|
|
|
|
#1 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråd #19
|
|
#2 |
|
can-jur
|
Sv: Gruffetråd #19Jeg ble angrepet av en hund i dag. Og jeg kjenner at det gjør meg skikkelig sint.
|
|
|
#3 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Gruffetråd #19Anmeld!
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Gruffetråd #19Oi! Enig med de andre i at du må anmelde. Jeg blir sur på folk som har hundene løse i skogen også, med mindre de går helt inntil hunden sin.
|
|
|
#7 |
|
can-jur
|
Sv: Gruffetråd #19Jeg er konfliktsky som få, men vi vet jo hvem det er og de har fått beskjed om at det vil bli anmeldt om hunden observeres løs igjen.
|
|
|
#8 |
|
Klar
|
Etter den nye hundeloven så er det eierne som får straffa for uansvarlig hundehold. Ikke nødvendigvis hunden, hvis den følger naturlige instinkter eller har en dustete eier. |
|
|
|
|
#9 |
|
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråd #19Innlagt på sykehus, med Rosén i en arm. |
|
|
|
|
#10 |
|
Rockesøster
|
Det var æsj, håper det roer seg kjapt.
|
|
#11 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Gruffetråd #19Jeg kan ikke gruffe på jobb, da blir det her: De som blir tatt aller mest hensyn mht til ønsker om arbeidstid, tilrettelegging, de som får mest fri i påske osv, de som får bytte feriepulje, det er jammen de som klager mest og. |
|
|
|
|
#12 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Innimellom lurer jeg på om at hvis du også hadde begynt å klage, så hadde du fått de samme "fordelene" du også. Det er innimellom fristende å prøve.
|
|
|
#14 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Gruffetråd #19Jeg gruffer over at alt som ikke er solgt etter loppemarked kastes (det har jeg i alle fall blitt fortalt av tre ulike loppemarkedarrangører, men jeg kan selvsagt ikke vite hva andre enn disse gjør) og det overrasket meg veldig da jeg først fikk vite om det. Jeg lurer oppriktig på hvorfor? Jeg vet at minst to av disse arrangørene har stor lagringsplass og tar i mot lopper hver uke gjennom hele året så hvorfor kan ikke bare usolgte lopper fraktes tilbake på lager og så prøver man igjen neste gang? Vi har ofte gitt ting vi ikke trenger til loppemarked og tenkt at det er en god gjerning som støtter arrangørene samt at gjenbruk er bra, men når jeg ikke kan vite om tingene faktisk får nye hjem eller går i søpla dagen etter så mister jeg lysten til å gi til loppemarked.
|
|
#15 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Gruffetråd #19God bedring, Fjols.
|
|
#16 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Gruffetråd #19God bedring Fjols |
|
|
|
|
#17 |
|
Hertuginne
|
Sv: Gruffetråd #19Det her er egentlig i-landsgruff, men i-landsgruff er også gruff. Vi har tre mulige måter å komme fra hovedveien og inn til huset vår, så man skulle tro at vi var godt dekket. Men nå har kommunen bestemt at de endelig skal ferdigstille arbeidet de begynte på i mai med å fikse drenering langs veien, og som de lot stå brakk i to måneder over sommeren med tilsvarende hull i veien og slalomkjøring. Det betyr at ene innkjørselen nå er sperret av en gravemaskin og en lastebil. Null stress, vi har jo to til, ja? For nei, det har vi ikke, for der har noen andre bestemt seg for å grave opp for å legge kabler, så der er det sperret i begge retninger. Dette arbeidet var tenkt gjort i fjor høst, og ble varslet da. Så da er det jo greit å bare sette i gang nå uten å varsle på nytt.
|
|
#18 |
|
ctrl+z
|
Sv: Gruffetråd #19I dag er jeg pisslei egen form. Alle begrensningene formen og kroppen gir gjør at jeg føler meg totalt innestengt. Det hjelper ikke å bli utsatt for tre sider med «fornøyd bare kroppen virker»-taler.
|
|
#19 |
|
|
Det skjønner jeg på en måte, men på den andre siden kan du også se det som en støtteerklæring om at det er veldig veldig forståelig at det går hardt utover psyken når den ikke virker. Har møtt mange hundre som sliter med at hodet og/eller kroppen ikke virker som man skulle ha ønsket. Og felles er at det er utrolig energitappende. Ikke nødvendigvis at hver enkelt "vondt" trenger å være så grusom heller,men at man absolutt hele tiden må forholde seg til det. Så klem til deg! |
|
|
![]() |
|
|