Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva ser du på Netflix nå?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-04-19, 13:43   #1
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Jeg ser på iZombie. Hilsen Neket, 14 år. Kidsa ser sammen med meg, enda de har sett det før.

Jeg og mannen ser på 11.22.63, riktignok ikke på Netflix, den ligger i Fox-arkivet hos telenor kabel-TV. Anbefales så langt, vi har bare sett to episoder. Jeg har avbestilt kabel-tv, så vi forter oss alt vi kan å se resten før det forsvinner.

Neket er ikke aktiv  
Gammel 02-04-19, 13:57   #2
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 59
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Jeg ble skikkelig lang i maska da jeg oppdaget at After Life bare hadde seks episoder. Jeg som trodde jeg skulle kose meg utover våren. Heldigvis god nyhet i helga da, om ny sesong.

Gammel 02-04-19, 19:08   #3
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så første episode av After Life i går, ble skuffet, hadde kanskje for store forventninger. Tar den seg opp eller er det bare ikke min greie?

Gammel 03-04-19, 08:54   #4
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katinka, her.

Så første episode av After Life i går, ble skuffet, hadde kanskje for store forventninger. Tar den seg opp eller er det bare ikke min greie?

Jeg syns den bare blir bedre og bedre når du blir mer kjent med personene, men jeg utelukker jo ikke at det muligens ikke er din greie.

Gammel 05-04-19, 22:27   #5
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Jeg syns den bare blir bedre og bedre når du blir mer kjent med personene, men jeg utelukker jo ikke at det muligens ikke er din greie.

Det synst eg og. Eg lo høgt innimellom og grein litt av og til. Syntes den var nydelig.

Gammel 03-04-19, 23:59   #6
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katinka, her.

Nei, jeg syntes ikke den tok seg opp. Syntes den var forutsigbar og lite nyskapende.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv  
Gammel 02-04-19, 19:49   #7
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Vi har startet på den nye sesongen av Billions på HBO Giamatti, Siff og Lewis er bare eksepsjonelt rå.

Gammel 03-04-19, 22:45   #8
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Vi har startet på den nye sesongen av Billions på HBO Giamatti, Siff og Lewis er bare eksepsjonelt rå.

Enig, mandager har plutselig blitt en god dag! Og jeg oppdaget ikke den nye sesongen før det lå to episoder ute!

Anbefaler også ny sesong med Luther! (Bør sees fra begynnelsen!)

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv  
Gammel 04-04-19, 08:07   #9
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Enig, mandager har plutselig blitt en god dag! Og jeg oppdaget ikke den nye sesongen før det lå to episoder ute!

Anbefaler også ny sesong med Luther! (Bør sees fra begynnelsen!)

Luther hvor?

Jeg ser workin moms, den er fornøyelig! Korte, morsomme episoder. artige damer!

Gammel 06-04-19, 00:32   #10
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Jeg ser workin moms, den er fornøyelig! Korte, morsomme episoder. artige damer!

Jeg likte den veldig godt. Anbefaler også The Let Down på Netflix. Litt samme tema. Herregud så glad jeg er for å være ferdig med småbarnsperioden.

Gammel 03-04-19, 23:40   #11
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Har startet på After Life idag og liker den godt.

Gammel 04-04-19, 12:25   #12
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Har startet på After Life idag og liker den godt.

Og så den ferdig idag.

Gammel 04-04-19, 00:09   #13
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

After Life var en veldig nedtonet og enkel historie, men den traff meg.

Gammel 04-04-19, 10:25   #14
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Netflix

Gammel 04-04-19, 10:56   #15
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men HERREGUDNÅERDETSNART GAME OF THRONES!

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv  
Gammel 06-04-19, 19:51   #16
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Men HERREGUDNÅERDETSNART GAME OF THRONES!

Omg, her har mann og mellombror nedtelling. Jeg skjønte ingenting av de tallene de mumlet om, men det var nedtelling tydeligvis. Har fått med meg at den slippes kl. 03.00 om natten...

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv  
Gammel 04-04-19, 14:11   #17
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Så magisk at det er nye episoder med Luther mens vi venter på GOT!

Gammel 06-04-19, 08:20   #18
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Buffy ligger på Netflix.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 06-04-19, 09:20   #19
Albertine
Bør lage seg en tittel selv

Albertine sin avatar

Medlem siden: Oct 2014
Blogginnlegg: 38
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ser Buffy på Viaplay.

Gammel 06-04-19, 10:24   #20
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Vi sliter oss gjennom Designated Survivor sesong 2....

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:15.