Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 7

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-01-10, 11:46   #641
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Opprinnelig lagt inn av Ullvott, her.

Masse fint der ja, men litt utenfor mitt budsjett for tiden.

mettemøller, mye fint ja, og dyrt, i store str..... iallefall av det jeg kunne ha tenkt meg.... ja,ja penger spart...

ItsOnlyMe er ikke aktiv  
Gammel 22-01-10, 12:04   #642
Hilda
Sugaraddict!

Hilda sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Nord
Blogginnlegg: 2
Hilda er populærHilda er populærHilda er populærHilda er populær
Standard

åååå,møller klærne
Jeg har ikke råd til sånt, tror jeg må begynne å selge meg selv snart.
Jeg prøve for øyeblikket og smiske meg til en chill Norway på 40% hos min kjære

Sist redigert av Hilda : 22-01-10 kl 12:10.
Hilda er ikke aktiv  
Gammel 22-01-10, 16:03   #643
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har bestilt denne fra Odd Molly. Gleder meg til å bruke den etter fødselen i mars.

Ina er ikke aktiv  
Gammel 22-01-10, 16:19   #644
Hilda
Sugaraddict!

Hilda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ina, her.

Jeg har bestilt denne fra Odd Molly. Gleder meg til å bruke den etter fødselen i mars.

ååh den var fin. Hva kostet den?
Tror jeg må begynne og spare, så kan jeg kjøpe den når jeg har gått ned noen kg.

Hilda er ikke aktiv  
Gammel 22-01-10, 16:21   #645
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hilda, her.

ååh den var fin. Hva kostet den?
Tror jeg må begynne og spare, så kan jeg kjøpe den når jeg har gått ned noen kg.

1300 danske kroner betalte jeg.

Ina er ikke aktiv  
Gammel 22-01-10, 16:30   #646
Hilda
Sugaraddict!

Hilda sin avatar

Standard

ok, det var jo ikke sååå mye.
Dette blir slanke belønningen min=D

Hilda er ikke aktiv  
Gammel 22-01-10, 16:56   #647
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Endte opp med denne vesten fra cc copenhagen også (Et kupp fra finn). Tror denne damen har en av de fineste motebloggene jeg har sett. www.hildecarmablogg.no

morgana er ikke aktiv  
Gammel 22-01-10, 17:18   #648
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Tunika til meg selv

Denne kom i dag! SUPERGOD!

Den ser hvit og grønn ut på bildet synes jeg (?), men den var hvit og blå. Men veldig fin og kjempegod på. :fornøyd:

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 22-01-10, 17:19   #649
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Standard

Den ser hvit og grønn ut på bildet synes jeg (?), men den var hvit og blå. Men veldig fin og kjempegod på. :fornøyd:

Kjempefin! Hvordan var den i størrelsen?

Ina er ikke aktiv  
Gammel 22-01-10, 17:23   #650
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjempefin! Hvordan var den i størrelsen?

Ikke liten iallefall? Jeg bestilte str L - og det står at det er 42. Jeg er nok mer en 44 oventil nå vil jeg påstå, men samtidig ser jeg at jeg kan ha denne om 10 kg også. Med slikt stoff gjør det ikke noe om de er litt romslige heller.

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 22-01-10, 17:39   #651
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Standard

Ikke liten iallefall? Jeg bestilte str L - og det står at det er 42. Jeg er nok mer en 44 oventil nå vil jeg påstå, men samtidig ser jeg at jeg kan ha denne om 10 kg også. Med slikt stoff gjør det ikke noe om de er litt romslige heller.

Høres bra ut! Er tunikaen såpass lang at man ikke trenger bukse under? (Holder det med strømpis/tights?)

Ina er ikke aktiv  
Gammel 22-01-10, 17:44   #652
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg prøvde nylig den tunikaen. Jeg er 44 i overkroppen, og XL hang som en melsekk. L var passe bred, men båndet kom midt over puppene. Dermed kjøpte jeg Mette Møller kjole istedenfor, og er fornøyd med det.

Hvis du ikke er altfor lang, kan du nok ha den som kjole. Til meg, som er 1.79, er den tunika.

Forresten så jeg den på to stykker på jobben i går. Begge hadde den som kjole.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv  
Gammel 22-01-10, 17:45   #653
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Høres bra ut! Er tunikaen såpass lang at man ikke trenger bukse under? (Holder det med strømpis/tights?)

Jeg ville nok ikke gjort det, den er mer som en lang genser. Skal legge inn et bilde

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 22-01-10, 17:46   #654
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Jeg ville nok ikke gjort det, den er mer som en lang genser. Skal legge inn et bilde

Litt utydelig men... Jeg er 176 cm.

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 22-01-10, 17:46   #655
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Aha - da var det nok kjolemodellen jeg prøvde.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv  
Gammel 22-01-10, 17:57   #656
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Den var veldig fin til deg Nessie!!

Forresten, du var veldig fin på håret nå.

Gammel 22-01-10, 19:21   #657
Neados
Superduperaktiv

Neados sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Neados er litt kulNeados er litt kulNeados er litt kul
Standard

Den var nydelig

Neados er ikke aktiv  
Gammel 22-01-10, 20:32   #658
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Ja, den er superfin! jeg har en kjole i rosa. I rolmjule varmet jeg meg inntil en peisovn, med den følgen at baken på kjolen smeltet... :snufs: Nå er kjolen blitt genser.
Du, Nessie: hvordan er klesbudsjettet om dagen?

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv  
Gammel 22-01-10, 20:35   #659
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

.
Du, Nessie: hvordan er klesbudsjettet om dagen?

Sprengt.
Men jeg fikk utbetalt feriepenger i januar (for i fjor) - så jeg hadde litt ekstra. Men husk at 1/2 parten av det jeg legger ut her er ting jeg sender i retur igjen da.

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 22-01-10, 20:37   #660
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sprengt.
Men jeg fikk utbetalt feriepenger i januar (for i fjor) - så jeg hadde litt ekstra. Men husk at 1/2 parten av det jeg legger ut her er ting jeg sender i retur igjen da.

Jeg har full forståelse for behovet for fornyelse i garderoben, altså!!

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:54.