|
|
#662 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Siden vi kom hjem fra ferie i ettermiddag, så ble det pizza fra Dolly på oss idag. |
|
|
|
|
#663 |
|
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?I dag hadde vi hjemmelaget pizza, og snart blir det lun eplekake med is til dessert.
|
|
#664 |
|
Kald på føttene
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Kyllingsalat på tre av oss, mens toåringen raskt erklærte at kylling var æsjebæsj (takk til barnehagen for den lærdommen!), og åt to skjeer mais før hun var ferdig.
|
|
#665 |
|
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?
Det ble middag hos venninne i stedet, sodd. Første gang jeg har smakt det, kjempegodt. Hun er trønder.
|
|
#666 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?I går hadde vi den kylligsuppa som har blitt omtalt her inne og i dag laget mannen hjemmelaget pizza.
|
|
|
#667 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Kurdisk mat i dag: Kylling, småpoteter og ris med en fantastisk sjysaus med løk.
|
|
#668 |
|
Passiv
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Hakke peiling. Sjokolade kanskje? |
|
|
#669 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?I dag lagde jeg pai med løk, paprika, skinke, tomat og ost. Det var kjempegodt |
|
|
|
|
#670 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Vi er helt ute å kjøre. Hjemmelaget pizza både lørdag og søndag, take-away-junk i går (kebab i noe som så ut som hjemmebakt pita til meg, første kebaben på ti år og den var faktisk veldig god, fish & chips til Ungen). I dag har vi spist ute, cæsarsalat til meg og vegetarsalat med grillede grønnsaker og feta til henne, brød og aioli til begge. Jaja. |
|
|
|
|
#671 |
|
Tankefull
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?I går hadde vi fiskegrateng og revet gulrot. Fikk endelig laget en en fiskegrteng som ungene likte like godt som Findus sin. Trikset var visst veldig mye saus.
|
|
#672 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Vi er på ferie hos svigers og der skal vi ha kjøttkaker med kålstuing i dag (deilig å ikke ha ansvar for middagen).
|
|
#674 |
|
Hjuleglede
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Ovnsbakte grønsaker og kalkunbryst fylt med oliven og soltørket tomat. Føler meg alltid skrekkelig flink når jeg lager middag når vi er på ferie. |
|
|
|
|
#675 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?
Vi hadde middagsgjester i dag, og reprise på denne middagen. Jeg har litt dilla på den salaten. |
|
|
|
|
#676 |
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Kyllingfileer stekt i ovnen med serranoskinke på. Poteter, grønnsaker og saus til. |
|
|
|
|
#677 |
|
Curlingkone
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Her hadde vi tynne skiver av svinefilet, vendet i persille, salt og pepper. Tagliatelle med purre, gulrot og en dæsj matfløte og krydderier som tilbehør. Nam!
|
|
#678 |
|
biffvase
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Enkelt i dag; pai med chevre-, squash- og baconfyll, salat ved siden av.
|
|
|
#680 |
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?I går hadde vi svigermors fantastiske fiskegrateng. |
|
|
![]() |
|
|