Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Serieanbefaling: Skam

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-05-16, 10:31   #661
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Hva betyr SHIPPING??

At ein ønske nokon skal bli saman.

Gammel 26-05-16, 10:31   #662
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Hva betyr SHIPPING??

At man heier på at de skal bli et "relationship".

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 26-05-16, 11:37   #663
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Takk takk :-)

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv  
Gammel 27-05-16, 09:13   #664
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

#fredagklokken17

Gaia er ikke aktiv  
Gammel 27-05-16, 09:17   #665
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sett denne? Prima! http://pappahjerte.blogg.no/14623039..._suvatnes.html

Gammel 27-05-16, 09:37   #666
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Sett denne? Prima! http://pappahjerte.blogg.no/14623039..._suvatnes.html

Herlig!

Gammel 27-05-16, 09:46   #667
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Spot on!!

Gammel 27-05-16, 10:46   #668
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Fy flate, FP. Dere lurte meg innpå dette, altså, og nå har jeg brukt de siste dagene til å komme ajour og nå er livet meningsløst før neste oppdatering kommer. Damn, altså.

*lettlurt*

banana er ikke aktiv  
Gammel 27-05-16, 10:58   #669
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Jeg har også latt meg påvirke.
Har sett to snutter. Den første der Noora og storebroren sitter på kafè og hun ramser opp sine rettigheter. Så måtte jeg se en med at de var med på rulling på russebuss og så har jeg sett de smsène der hun venter på svar..

Jeg skjønner jo at vi 40-50åringer blir hektet. Det er skikkelig mimring fra tenårene. LAnge pauser mellom når de snakker sammen, alt går tregt og masse klining og mye frem og tilbake med kjærestegreier som egentlig bare er tull.

Gammel 27-05-16, 16:07   #670
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nok en svak sjel

Og jeg er herved 15år og forelska i Wilhelm.

Gammel 27-05-16, 16:16   #671
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville aldri falt for William som tenåring. Jeg har aldri falt for badboys (hva er tiltrekkende med usikkerhet?) - men det føler jeg meg nesten helt alene om.

Gammel 27-05-16, 16:17   #672
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

Blir vel et klipp i dag klokka fem vel?

Gammel 27-05-16, 17:33   #673
Daisy

Daisy sin avatar

Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sikkert et tragisk klipp klokken fem ja. Har ikke troen.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv  
Gammel 27-05-16, 17:36   #674
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har egentlig mistet litt interessen den siste uka. Det er jo ikke akkurat unormalt å vente en uke på et program, og det er litt "too much" med alt maset. Synes jeg da.

Anne C er aktiv nå  
Gammel 27-05-16, 17:55   #675
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pebbles, her.

Jeg ville aldri falt for William som tenåring. Jeg har aldri falt for badboys (hva er tiltrekkende med usikkerhet?) - men det føler jeg meg nesten helt alene om.

Ikke jeg heller. Uavhengig av alder har jeg aldri vært interessert i noen som ikke viser interesse tilbake, annet enn litt overfladisk betatthet.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 27-05-16, 18:11   #676
Anne C

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pebbles, her.

Jeg er gift med en badboy-ish fyr. Men han var ikke sånn "fuckboy", bare bad på andre måter. Jeg var en som aldri gjorde noe galt, og mamma holdt på å dø når jeg ble sammen med han i 3. klasse. Han er veldig lite bad i dag da.

Anne C er aktiv nå  
Gammel 27-05-16, 18:17   #677
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

Anbefale alle å løpe inn og sjå!

Gammel 27-05-16, 18:22   #678
Daisy

Daisy sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Ikke jeg heller. Uavhengig av alder har jeg aldri vært interessert i noen som ikke viser interesse tilbake, annet enn litt overfladisk betatthet.

Men DET er jo ikke slik man vil definere William?

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv  
Gammel 27-05-16, 18:23   #679
Daisy

Daisy sin avatar

Standard

Hvis jeg ser tilbake på de jeg falt for var det en veldig god blanding av diverse.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv  
Gammel 27-05-16, 18:30   #680
Anne C

Anne C sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Anbefale alle å løpe inn og sjå!

Jeg hadde vært så sykt forelska i William hvis jeg var 16 år!

Anne C er aktiv nå  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:10.