|
|
#641 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Våre middagsplaner gikk ad undas da mannen ble stående med et prosjekt utendørs, og jeg måtte ha med hele kvartetten min på handlerunde i byen, samt to morsdagsbesøk siden vi var sååå sultne da vi kom hjem at vi måtte ha noe kjapt. Da ble det ostebolleskiver på barna, og så har jeg og mannen middagsdate i kveld i stedet: Vi skal kjøpe mat fra kinarestaurant og kose oss så snart alle er i seng nå |
|
|
|
|
#642 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!
Det ble reker.
|
|
#643 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Ungene har spist Grandis og hjemmelaget vaniljeis, vi voksne endte med laks i en eller annen mango-avokadosalsa, indrefilet av rein med plommer og grønnsaker og saus med bringebæreddik ( |
|
|
|
|
#644 |
|
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!I går hadde me heimelaga hamburger og pommes frites.
|
|
#645 |
|
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Lammesteik. Mannen lager middag, og han elsker sånne digre festmiddager. |
|
|
|
|
#646 |
|
Tankefull
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Sosekjøtt, poteter, gulrot og rødkål (rest fra jul) i dag. Til dessert blir det bringebærfromasj.
|
|
#647 |
|
koko
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!I natt har jeg hatt en spicy svineribbe i crockpoten. Stekte poteter og coleslaw til.
|
|
#648 |
|
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Cæsar salat med raw dressing, kyllingfileet og bacon |
|
|
|
|
#649 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Selv om det er morsdag blir det en av mannens favorittretter, komle med salt kjøtt, gode pølser og kålrabistappe. Jeg kan styre min begeistring for selve komlene, mye jobb for noe som i bunn og grunn smaker som vanlig kokt potet, men tilbehøret gjør det ganske godt likevel. Og så blir det vaniljeiskrem med varm karmellsaus, peanøtter og nonstop (til barna) til dessert.
|
|
#650 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Har faktisk tenkt å overraske dem med taco.
|
|
#651 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!I dag skal vi ha en gammel schlager; Biff Stroganoff med potetmos til. |
|
|
|
|
#653 |
|
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Me skal ha laks og grønnsaker i folie. Storesøster held på å steike ei sjokoladekake, og så har eg visst lova lillesøster at ho skal få laga muffins. Trur eg skal bli mett i dag og.
|
|
#654 |
|
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Gryte med finnebiff, jasminris, gulrot og rosenkål |
|
|
|
|
#655 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Her har vi nettopp spist bløtkake og kakao.
|
|
#656 |
|
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Jeg har laga hjortekarbonader i dag.
|
|
#658 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Hadde pastasalat og laget slik at jeg slipper å lage middag i morgen. Store pastaskruer med rød pesto, stekt chorizo, serranoskinke, småtomater, feldsalat, feta, oliven, tørket frukt. Nam.
|
|
#659 |
|
lettere utlada
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Vi var hos min mams og fikk en pølse/bacongrateng.
|
|
#660 |
|
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!80-tallsmiddag i dag: Terteskjell med stuing med fiskepudding, reker, hvitsaus med karri og grønnsaker.
![]() |
|
|