Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige SHOPPING-tråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-11-06, 18:02   #641
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av marikken, her.

Og Gina Tricot har vel ikke kommet til Norge ennå det? Kjipe saker...

Tror det kommer ganske snart! I Grensen

Storm er ikke aktiv  
Gammel 19-11-06, 19:04   #642
tutta
Passiv

Standard

Den beige trenchcoaten er i str. 42( ble utsolgt i 40 mens jeg skulle betale )

Den sorte er i str. 40

Har reservert begge til Missa forløpig,skal gi tilbake meldig på hvilken/e som er igjen.
Klart jeg kan selge den til dere her inne istede for å sende i retur til hm

Gammel 19-11-06, 19:15   #643
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Fikk en iMac i julegave fra mine foreldre.
Yndlings-"hjemme"plaggene for tiden: mine H&M hettegensere !

Her og!!

Vært borte i helga, blant annet truffet Sol på Sunnmøre, småshoppa litt.. men bare nips naps.. ikke noe klær...

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 19-11-06, 19:17   #644
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Herlighet som dere shopper!

I dag har jeg forresten kjøpt meg flybilletter, skal til Oslo i februar.

Jeg har også Oslobilletter i februar

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 19-11-06, 19:43   #645
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

tutta; 42 er uansett for stort for meg, bruker 36 eller 38 i ytterjakker. De hadde én i 42 igjen da jeg var og handlet i forrige uke, og den prøvde jeg ikke en gang, så at den var for stor.

Claire er ikke aktiv  
Gammel 19-11-06, 19:43   #646
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av tutta, her.

Den sorte er i str. 40

Har reservert begge til Missa forløpig,skal gi tilbake meldig på hvilken/e som er igjen.

Jeg melder min interesse for den svarte!

LaBanga er ikke aktiv  
Gammel 19-11-06, 20:09   #647
tutta
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

tutta; 42 er uansett for stort for meg, bruker 36 eller 38 i ytterjakker. De hadde én i 42 igjen da jeg var og handlet i forrige uke, og den prøvde jeg ikke en gang, så at den var for stor.

Notert

Gammel 19-11-06, 20:09   #648
tutta
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Jeg melder min interesse for den svarte!

Notert

Gammel 19-11-06, 20:23   #649
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av tutta, her.

Den beige trenchcoaten er i str. 42( ble utsolgt i 40 mens jeg skulle betale )

Den sorte er i str. 40

Og jeg står i kø for den beige hvis den blir ledig!

emm er ikke aktiv  
Gammel 19-11-06, 20:41   #650
tutta
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Notert

Gammel 19-11-06, 21:28   #651
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Tutta, har du åpnet butikk? Jeg tar gjerne den hvite dunjakken i str. 40 jeg. Om du ikke har den i 40 tar jeg 42.

Gammel 19-11-06, 21:30   #652
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er først i køen!

Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 19-11-06, 21:44   #653
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Du bruker da ikke 42, bittelille venn?

Gammel 19-11-06, 21:57   #654
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Også interessert i den sorte

morgana er ikke aktiv  
Gammel 19-11-06, 23:07   #655
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Du bruker da ikke 42, bittelille venn?

Må jo bare si takk for det Men jeg kan bruke 42, disse er små i str. (Eller har jeg lagt meg ut Har ikke vekt, så neimen om jeg vet)

Venter veldig på hva som skjer her, vil så gjerne ha beige trenchcoat

emm er ikke aktiv  
Gammel 20-11-06, 00:32   #656
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

I dag har jeg shoppet mer på nett. Min tante og onkel reiser til familie i Florida i morgen, så da har jeg sørget for å sende litt varer de kan ta med seg hjem

På backcountry.com bestilte jeg dette (og sparte 1300 kr bare på jakka!):

North Face hooded Nuptse i brun

Dakine Knitwit lue i hvit og brun

Og på zappos.com håper jeg å få gjennom bestilling på disse til datteren min (men de må ha diverse kopier av kredittkort og id først...)

Ugg Le Kids Rockstar

I går kjøpte jeg Brio gåvogn (på tilbud hos Brio-leker til 199) i sort til T (han er så opptatt av vognene i bhg at jeg tror den vil falle i smak):

Gammel 20-11-06, 04:00   #657
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Kjempefint alt sammen, kiddo. Likte særlig lua.

Nå har jeg akkurat bestilt julegave til snuppa, denne Katvig-kjolen:

Også har jeg bestilt bursdaggave fra Amazon:

Gammel 20-11-06, 08:50   #658
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Kjempefint alt sammen, kiddo. Likte særlig lua.

Nå har jeg akkurat bestilt julegave til snuppa, denne Katvig-kjolen:

Også har jeg bestilt bursdaggave fra Amazon:

Stilig!

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 20-11-06, 12:30   #659
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mens jeg venter på å komme inn i noe av tøyet fra OM (si meg, må jeg slutte å spise sjokolade?), handler og handler jeg uten mål og mening til mine 3 håpefulle. Jeg har nå sørget for at Plastisock ikke går konkurs.

Til storebror:

Til mellomsøster:

Og lillebror, han får hele kolleksjonen i gult og brunt:

Gammel 20-11-06, 13:51   #660
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Mens jeg venter på å komme inn i noe av tøyet fra OM (si meg, må jeg slutte å spise sjokolade?), handler og handler jeg uten mål og mening til mine 3 håpefulle. Jeg har nå sørget for at Plastisock ikke går konkurs.

Til storebror:

Til mellomsøster:

Og lillebror, han får hele kolleksjonen i gult og brunt:

Så utrolig kule klær de har. Digger navnet også, Plastisock

emm er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:33.