Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Interiørshoppingtråden

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-11-09, 17:07   #641
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av TheVoice, her.

Stliig stoffbilde!

Jeg er på jakt etter en fin, litt stram, grå sofa..... Anyone? Helst litt lysere grå...

Ikea sin KRAMFORS i lyys grå?

Eller Plaza ved Bohus?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 14-11-09, 17:20   #642
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Vi har denne:
Hjellegjerde Mantovani

Gammel 17-11-09, 15:19   #643
TheVoice
priiiima donna

TheVoice sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Åh, den siste der var akkurat sånn som jeg tenkte...

men hellegjerde...kosta pæng sikkert

Men man fortjener vel en skikkelig sofa i nytt hus?

Gammel 21-11-09, 18:26   #644
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har vært avstandsforelsket lenge og nå er den min Sort og med plass til fire lys

Denne elektriske adventsstaken fra Åhlens ble også med meg hjem på dagens shoppingtur

Gammel 21-11-09, 23:52   #645
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Gammel 26-11-09, 16:35   #646
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har handla en del nytt i dag.

To slike lamper, på spesialtilbud på IKEA i dag.

Og 12 kjøkkenglass:

Og nytt sengetøy:

Og litt juletrepynt:

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 26-11-09, 16:36   #647
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

cilen er ikke aktiv  
Gammel 26-11-09, 16:38   #648
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Fine ting kokosbolle. Minner meg på at jeg har lyst på noe nytt sengetøy. Det du hadde der var kjempefint!

cilen er ikke aktiv  
Gammel 26-11-09, 16:42   #649
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

Fine ting kokosbolle. Minner meg på at jeg har lyst på noe nytt sengetøy. Det du hadde der var kjempefint!

Takker! Jeg ble så glad for at jeg fant de lampene, de passet så godt inn i stua vår som var altfor mørk.

Og sengetøy var det et stort behov for også, og siden vi har IKEA-størrelse på dobbeldyna vår må vi jo også handle trekk der.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 26-11-09, 16:44   #650
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Selma, her.

Jeg har vært avstandsforelsket lenge og nå er den min Sort og med plass til fire lys

Denne elektriske adventsstaken fra Åhlens ble også med meg hjem på dagens shoppingtur

Hvor har du kjøpt de svarte, firkantede? De var fine.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv  
Gammel 26-11-09, 16:50   #651
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Åh, jeg lengter etter ny sofa, og det skal jeg få bare vi en eller annen gang selger huset neste år og kommer inn i nytt.
Da har jeg lyst på Sepia fra Bolia:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 868400009.jpg (43,3 KB, 17 visninger)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv  
Gammel 26-11-09, 19:20   #652
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Åh, jeg lengter etter ny sofa, og det skal jeg få bare vi en eller annen gang selger huset neste år og kommer inn i nytt.
Da har jeg lyst på Sepia fra Bolia:

Den har vi. Er veldig fornøyd.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv  
Gammel 26-11-09, 20:07   #653
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har kjøpt dette hjertet for å henge på ytterdøra.
Det er litt sånn "frostet", det kommer ikke så godt frem på bildet.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 26-11-09, 21:03   #654
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

Den har vi. Er veldig fornøyd.

Godt å høre! Den ser så myk og god ut med store puter.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv  
Gammel 26-11-09, 22:22   #655
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Godt å høre! Den ser så myk og god ut med store puter.

Mannen sovner i den sikkert 2 ganger i uka. Vi har fått plass til 9 personer i den (familie som tør å være tette, noen av dem barn).

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv  
Gammel 26-11-09, 22:24   #656
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Har kjøpt dette hjertet for å henge på ytterdøra.
Det er litt sånn "frostet", det kommer ikke så godt frem på bildet.

Kjempefin!

Jeg får hjemmelaget med svigermor. ()

Tangerine er ikke aktiv  
Gammel 26-11-09, 23:16   #657
sologmåne
Aktiv

Medlem siden: Apr 2008
sologmåne har et hav av muligheter foran seg
Standard

Å, denne er så fin!!
Hvor har du kjøpt den, Macky?

sologmåne er ikke aktiv  
Gammel 27-11-09, 08:33   #658
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

Mannen sovner i den sikkert 2 ganger i uka. Vi har fått plass til 9 personer i den (familie som tør å være tette, noen av dem barn).

Åhå, mannen min kommer ihvertfall til å sovne da, han kan ikke sitte et minutt i sånne gode stresslesser uten å sovne. Kanskje vi bør droppe det...

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv  
Gammel 03-12-09, 12:16   #659
kiki
Bør lage seg en tittel selv

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Skal pynte noen skoesker, og har bestilt dette papiret fra danske minimega:

Tok med denne plakaten og, til storebrors rom:

Gammel 03-12-09, 15:03   #660
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av kiki, her.

Skal pynte noen skoesker, og har bestilt dette papiret fra danske minimega:

Tok med denne plakaten og, til storebrors rom:

Limer du på med "vanlig" lim?

Tangerine er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:36.