|
|
#641 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag IIVi har spist Toro Amerikansk gryte i båten, og det var nydelig. Tilsatte ekstra ris, og en boks med kidneybønner, og nybakt grovbrød med smør til. Merkelig hvor godt noe så simpelt kan smake ute i det fri. |
|
|
|
|
#642 |
|
:)
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag IIKyllingsalat
|
|
|
#643 |
|
*_*
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag III kveld er jeg gressenke med kun et barn og får besøk av venninne. Når barna har lagt seg skal vi spise krydrede kyllingstrimler, tzatziki, tabbouleh og chablis til.
|
|
|
#644 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag IISataykylling med fullkornsnudler og woket squash, champignon, løk og gulrøtter. Og selvsagt med sataysaus til. |
|
|
|
|
#646 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag IIBacalao. |
|
|
|
|
#647 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag III dag har jeg servert hjemmelagd pizza hvis man tøyer begrepet hjemmelaget litt. Peppes har laget bunnen (som rulles ut på stekeplata), Peppes står også for kjøttbollene og pepperonien jeg putter på. Det er forresten bare knerten som spiser kjøttbollene, men han spiser dem ALLE.
|
|
|
#648 |
|
Passiv
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag IIMinestronesuppe og pannekaker. |
|
|
#649 |
|
Ferdig!
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag IIVi voksne har spist marinert laksefilet fra REMA, med salat og pasta med pesto. |
|
|
|
|
#650 |
|
Blekksprut
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag IIVi har grillet i dag. En ferdig marinert svin indrefilet fra Gilde, noen pølser og maiskolber. Hjemmelaget potetsalat og tomatsalsa som tilbehør. |
|
|
|
|
#652 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag IIGrillmat: Grillspyd med chilimarinert svinekjøtt, bacon, bratwurst, cherrytomat, løk og paprika.
|
|
#653 |
|
Erfaren
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag IIFinnebiff med gulrot og ris.
|
|
#655 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag II
|
|
|
|
|
#657 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Mannen min også, jeg holder på å krepere av utålmodighet når jeg kjenner lukta bre seg. I dag skal vi ha pizza til Lost-finalen.
|
|
#658 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag IIgrillet svine indrefilet med papayasalat. og kanskje noe poteter til gjestene? syns man det er rart å ikke få poteter,brød eller pasta? Jeg er ikke helt i sync med rådende regler for vanlig kosthold.
|
|
#659 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Jeg ville nok hatt poteter, ris, pasta eller brød til gjester ja, eller kanskje potetsalat? Det er jo godt til grilling. Mange synes det hører med til måltidet så jeg serverer det. Svigers er jo feks. fettfobikere, og kan finne på å invitere oss på full kjøttkakemiddag, uten saus - fordi de slanker seg.
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer. Sist redigert av Dixie Diner : 24-05-10 kl 13:57. |
|
|
|
|
#660 |
|
Type R ;)
Hvor: Nord
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag IIVi bruker nestan aldri noe til grillmat. Kanskje av og til baktpotet eller potetsalat.
|
![]() |
|
|