalender uåpnet, samt et par hjertelysestaker i metall hengeden oppunder taket....de to glasshjulehjertene later jeg som om ikke er julete....iallefall litt til...den ene har tross alt hengt der et par år nå...

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 18:10   #685
LittLemen
Bør lage seg en tittel selv
 
LittLemen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 1.556
LittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Helgevask? Er det også et ord?

__________________
~
LittLemen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 22:52   #686
VisiliA
Brenner seg ut
 
VisiliA sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Midt i landet
Innlegg: 161
VisiliA er litt kul
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Er det her jeg skal rapportere om at vi fortsatt har julegardiner på kjøkkenet?

Da er vi i såfall to....(....mulig at jeg har misforstått noe her, trodde det kaltes juligardiner og at derfor måtte henge til sommergardinene skal opp, i juli engang...)

__________________
Storebror -87
Lillebror -91
Attpåklatten -99
VisiliA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-12, 10:20   #687
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.847
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Er det her jeg skal rapportere om at vi fortsatt har julegardiner på kjøkkenet?

Nei, da er du tidlig ute og skal rapporterer i den andre tråden

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-12, 12:29   #688
Kahlan
Bør lage seg en tittel selv
 
Kahlan sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.300
Kahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populær
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

"Jula varer helt til påske" - vil det si at jeg fremdeles har noen dager på meg før jeg legger unna nissene som skal henge i vinduet, men som nå ligger henslengt i en hylle i gangen?

__________________
Kahlan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-12, 13:16   #689
Stjerneskuddet
Erfaren
 
Stjerneskuddet sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.182
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Opprinnelig lagt inn av LittLemen, her.

Helgevask? Er det også et ord?

Har iallefall lest det ordet gjentatte ganger på facebook, stort sett hver fredag...

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-12, 13:28   #690
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Jeg har nettopp tatt ned julekortene...

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-12, 13:40   #691
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.045
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Julekortene mine henger oppe fort satt kom jeg på.
På dovinduet har jeg fortsatt snøkrystallene jeg pyntet vinduet med til julen som var for litt over 1 år siden. Men snøkrystaller er ikke julepynt, dog litt malplassert i juni og juli.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-12, 14:32   #692
Kahlan
Bør lage seg en tittel selv
 
Kahlan sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.300
Kahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populær
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Jeg fant adventstaken min også, kanskje jeg skal la den stå så vet jeg hvor jeg finner den neste jul. Bør kanskje ta det i andre tråden da
Julekortene tok jeg ned for noen dager siden.

__________________
Kahlan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-12, 17:44   #693
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.380
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Finnes det en påskesjusketråd? "Man vet man er påskesjuske når man, til tross for årelang praksis i nøye loggføring over når man kan forvente seg hva hver måned, likevel klarer å glemme det nødvendigste." Jeg har aldri følt meg så påskesjuskete som da jeg inntil helt nylig spradet rundt iført en oppklippet Pampers Up & Go str. 6.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-12, 18:28   #694
Stjerneskuddet
Erfaren
 
Stjerneskuddet sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.182
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Finnes det en påskesjusketråd? "Man vet man er påskesjuske når man, til tross for årelang praksis i nøye loggføring over når man kan forvente seg hva hver måned, likevel klarer å glemme det nødvendigste." Jeg har aldri følt meg så påskesjuskete som da jeg inntil helt nylig spradet rundt iført en oppklippet Pampers Up & Go str. 6.

Trenger ikke være redd for lekkasje kanskje...
Men det er faktisk ikke noe som heter påskesjuske, for det er ikke noe anledning for det. Påske er bare en haug med røde dager noen tilfeldigvis har fri (merk:noen) og krever absolutt ikke noe ekstra i noen form, kanskje med unntak av litt ekstra godteri, som man selvfølgelig sørger for at bestemødre ordner....

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-12, 18:33   #695
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.380
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Opprinnelig lagt inn av Stjerneskuddet, her.

Trenger ikke være redd for lekkasje kanskje...

Tja, det er jo dårlig med vinger på Pampers'en.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-12, 20:35   #696
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.711
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Finnes det en påskesjusketråd? "Man vet man er påskesjuske når man, til tross for årelang praksis i nøye loggføring over når man kan forvente seg hva hver måned, likevel klarer å glemme det nødvendigste." Jeg har aldri følt meg så påskesjuskete som da jeg inntil helt nylig spradet rundt iført en oppklippet Pampers Up & Go str. 6.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-12, 14:47   #697
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Gjett hva jeg har gjordt? Jeg har tatt alle kassene med julepynt på loftet. (Men julegardinene henger vist ennå. )

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-12, 14:50   #698
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.879
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Skal vi begynne å forbrede til jul allerede, tro?? NOT.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-05-12, 14:54   #699
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.380
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Opprinnelig lagt inn av Ole Brumm, her.

(Men julegardinene henger vist ennå. )

Er det enorme nisser på gardinene dine, er du virkelig julesinkesjuskete, men om de er ensfargede røde, er du bare lat.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-12, 15:06   #700
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.711
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?

Ungene har fortsatt julestjerna og julekulene med lys i vinduene sine. :supersjuske:

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no