Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-09-08, 19:18   #661
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Opprinnelig lagt inn av Grey, her.

Jeg blir litt oppgitt av all denne fjasingen sent på kveldstid. Har dere ikke et liv? Bør dere ikke legge dere tidlig? Jeg har jo ambisjoner om å gjøre det, men det er ikke lett når dere oppfører dere slik at jeg føler jeg må være her og passe på. :Oppgitt:

For øvrig har jeg noen rødprikker til overs hvis noen er nødne. :sjennerøs:

Det er på kveldstid det skjer vettu, Grey.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-08, 21:04   #662
Grey
sangfugl
 
Grey sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: For det meste sofaen. Av og til stolen.
Innlegg: 447
Blogginnlegg: 57
Grey er litt kulGrey er litt kulGrey er litt kul
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?



Jeg tror jeg må bytte jobb. Jobbingen vil jo unektelig gå utover FP-tiden min.

__________________
Jeg har gitt ordre om å vekkes når som helst dersom nasjonens sikkerhet er truet, selv om jeg sitter i et møte.
- Ronald Reagan -
Grey er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-08, 21:09   #663
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Opprinnelig lagt inn av Grey, her.



Jeg tror jeg må bytte jobb. Jobbingen vil jo unektelig gå utover FP-tiden min.

Bør jeg snu døgnrytmen til Lille slik at jeg kan bruke mer tid på FP?

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-08, 21:20   #664
Grey
sangfugl
 
Grey sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: For det meste sofaen. Av og til stolen.
Innlegg: 447
Blogginnlegg: 57
Grey er litt kulGrey er litt kulGrey er litt kul
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Ja, selvsagt. Har du ikke gjort det allerede? Her i huset har vi skolebarn, og hadde det ikke vært for det, så skulle de fått .... eh... ja, jeg vet ikke.... sovet hele døgnet, kanskje?

__________________
Jeg har gitt ordre om å vekkes når som helst dersom nasjonens sikkerhet er truet, selv om jeg sitter i et møte.
- Ronald Reagan -
Grey er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-08, 21:25   #665
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Opprinnelig lagt inn av Grey, her.

Ja, selvsagt. Har du ikke gjort det allerede? Her i huset har vi skolebarn, og hadde det ikke vært for det, så skulle de fått .... eh... ja, jeg vet ikke.... sovet hele døgnet, kanskje?

Jeg jobber med saken!

Åh om de bare kunne sove et helt døgn innimellom.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-08, 21:32   #666
Kneazle
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Fjaser dere igjen?!

  Svar med sitat
Gammel 29-09-08, 21:55   #667
Grey
sangfugl
 
Grey sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: For det meste sofaen. Av og til stolen.
Innlegg: 447
Blogginnlegg: 57
Grey er litt kulGrey er litt kulGrey er litt kul
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Vi fjaser aldri.
Vi har en seriøs diskusjon gående om hvilke arbiedstider og døgnrytmer som harmonerer best med mest mulig FP-tid.

__________________
Jeg har gitt ordre om å vekkes når som helst dersom nasjonens sikkerhet er truet, selv om jeg sitter i et møte.
- Ronald Reagan -
Grey er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-08, 00:18   #668
Meo
What?!
 
Meo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 31
Meo har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Kjenner jeg kommer til å bli like avhengig av dette som NM

__________________
Alene med Vakreste født 09.01.06
In løøøv i ny mann
Meo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-08, 00:31   #669
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Opprinnelig lagt inn av Meo, her.

Kjenner jeg kommer til å bli like avhengig av dette som NM

Slapp av. Det blir mye verre enn NM. NM er for nybegynnere vettu.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-08, 00:38   #670
Meo
What?!
 
Meo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 31
Meo har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Mhm.... Måtte liksom bli litt varm i trøya der, før jeg turte å begi meg over her Men nå er jeg her og jeg er her for å bli

__________________
Alene med Vakreste født 09.01.06
In løøøv i ny mann
Meo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-08, 02:52   #671
Maylen
På lukket avdeling
 
Maylen sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Innlegg: 1.430
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Håper du forblir bli(d).

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-08, 08:08   #672
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

I dag følte jeg for å gi en rød prikk for hinting og spydigheter.

__________________
Sitat vimjer: Line* er en tålmodig sjel.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 00:50   #673
Lommelun
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 573
Lommelun er litt kulLommelun er litt kul
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Dersom man er en så sart sjel at man ikke tåler en rød prikk bør man kanskje la være å delta på et forum der disse skumle røde faktisk kan dukke opp på kontrollpanelet?

Ifølge din "rødprikk-terminologi" så kunne jeg lett slengt en rødprikk til deg fordi jeg er uenig...

Det blir for dumt!

Lommelun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 01:24   #674
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.650
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

På an igjen ...

Hva med å sjekke dato på forrige innlegg, Lommelun?

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 03:26   #675
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.133
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Opprinnelig lagt inn av Lommelun, her.

Ifølge din "rødprikk-terminologi" så kunne jeg lett slengt en rødprikk til deg fordi jeg er uenig...

Det blir for dumt!

For dumt? Om du er uenig eller negativ til et innlegg jeg skríver, så gi meg gjerne en rød. For meg er det kun en tilbakemelding, og om at du ikke deler mitt syn i en sak, så er det er faktisk helt greit.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 09:06   #676
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

er relativt dårlig til å prikke egentlig. prøver å huske på å grønnprikke innimellom, men det går litt fort i blant.. har rødprikket et par ganger og da har det helst vært fordi noen har vært frekke eller veldig usaklige... har selv fått mange rødeprikker, noen skjønner jeg, og tar til etterretning, andre er litt hevnaktige og slikt syns jeg bare er teit.. selv om jeg sikkert har gjort det selv en gang eller to.

prikkesystemet er jo bare morsomt.. man tar det med en klype salt.

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 09:42   #677
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

På an igjen ...

Hva med å sjekke dato på forrige innlegg, Lommelun?



Spiller ingen rolle det, Nabojenta - agenten er tilpasningsdyktig og hiver seg inn i diskusjonen som om det slett ikke hadde gått tre år iden den ble avsluttet.

Evig aktuelt tema.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 09:45   #678
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Prikker blir da aldri et avsluttet tema!

Jeg reagerer ikke på røde prikker, men på noen av kommentarene.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 11:41   #679
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 11:47   #680
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.420
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når gir dere rød prikk, og hva skal til?

Opprinnelig lagt inn av Meo, her.

Mhm.... Måtte liksom bli litt varm i trøya der, før jeg turte å begi meg over her Men nå er jeg her og jeg er her for å bli

Åkei.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
klassiker, rødprikking


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no