Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Denne bloggen... Hva tenker du?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-09-13, 18:27   #661
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Korfor er eg ikkje overraska?


Nei jeg håper jo innerst inne at ingen blir overraska over det.

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-13, 18:30   #662
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.215
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?

Jøss, hvor er denne boka gitt ut og solgt?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-13, 18:33   #663
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.465
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jøss, hvor er denne boka gitt ut og solgt?

Forlaget var vel "hemmelig",altså,det var bare han som skulle ha skrevet den som visste hvilket forlag han brukte,og han skulle gi den ut selv. Derfor måtte folk forhåndsbetale boka,så han fikk finansiert trykking.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-13, 20:06   #664
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?

Nice!

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-13, 21:15   #665
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.421
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?

Nei, å, nei. Nå ble jeg overrasket.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-13, 21:20   #666
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.151
Blogginnlegg: 40
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?

Det kommer litt an på hvordan man velger å definere "dum", men det slo meg er at dum er han ikke. Derimot er det flust av dumme, godtroende mennesker.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-09-13, 21:28   #667
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.215
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?

Det er flere måter å være dum på.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-13, 21:42   #668
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?

At det går an å være så naiv og falle for sånne åpenbare løgnhistorier gang på gang på gang. Jeg fatter det bare ikke...

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-13, 21:46   #669
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.465
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

At det går an å være så naiv og falle for sånne åpenbare løgnhistorier gang på gang på gang. Jeg fatter det bare ikke...

Ikke jeg heller. Det går vitterlig ikke an å være så vanvittig uheldig at absloutt alt faller i grus samme uka, jeg skjønner ikke at folk er så godtroende.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-13, 21:49   #670
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.151
Blogginnlegg: 40
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Det er flere måter å være dum på.

Misforstå meg rett, jeg blir ikke videre imponert av han. Men han får folk på kroken og svindler til seg penger.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-09-13, 21:52   #671
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

At det går an å være så naiv og falle for sånne åpenbare løgnhistorier gang på gang på gang. Jeg fatter det bare ikke...

Jepp, jeg fatter det heller ikke.
At folk kan la seg lure gang på gang i samme gata.

Her er det vel følelsene han har spillt mye på, altså blanda inn 2 barn, som gjør at det kanskje har truffet flere. Eller at mange har kunne relatere seg med fattigdom.

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-13, 22:10   #672
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.201
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?

For en erkedust.

Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-13, 22:12   #673
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.215
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?

Dette luktet jo lureri fra første stund, jeg fatter ikke at folk biter på sånt og virkelig sender penger og ting.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-13, 22:16   #674
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?

Det finnes helt sikkert en helt naturlig forklaring at han ikke har klart å levere boken til de som har bestilt.

Bodde ikke denne mannen i Bergen?
Han var sikkert på vei til forlaget med boken for å få den trykket, han måtte gå, fordi bilen hadde streiket, penger til bussen hadde han heller ikke og på vei til forlaget kom det ett kraftig regnvær, men han klarte ikke å løpe i le fordi han har så store hull i skoene sine og mens han stotret seg frem i regnværet så kjørte det en trailer forbi han og sprutet opp masse vann fra en vanndam og druknet hele manuset hans. - Kan være en forklaring.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-13, 22:22   #675
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.031
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?

... Og alt er selvsagt NAV spesielt, og Staten generelt sin feil. Hadde de bare hjulpet han skikkelig hadde han hatt råd til en skikkelig trygg og driftssikker bil å kjøre barna sine og seg selv rundt tørrskodd i håpløst regnfulle Bergen, og da hadd folk fått boken de hadde betalt for .

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-13, 22:44   #676
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.086
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Det finnes helt sikkert en helt naturlig forklaring at han ikke har klart å levere boken til de som har bestilt.

Bodde ikke denne mannen i Bergen?
Han var sikkert på vei til forlaget med boken for å få den trykket, han måtte gå, fordi bilen hadde streiket, penger til bussen hadde han heller ikke og på vei til forlaget kom det ett kraftig regnvær, men han klarte ikke å løpe i le fordi han har så store hull i skoene sine og mens han stotret seg frem i regnværet så kjørte det en trailer forbi han og sprutet opp masse vann fra en vanndam og druknet hele manuset hans. - Kan være en forklaring.

Hehe. Det der minner stygt om den historien en i klassen min leverte da han skulle forklare hvorfor særemnet ikke var ferdige når det skulle. Hvor kommer disse opplysningene fra da, om at han har svindlet disse menneskene?

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-13, 22:47   #677
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Hehe. Det der minner stygt om den historien en i klassen min leverte da han skulle forklare hvorfor særemnet ikke var ferdige når det skulle. Hvor kommer disse opplysningene fra da, om at han har svindlet disse menneskene?

Facebook siden hans.

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-13, 23:12   #678
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.086
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?

Har han skrevet det selv at han har svindlet? Hehe.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-13, 23:16   #679
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Har han skrevet det selv at han har svindlet? Hehe.

Hehe nei.
Men det er ingen som har fått boken de har bestilt.
Og fyren er som sunket i jorden.

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-13, 23:20   #680
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?

Utdrag fra bloggen:

Sitat:

...det viktigste jeg har gjort er å skrive boken min. Den er nesten ferdig nå. Det gjenstår kun korrekturlesing og noen små justeringer. Så håpet mitt er at den skal gå i trykken i slutten av neste uke. Boken gir jeg ut uten et vanlig forlag. Det vil si at jeg tar meg av korrekturlesing, salg og alt annet som har med boken selv. Så foreløpig jeg avtalt et opplag på 200 bøker. Det er derfor mulig å forhåndsbestille ved å sende en mail til pappatil02@gmail.com. Boken koster 149,- kr stk.

Slik jeg leser bloggen skulle boken etter planen trykkes i uke 19, vi er nå i uke 37, dvs. 18 uker. Jeg vet ikke hvor lang leveringstid det er på trykking av bøker, men 18 ++ uker er kanskje normalt?

:jeg har ikke kjøpt bok:

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no